Spillredaksjonen Skrevet 16. november Skrevet 16. november Escape from Tarkov-lanseringen får slakt Les hele saken på Gamer.no» 1
TheKims Skrevet 17. november Skrevet 17. november Kan tenke meg at det blir en hyggelig opplevelse å hoppe på dette spillet nå som folk har hatt 8 år på å lære seg spillet. 2
Heradon Skrevet 17. november Skrevet 17. november TheKims skrev (37 minutter siden): Kan tenke meg at det blir en hyggelig opplevelse å hoppe på dette spillet nå som folk har hatt 8 år på å lære seg spillet. Betaler du ekstra, kan du spille spillet i PVE-modus.
Ericstreameru Skrevet 19. november Skrevet 19. november Heradon skrev (På 17.11.2025 den 10.14): Betaler du ekstra, kan du spille spillet i PVE-modus. Heldigvis kan man spille dette solo eller kun med venner om du bruker https://wiki.project-fika.com/ 1
DrAlban3000 Skrevet 21. november Skrevet 21. november TheKims skrev (På 17.11.2025 den 9.36): Kan tenke meg at det blir en hyggelig opplevelse å hoppe på dette spillet nå som folk har hatt 8 år på å lære seg spillet. Godt poeng, dette er ekstremt vanskelig å bli god i. Du må kjempe deg igjennom første 20-30 timene av spillet med håpløst dårlig utstyr og det er ikke noen sortering av spillere - du havner i samme raid som en som kan kjøpe det aller beste utstyret. Rett etter wipe er det litt lettere i form av at alle er relativt lav level, men du må også kjempe om å utføre de samme oppdragene som gjør de områdene farlige. Har spilt siden 2017. PS: PVE delen er elendig, men det er folk som har forbedret AI igjennom mods. SPT med de mest populære modifikasjonene fikser mange av problemene, da trenger du kun å kjøpe standard edition. https://sp-tarkov.com/ 1
Ericstreameru Skrevet 21. november Skrevet 21. november Yupp , aien er uforutsigbar med qol ting og at de kan få forskjellige profiler . Selv ble jeg tatt bakifra av killah mens jeg byttet magasin xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå