Jobs Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Karltorbj skrev (23 minutter siden): Det er ingen av dem, som er lamme, og begynner aa gaa, eller blir kvitt kreften, freks. Jo det er det også . https://www.mjl.no/category/vitnesbyrd/ Endret 8 timer siden av Jobs
skaftetryne32 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jobs skrev (4 minutter siden): Jo det er det også . https://www.mjl.no/category/vitnesbyrd/ Bevis det på vitenskapelig vis, eller farer du med løgn igjen? Tro er ikke bevis. 2
Karltorbj Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jobs skrev (1 time siden): Jo det er det også . https://www.mjl.no/category/vitnesbyrd/ Tull og vas. 1
Karltorbj Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Dere burde tenke over, hva dere gjoer med disse menneskene og paaroerende, som sliter med alvorlige sykdommer, naar dere kommer med disse falske forhaapningene. Mange av dem er villige til aa svelge alt, i sin fortvilelse over det de sliter med. Villige til aa betale store summer ogsaa. Var paa et Oasestevne, der en rullestolbruker, var oppe paa talerstolen og ba i sin fortvilelse, folk om aa slutte med aa komme aa mase om aa gaa i forboenn, faa lov til aa be for han, gjoere situasjonen verre, med det maset. Mannen opplevde seg jo, som voldtatt. Forstaar at ei som gikk i en menighet, jeg holdt meg i, i sin sorg over, at hun kom til aa miste sin mor, tok av. Hun gikk opp paa scenen under et moete og ga oss et vitnesbyrd paa, at kreften var borte, gud hadde helbredet henne. Menigheten hev hendene i vaeret, priset gud, ropte paa Hallelujaer og var helt i ekstase. Tre mnd etterpaa, doede hennes mor. Endret 5 timer siden av Karltorbj 1
PÃ¥inter Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Karltorbj skrev (24 minutter siden): Mange av dem er villige til aa svelge alt, i sin fortvilelse over det de sliter med. Villige til aa betale store summer ogsaa. Tror du legemiddelindustrien kan tjene penger på noe av den samme frustrasjonen fra desperate pasienter? Skattebetalerne har betalt 210 millioner kroner for alzheimer-medisinen Aricept de siste tre årene. Nå viser det seg at medisinen nesten ikke virker 1
Karltorbj Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) PÃ¥inter skrev (19 minutter siden): Tror du legemiddelindustrien kan tjene penger på noe av den samme frustrasjonen fra desperate pasienter? Skattebetalerne har betalt 210 millioner kroner for alzheimer-medisinen Aricept de siste tre årene. Nå viser det seg at medisinen nesten ikke virker Ja det tror jeg. Den kreftsyke faren til en kompis av meg, betalte 70 000 dollar faar noe strukturert vann, foer han gikk. Dette var vel ikke legemiddelindustrien, men noe alternativt, men det er mangen ulver, som utnytter den saarbare situasjonen, disse befinner seg i. Og den graadige legemiddelindustrien, stoler jeg ikke et sekund paa. Endret 4 timer siden av Karltorbj 2
Karltorbj Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden PÃ¥inter skrev (20 minutter siden): Tror du legemiddelindustrien kan tjene penger på noe av den samme frustrasjonen fra desperate pasienter? Skattebetalerne har betalt 210 millioner kroner for alzheimer-medisinen Aricept de siste tre årene. Nå viser det seg at medisinen nesten ikke virker Var det, det eneste, du hadde aa komme med, etter aa ha lest innlegget mitt? 2
PÃ¥inter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Karltorbj skrev (3 minutter siden): Var det, det eneste, du hadde aa komme med, etter aa ha lest innlegget mitt? Jeg kan spe på med flere eksempler på en korrupt legemiddelindustri hvis du ønsker? 1
Karltorbj Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) PÃ¥inter skrev (5 minutter siden): Jeg kan spe på med flere eksempler på en korrupt legemiddelindustri hvis du ønsker? Det var jo noen andre stoerre poeng der, enn det, var det ikke? Endret 4 timer siden av Karltorbj 2
PÃ¥inter Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Karltorbj skrev (Akkurat nå): Det var jo noen andre stoerre poenger der, enn det, var det ikke? Hvis poenget ditt var om «legen» var kristen?, så er en korrupt lege uansett forkastelig enten han kaller seg ateist elle kristen. 1
Subara Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Bevis det på vitenskapelig vis, eller farer du med løgn igjen? Tro er ikke bevis. Og tro kan ikke bevises, så da har vi det gående. Jobs skrev (3 timer siden): Jo det er det også . https://www.mjl.no/category/vitnesbyrd/ Til sin store overraskelse oppdaget Evelyn at hun hadde fått en fin form under begge føttene! Skal noe til å bli kvitt plattfothet. Da må man under kniven. Håper at de varme hendene til Snåsamannen var langtidsvirkende. Feks. sønnen til tidligere helseminister, Bjarne Håkon Hanssen, benyttet Snåsamenen. Dette var fjernbehandling over telefon, 2 stk. Snåsamannen så på en måte hele mennesket, også deres plager. Smerte man ikke kan se, er i dag mulig å bli kvitt for en del smertepasienter hvis det ikke ligger fysisk sykdom bak. PRT-behandling virker bra for noen, en slags samtaleterapi. Vanlig samtaleterapi kan altså brukes på lik linje med "heksedoktor" eller prest. Men det har tatt lang tid før man fant ut dette. Sitat Etter å ha jobbet som fastlege i mange år, kjente jeg på en gnagende følelse av håpløshet. Hva var det med alle de pasientene som oppsøkte meg fordi de hadde så mye smerter? Vi fant jo ikke noe galt der de hadde vondt, enten det var i rygg eller nakke, fot eller mage, panne eller kne. Var det ikke også en underlig smerte de hadde? En som ikke respekterte anatomiens grenser, men som snarere snodde seg rundt i kroppen slik den fant det for godt - en smerte som både brant og stakk om hverandre, ofte ledsaget av slitenhet, søvnløshet og fortvilelse. Det var en smerte som det ikke sto noe om i lærebøkene, og som vi heller ikke hadde lært om på medisinstudiet. Men smerten var der likevel, og andelen pasienter med denne formen for smerte vokste seg stadig større. https://www.vg.no/helse/i/rPwVb8/harald-eia-det-var-hjerteskjaerende Sitat Jeg husker at jeg tenkte «what?!». To tredjedeler blir smertefrie Sitat Pain Reprocessing Therapy (PRT) er en type smertebehandling. Behandlingen retter seg mot pasienter med langvarige smerter, der man ikke finner kjente sykdommer som kan forklare smertene. Pasientene skal lære smerten deres er ekte og fysiologisk, at kroppene deres er friske, men at smerten skyldes en falsk alarm som kommer fra hjernen. Videre behandling går ut på å trygge pasienten om at smerten ikke er truende. Det gjøres blant annet gjennom eksponeringsteknikker og guidet mindfulness. 1
Karltorbj Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden PÃ¥inter skrev (59 minutter siden): Hvis poenget ditt var om «legen» var kristen?, så er en korrupt lege uansett forkastelig enten han kaller seg ateist elle kristen. Du faar ikke meg i den, som jeg opplever det som, usakelige energitappingsfella di. Ha en fin dag. 2
PÃ¥inter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Karltorbj skrev (1 minutt siden): Ha en fin dag. Du også🙂 1
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Forstår ikke helt poenget med å ikke la religiøse få ha sin tro i fred. Spesielt ikke fredelige religioner som hinduisme, buddhisme, kristendom og jødedom. Det er Islam som står bak det meste av elendighet idag, spesielt i vesten. Har du hørt om buddhistene eller hinduistene som gikk inn på en konsert i Paris og drepte for fote + kappet av kjønnsorganene til folk mens de fortsatt levde og stappet de i kjeften på de? Ikke jeg heller. Er ikke noe religiøs av meg jeg heller, men gidder da ikke starte noen "logikk-diskusjon" om religion med f.eks ei jente fra Thailand. La hun nå bare ha religionen sin i fred... Endret 3 timer siden av DukeNukem3d
Jobs Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Karltorbj skrev (2 timer siden): Forstaar at ei som gikk i en menighet, jeg holdt meg i, Hvorfor går du i menigheten når du ikke tror på det som står i Bibelen ?
PÃ¥inter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden DukeNukem3d skrev (13 minutter siden): Forstår ikke helt poenget med å ikke la religiøse få ha sin tro i fred. Kan sikkert være markeringsbehov, diskusjonsbehov, forkynnelse av det en mener er rett og sikkert mye bitterhet.
Capitan Fracassa Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden DukeNukem3d skrev (13 minutter siden): Forstår ikke helt poenget med å ikke la religiøse få ha sin tro i fred. Vi er på et diskusjonsforum, og alle som kommer hit gjør det for å diskutere. Jeg tror ikke det er en eneste her som henvender seg til folk på gata, i deres hjem eller i kirken og ber dem slutte å tro, så vi lar religiøse ha sin tro i fred hvis de ikke aktivt oppsøker diskusjonene her. Hvis du ikke ønsker å diskutere religion, er det vel bedre at du ikke deltar i religionstråder, enn å klage over at andre diskuterer. 1
Capitan Fracassa Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) PÃ¥inter skrev (2 minutter siden): Kan sikkert være markeringsbehov, diskusjonsbehov, forkynnelse av det en mener er rett og sikkert mye bitterhet. Usaklig hersketeknikk! Hvorfor holder du på med det, hvis du ikke liker bruk av hersketeknikker? Endret 2 timer siden av Capitan Fracassa 1
Karltorbj Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jobs skrev (12 minutter siden): Hvorfor går du i menigheten når du ikke tror på det som står i Bibelen ? Det er lenge siden.
Atib Azzad Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 14 minutes ago, DukeNukem3d said: Har du hørt om buddhistene eller hinduistene som gikk inn på en konsert i Paris og drepte for fote + kappet av kjønnsorganene til folk mens de fortsatt levde og stappet de i kjeften på de? Ikke jeg heller. [...]A false rumor that acts of torture were committed during the attack on the Bataclan hall venue was revived by the French far right and confirmed by Grok, which invented victim testimonies. At the time," the rumor did indeed circulate, starting on conspiracy sites like Panamza and the ultranationalist blog BreizAtao, despite formal denials from police officials and judicial officials leading the investigation. [...]After the Bastille Day attack in Nice, news outlets rehashed debunked claims that France actively covered up horrifying details of torture at the Bataclan in November 2015 attacks. [...]"It's a rumour," said Paris prosecutor François Molins. "Forensic doctors were categorical: there was no act of barbarism, no use, including knives. According to a witness, the testicles of a person would have been cut, but no findings have corroborated it." [...]Even if the French government hadn't made public their findings about torture and evisceration at the Bataclan prior to the attacks in Nice, the post-Bastille Day attack rumor operated on the assumption such a coverup was even possible. By all accounts, 89 people died at the Bataclan on 13 November 2015, while another 200 were wounded but survived, and many more escaped unscathed. Contemporaneous reports estimated that 1,000 people were in attendance at the Bataclan on 13 November 2015 with 700 of them were physically unharmed. Had the French government opted to cover up acts of torture and emasculation at the venue, there was nothing stopping the vast majority of surviving witnesses from sharing their stories. None did.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå