Gå til innhold

«Drømmekonsollen» kommer nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i granskauen mener at DETTE er en drømmekonsoll? Dette er kun for gaming-hipstere som liker å lage instagramvideoer av at de spiller en gammel klassiker i fem minutter, før de slenger seg nedpå sofaen og teller likes mens de spiller Balatro.

Det er topp at dette nisjeproduktet finnes, men fortjener det så mye oppmerksomhet?

Skrevet

N64 er en konsoll jeg aldri likte noe særlig. Grafikken i den generasjonen er for meg helt grusom. Spilt litt Ocarina of Time på emulator. Gav ikke mersmak. Dette produktet er i hvertfall ikke noe som havner under mitt juletre.

Skrevet

Er helt enig i at dette er et nisjeprodukt, og at tittelen drømmekonsoll er å dra det litt langt. Det sagt, jeg har selv en Analogue 3D på bestilling. Jeg bestilte den rett og slett fordi jeg er Nintendo-fan, og fordi jeg ser for meg at utenom emulering som fortsatt ikke er perfekt, så er dette den beste måten å spille N64-spill på via hardware. Alternativet er en originalmaskin med HDMI-mod og en Retrotink 4K, noe som koster langt mer. I tillegg kommer Palmer Luckey sin M64-maskin snart, så jeg er spent på å se sammenligninger av hardware når begge er ute.

• Hjerte 1
Skrevet
JornHansen skrev:

Hvem i granskauen mener at DETTE er en drømmekonsoll? Dette er kun for gaming-hipstere som liker å lage instagramvideoer av at de spiller en gammel klassiker i fem minutter, før de slenger seg nedpå sofaen og teller likes mens de spiller Balatro.

Det er topp at dette nisjeproduktet finnes, men fortjener det så mye oppmerksomhet?

Hvordan fortjener det så mye kritikk, hva har de gjort deg annet enn å eksistere? Hvis du ikke liker hipstere å på instagram, slutt med instagram.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Om jeg ikke hadde hatt hele to N64 (en Europeisk, en Japansk) så hadde jeg nok skaffet meg denne. Kan bruke original kontroller (trenger ikke det nye vrælet de har med her) så det er jo bare positivt. Mye god nostalgi her.

Men hey! Om prisen ikke er så ille...

Skrevet
37 minutes ago, Chaos_Niddhogg said:

Om jeg ikke hadde hatt hele to N64 (en Europeisk, en Japansk) så hadde jeg nok skaffet meg denne. Kan bruke original kontroller (trenger ikke det nye vrælet de har med her) så det er jo bare positivt. Mye god nostalgi her.

Men hey! Om prisen ikke er så ille...

Betalte 249 dollar for maskinen + 50 dollar i frakt + 25% moms så rundt 4000kr,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...