Karltorbj Skrevet torsdag kl 21:28 Skrevet torsdag kl 21:28 Boing_80 skrev (5 minutter siden): Ja, det virker slik ja. Disiplin og klarhet. Problemet akkurat nå er at jeg er lys våken, har masse kribiling i munnen og hodet føles som om jeg har døgnet. Tyggis er vel litt "sunnere", men jeg skal love deg en god selvfoelelse, hvis du klarer aa gjennomfoere slutten, uten en ny last og kjempe med. Fri for kostbart dritt, som gir deg abstinenser og har makt over deg. 1
Laktampe Skrevet torsdag kl 21:28 Skrevet torsdag kl 21:28 (endret) Boing_80 skrev (13 minutter siden): Ja, det virker slik ja. Disiplin og klarhet. Problemet akkurat nå er at jeg er lys våken, har masse kribiling i munnen og hodet føles som om jeg har døgnet. Det er en utrolig plagsom følelse men det går over, jeg lover. Ukonsentrert, kribling i kroppen, man tenker på snus hvert minutt. Som en annen sa tidligere, man tenker mindre og mindre på det etterhvert. Nå tenker jeg på snus kanskje 1-2 ganger om dagen, hvor jeg tidligere tenkte på det hver time eller oftere. Endret torsdag kl 21:32 av Laktampe 1
Gavekort Skrevet torsdag kl 21:32 Skrevet torsdag kl 21:32 Bare vær litt forsiktig med tyggis og fisherman's friend, siden det har en lakserende effekt. Laktampe skrev (3 minutter siden): Nå tenker jeg på snus kanskje 1-2 ganger om dagen, hvor jeg tidligere tenkte på det hver time eller mer. Etter en stund så kan du også se på en snusboks uten at det trigger deg. 2
Boing_80 Skrevet torsdag kl 21:49 Forfatter Skrevet torsdag kl 21:49 Gavekort skrev (13 minutter siden): Bare vær litt forsiktig med tyggis og fisherman's friend, siden det har en lakserende effekt. Etter en stund så kan du også se på en snusboks uten at det trigger deg. Jeg har jo tenkt mye mer de siste to dagene og synes i grunn at snus er ekkelt. Men den var en god "følgesvenn" under vanskelige perioder. Følgesvennen er dessverre ikke så flink til å kjenne sin besøkelsestid og gjør egentlig mer skade enn gavn. Ikke lukter den godt heller. Tiden er virkelig inne for å bli kvitt dette faenskapet.
Karltorbj Skrevet torsdag kl 22:05 Skrevet torsdag kl 22:05 Boing_80 skrev (9 minutter siden): Jeg har jo tenkt mye mer de siste to dagene og synes i grunn at snus er ekkelt. Men den var en god "følgesvenn" under vanskelige perioder. Følgesvennen er dessverre ikke så flink til å kjenne sin besøkelsestid og gjør egentlig mer skade enn gavn. Ikke lukter den godt heller. Tiden er virkelig inne for å bli kvitt dette faenskapet. Ei venninne av meg ville slutte aa roeyke sigaretter og begynte aa snuse istedenfor. Det var tross alt sunnere og bedre for halsen. Naa baade snuser hun og roeyker sigaretter. 😄 2
Boing_80 Skrevet fredag kl 08:07 Forfatter Skrevet fredag kl 08:07 Karltorbj skrev (10 timer siden): Ei venninne av meg ville slutte aa roeyke sigaretter og begynte aa snuse istedenfor. Det var tross alt sunnere og bedre for halsen. Naa baade snuser hun og roeyker sigaretter. 😄 Huff. Alle de historiene vi forteller oss selv for å slippe å ta ansvar. Been there done that.
Boing_80 Skrevet fredag kl 08:13 Forfatter Skrevet fredag kl 08:13 (endret) Det går fremover. I går kveld var det veldig ille med kribling og uro over hele kroppen. Gikk like godt og la meg og fikk faktisk god nattesøvn. Stod opp i stad og kjente på en trist følelse, jeg pleide å starte dagen med en snuspris. Det var forbundet gode følelser med det. Ikke sjans til å gå på jobben. Fuck det! Får finne meg et kvinnfolk og ha mye sex og snus holder jeg meg langt unna. Endret fredag kl 08:14 av Boing_80
Boing_80 Skrevet fredag kl 08:16 Forfatter Skrevet fredag kl 08:16 Laktampe skrev (10 timer siden): Det er en utrolig plagsom følelse men det går over, jeg lover. Ukonsentrert, kribling i kroppen, man tenker på snus hvert minutt. Som en annen sa tidligere, man tenker mindre og mindre på det etterhvert. Nå tenker jeg på snus kanskje 1-2 ganger om dagen, hvor jeg tidligere tenkte på det hver time eller oftere. Kroppen føles som at den har vært i kamp. Smerter over hele kroppen..men jeg hadde en tung treningsøkt på mandag da 2
Karltorbj Skrevet fredag kl 11:45 Skrevet fredag kl 11:45 Boing_80 skrev (3 timer siden): Huff. Alle de historiene vi forteller oss selv for å slippe å ta ansvar. Been there done that. Det er bra du har antennene ute paa selvluringen. En knallhard disiplin og rasjonell refleksjon, saa ligger du godt an. Ikke la deg lure av tyggisen, naa vil du proeve aa gjoere det paa en lettere maate, kanskje? Det er jo mye det, det handler om ogsaa, bli fri, ikke vaere avhengig av noe. Da slipper du katastrofe tilstander paa fjellturen, freks. fordi du hat glemt den elstra pakken med tyggis ogsaa kan du kjoepe en bil istedenfor hvis du vil. Hopp i det, la det staa til. 👍 1
Boing_80 Skrevet fredag kl 12:18 Forfatter Skrevet fredag kl 12:18 (endret) Jada! Det går fremover. Men i dag er tydeligvis ikke dagen. Var på lokale Coop butikken for å handle mat til helga. Der er det selvbetjente kasser og jeg bruker de alltid. I dag er tydeligvis alt saktegående og jeg stod tydeligvis foran skjermen og bare glante på ulike grønnsaker og skulle finne nypotetene. Reaksjonsevnen er helt fraværende i dag. Kom en ansatt bortom og lurte på om jeg trengte hjelp. Vedkommende fikk først kjeft av meg før beklagelsen og forklaringen kom like raskt. Han tok det veldig pent og sa at han hadde vært i samme situasjon for litt siden. For en dag! Jeg føler meg syk. Endret fredag kl 12:23 av Boing_80 1
Boing_80 Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden (endret) Ikke mange timene til jeg faktisk har klart meg 3 dager uten snus. Det har vært tre viktige dager til å reflektere. Hvordan har jeg gjennom 24 år klart å la snusen få så stor påvirkning i mitt liv? Det er flaut å tenke på at jeg faktisk har planlagt dagen etter antall posjoner det har vært igjen i boksen. Snus lukter vondt, smaker vondt og krysser av det meste innenfor skadelige faktorer for helsen vår. Nei, fuck it forever. Endret 17 timer siden av Boing_80 2
Femtekolonne Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Imponerende. Kanskje jeg skal prøve når jeg neste uke går inn på langfri og ikke kommer til å få noia på jobb. Kanskje hamstre inn nikotinplaster. Har sluttet med snus flere ganger, men da byttet over til nikotin-tyggis eller vape. Og likte ingen av de så har alltid vært raskt tilbake på snus. Snus har funket best mot stress og sult i jobbsammenheng. 2
Boing_80 Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) Femtekolonne skrev (1 time siden): Imponerende. Kanskje jeg skal prøve når jeg neste uke går inn på langfri og ikke kommer til å få noia på jobb. Kanskje hamstre inn nikotinplaster. Har sluttet med snus flere ganger, men da byttet over til nikotin-tyggis eller vape. Og likte ingen av de så har alltid vært raskt tilbake på snus. Snus har funket best mot stress og sult i jobbsammenheng. Bare ta steget ut. Det er ikke lett og hele i går var jeg en versjon av meg jeg ikke liker særlig godt. Veldig aggressiv, sint og hadde lyst til å knuse ting. Altså, et stoff som kan ved fravær skape så mye dritt er virkelig ikke verdt det. I dag har jeg korte perioder der det dirrer/vibrerer under overleppene. Men da får jeg i meg vann eller Pepsi Max. Har også brygget en kanne med grønn te som jeg nipper til. Endret 17 timer siden av Boing_80
Boing_80 Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) Og der har jeg klart tre dager uten nikotin. Må bare ta en dag av gangen. Men det føles så rart ikke lenger å ha snus under leppene. Og om noen lurer på jeg bare er oppmerksomhetssyk; jeg vet godt at dersom jeg hadde drevet fanteri at jeg kun hadde lurt meg selv. Men dette er virkelige saker og jeg SKAL få snusen ut av livet mitt for godt. Endret 17 timer siden av Boing_80 2
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Godt jobba! 👍😃 Hvordan er det med hodepine, irrasjonelt sinne osv osv nå? Går det litt bedre for hver dag?
Boing_80 Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Duriello skrev (3 minutter siden): Godt jobba! 👍😃 Hvordan er det med hodepine, irrasjonelt sinne osv osv nå? Går det litt bedre for hver dag? Takk! I dag er det bedre og jeg har funnet ut at det hjelper å sove når abstinensene er sterke. Men i dag har jeg fått gjort en del hjemmearbeid, lagd middag og holder på med å spille Battletech. Har gått i en del Bixit havrekjeks med sjokoladetrekk. Antar at det vil bli slik de første dagene etter snuskutt. 1
Gjest 548e1...725 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Bra jobbet. Tyggis var til stor hjelp for meg når jeg sluttet. Når den var tom for smak la jeg den under leppa. Ble lei av tyggis etter noen uker, da var suget etter snus borte. Anonymous poster hash: 548e1...725
Boing_80 Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Var og handlet på butikken for litt siden. Selvsagt skulle kisen foran meg i køen ha en snus. Synet av boksen vekket mange følelser, men jeg klarte å styre meg. Koser meg med en kopp Pepsi Max og spillet Tormented souls 2. Aldri mer snus! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå