Spillredaksjonen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Her er den første store utvidelsen for Elden Ring Nightreign Lanseres neste måned. Les hele saken på Gamer.no»
simalarion Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) From Sowftware har alltid hatt store abstinenser mot å lage 100% Online spill, nå har de et.. Mitt ønske nå er at Elden Ring blir Online serie så kan de fortsette DarkSouls som 100% single player uten mas av invading og Online items, det hadde jeg likt, men tenker det ikke er så mange som mener det samme som er synd for meg. Endret 5 timer siden av simalarion
Zepticon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden simalarion skrev (5 minutter siden): From Sowftware hat alltid hatt store abstinens mot å lage 100% Online spill, nå har de et.. Mitt ønske nå er at Elden Ring blir Online serie så kan de fortsette DarkSouls som 100% single player uten mas av invading og Online items, det hadde jeg likt, men tenker det ikke er så mange som mener det samme som er synd for meg. Har ikek opplevd noe mas om invading på elden ring hos meg Foretrekker å holde den serien også offline.
Seal Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Utrolig hvor mange i kommentarfeltet som etterspurte Bloodborne remaster eller 2, og hvor få som etterspurte mer innhold til nightreign. Men det er det vi får...
simalarion Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Du mistet poenget mitt, helt og holdent egentlig Zepticon :). From Software hare en stor dragning mot Online spill i omtrent samtlige titler, nå har de et i Neightrein, så mitt ønske er at de flytter alt av Online matriale over på en EldenRing Neightrein serie & lager 100% single player i Darksouls serien (gjerne et Sekiro til for den sakens skyld også)... Online delene har jeg alltid hatt 0% interesse for så for meg er det bare et iritasjons moment men all Online mas i From Sowftware spill (Online items & spesial seksjoner osv dedikert til dette som bare frustrerer ekstra om man ikke vill spille Online) , online spilling krever også at man sitter der å spiller til man er ferdig (lite populært å gå mitt i en kamp feks)det har jeg altfor sjelden mulighet til. Endret 5 timer siden av simalarion
simalarion Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Seal skrev (9 minutter siden): Utrolig hvor mange i kommentarfeltet som etterspurte Bloodborne remaster eller 2, og hvor få som etterspurte mer innhold til nightreign. Men det er det vi får... De har en fryktlig stor våt drøm om å bli et stort Online spill, det har de alltid hatt. Synd for oss som Forguder deres spill som Single Player spill man bare kan avslutte når man vill + slippe stresset å maset Online spilling fører med seg. Edit:Grunnen er at Online spill lever lenger & drar inn mer penger... hvem vill ikke være neste WoW Endret 5 timer siden av simalarion
Iki Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden simalarion skrev (20 minutter siden): From Sowftware har alltid hatt store abstinenser mot å lage 100% Online spill, nå har de et.. Mitt ønske nå er at Elden Ring blir Online serie så kan de fortsette DarkSouls som 100% single player uten mas av invading og Online items, det hadde jeg likt, men tenker det ikke er så mange som mener det samme som er synd for meg. Dark souls og elden ring vil neppe fortsette. Fromsoft liker ikke å lage samme spill flere ganger. Dark Souls 2 var ikke hovedstudio som lagde, og dark souls 3 ble dem tvunget til å lage. Samme med elden ring og nightreign. Det er hovedstudio og et annet som har laget de to.
simalarion Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Iki skrev (2 minutter siden): Dark Souls 2 var ikke hovedstudio som lagde Men prosjektet ble stoppet å oringale personene bak Darksouls ble satt inn for å redde prosjektet men litt for sent ... Jeg har runnet DarkSouls 2 også men man merker meg en gang at (For å ta det kort her) så å si alt er dårligere gjennomført.
barnesakkyndig12 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 4 minutes ago, simalarion said: Men prosjektet ble stoppet å oringale personene bak Darksouls ble satt inn for å redde prosjektet men litt for sent ... Jeg har runnet DarkSouls 2 også men man merker meg en gang at (For å ta det kort her) så å si alt er dårligere gjennomført. Ja, helt enig – man kjenner fort at Dark Souls 2 mangler den magien fra Miyazaki. Mye bra ideer, men utførelsen ble rotete etter utviklingskaoset. Synd, for potensialet var enormt. https://barnesakkyndig.no/ Endret 5 timer siden av barnesakkyndig12
Zepticon Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden simalarion skrev (34 minutter siden): Du mistet poenget mitt, helt og holdent egentlig Zepticon :). From Software hare en stor dragning mot Online spill i omtrent samtlige titler, nå har de et i Neightrein, så mitt ønske er at de flytter alt av Online matriale over på en EldenRing Neightrein serie & lager 100% single player i Darksouls serien (gjerne et Sekiro til for den sakens skyld også)... Online delene har jeg alltid hatt 0% interesse for så for meg er det bare et iritasjons moment men all Online mas i From Sowftware spill (Online items & spesial seksjoner osv dedikert til dette som bare frustrerer ekstra om man ikke vill spille Online) , online spilling krever også at man sitter der å spiller til man er ferdig (lite populært å gå mitt i en kamp feks)det har jeg altfor sjelden mulighet til. Det du skrev var at du ønsket elden ring ble 100% online og darksouls 100% offline. Jeg sier at de gjerne kan beholde Elden Ring offline også for det er et jævlig bra singleplayerspill, og jeg opplevde ingen problemer med online/invasions eller items. Night Reign er jo sin egen greie så hva de gjør der bryr meg ikke så hardt. Har som deg ingen interesse for online biten.
Bananababb Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Seal skrev: Utrolig hvor mange i kommentarfeltet som etterspurte Bloodborne remaster eller 2, og hvor få som etterspurte mer innhold til nightreign. Men det er det vi får... Nightreign DLC har vært annonsert siden spillet kom ut. Ingen overraskelse at dette dukker opp.
simalarion Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Zepticon skrev (57 minutter siden): Det du skrev var at du ønsket elden ring ble 100% online og darksouls 100% offline. Ikke helt, Elden Ring Nightrein (artikklen var jo tross alt om dette spillet) er 100% Online etter hva jeg har forstått, Elden ring var som mange andre From Sofware spill SinglePlayer med masse Online Mas (i mine øyne) som bare frustrerer mer en det gjør nytte (for meg som ikke benytter Online mulighetene). Så det jeg mener som mitt ønske er at Elden Ring som ble trukket 100% inn i Online spilling med NightRein kan fortsette med det i denne serien i samme miljøer osv -> så kan de som ønsker/foretrekker det få et 100% single player få det i en annen tittel (ikke nødvendigvis med DarkSouls/Sekiro navnet, gjerne noe nytt). Det er mitt ønske men jeg tror ikke det vill skje pga det jeg selv nevner i andre svar her, det ligger potensielt mer penger i å få folk "hekta" på online spilling. Endret 3 timer siden av simalarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå