Grønn420 Skrevet fredag kl 23:46 Skrevet fredag kl 23:46 leticia skrev (8 minutter siden): Forhold krever hard jobbing, men man får som regel masse igjen for det, i form av kjærlighet, omsorg og tilhørighet. Han mener at jeg er "the one ". Men hvordan kan man egentlig vite slikt? Det er sikkert mange man kunne ha passet sammen med. Men får ta det som et positivt tegn på at han er fornøyd. Jeg er ikke akkurat som "damer flest". Jeg er som nevnt i et forhold selv, men ville klart meg veldig greit alene også. (Jeg er faktisk alene 25 % av året pga reisevirksomhet). Tenker det er litt synd at du ikke har den samme positive erfaringen som meg, hvor fint et forhold kan være. Men vi lever hvert vårt liv alle sammen, og bør gjøre det beste ut av de kortene vi har fått tildelt tenker jeg 😃 Vel, rus kan føles fint også, men betyr ikke at det er bra. Samme går for forhold og "kjærlighet".
cuberen Skrevet fredag kl 23:46 Skrevet fredag kl 23:46 1 minute ago, Guest 73801...74b said: Akkurat dette med gleden av å gi tror jeg også er vesentlig i kjærlighet. Den er den største fornøyelse å gi noe, til de(n) du elsker. Å få betyr ganske lite faktisk. Takknemlighet er den største gaven. Anonymous poster hash: 73801...74b Absolutt. Men å få betyr mer enn "lite" vil jeg si. Det er absolutt godt å kjenne noen gir deg kjærlighet i form av noe du får.
Gjest 73801...74b Skrevet fredag kl 23:47 Skrevet fredag kl 23:47 leticia skrev (3 minutter siden): Litt større fordeler for en kvinne enn for en mann, hvis man ser på helsestatistikken. Det spørs hva man legger i fordeler. Menn har mindre verdi som gammel, mindre enn kvinner. Jeg tror heller ikke menn generelt er så veldig opptatt av å leve lenge. Anonymous poster hash: 73801...74b
leticia Skrevet fredag kl 23:49 Skrevet fredag kl 23:49 Gjest 73801...74b skrev (2 minutter siden): Kan ikke muslimer svare for seg selv? Hvorfor har nordmenn en så ekstrem ansvarsfølelse overfor store folkegrupper som muslimer på bekostning av minoriteter som oss selv? Anonymous poster hash: 73801...74b Ingen ansvarsfølelse. Bare drittlei av at noen skal dra inn muslimer i tråder som ikke handler om religion. 2 1
Gjest 73801...74b Skrevet fredag kl 23:50 Skrevet fredag kl 23:50 cuberen skrev (2 minutter siden): Absolutt. Men å få betyr mer enn "lite" vil jeg si. Det er absolutt godt å kjenne noen gir deg kjærlighet i form av noe du får. Det har du rett i. Det kan varme veldig, spesielt om det er overraskende, og du i tillegg føler du ikke fortjener det. Da ligger det mye i å få. Anonymous poster hash: 73801...74b
Grønn420 Skrevet fredag kl 23:50 Skrevet fredag kl 23:50 leticia skrev (Akkurat nå): Ingen ansvarsfølelse. Bare drittlei av at noen skal dra inn muslimer i tråder som ikke handler om religion. Velkommen til diskusjon.no, der noen også vil dra inn datingkultur og kvinners makt i tråder om religion. 🤣 1
cuberen Skrevet fredag kl 23:51 Skrevet fredag kl 23:51 1 minute ago, Guest 73801...74b said: Det har du rett i. Det kan varme veldig, spesielt om det er overraskende, og du i tillegg føler du ikke fortjener det. Da ligger det mye i å få. Anonymous poster hash: 73801...74b Jepp 😀
Jarmo Skrevet fredag kl 23:54 Skrevet fredag kl 23:54 leticia skrev (15 minutter siden): Forhold krever hard jobbing, men man får som regel masse igjen for det, i form av kjærlighet, omsorg og tilhørighet. Han mener at jeg er "the one ". Men hvordan kan man egentlig vite slikt? Det er sikkert mange man kunne ha passet sammen med. Men får ta det som et positivt tegn på at han er fornøyd. Jeg er ikke akkurat som "damer flest". Jeg er som nevnt i et forhold selv, men ville klart meg veldig greit alene også. (Jeg er faktisk alene 25 % av året pga reisevirksomhet). Tenker det er litt synd at du ikke har den samme positive erfaringen som meg, hvor fint et forhold kan være. Men vi lever hvert vårt liv alle sammen, og bør gjøre det beste ut av de kortene vi har fått tildelt tenker jeg 😃 I mitt neste liv vil jeg gjerne treffe deg. Uten tanker om å ha sex først. 1
Krig og fred Skrevet fredag kl 23:56 Skrevet fredag kl 23:56 16 minutes ago, Grønn420 said: Har allerede argumentert og det svarer du ikke på. Du skriver bare om hvor mye lyst menn har men kaller det kjærlighet. Det er fryktelig så kynisk du er. Det virker som om du aldri har elsket noen, og det skriver jeg ikke på en nedlatende måte. Mer som en objektiv observasjon. 2
leticia Skrevet fredag kl 23:58 Skrevet fredag kl 23:58 Gjest 73801...74b skrev (3 minutter siden): Det spørs hva man legger i fordeler. Menn har mindre verdi som gammel, mindre enn kvinner. Jeg tror heller ikke menn generelt er så veldig opptatt av å leve lenge. Anonymous poster hash: 73801...74b Handler ikke om å leve lenge, men helsestatistikk har med sykdom å gjøre. F.eks menn i forhold kommer seg kjappere til lege enn single menn. Hvorfor tenker du menn har mindre verdi som gamle enn det kvinner har? 1
Grønn420 Skrevet fredag kl 23:59 Skrevet fredag kl 23:59 Krig og fred skrev (1 minutt siden): Det er fryktelig så kynisk du er. Det virker som om du aldri har elsket noen, og det skriver jeg ikke på en nedlatende måte. Mer som en objektiv observasjon. Joda, jeg har elsket. Dummeste jeg har gjort i mitt liv og det eneste jeg angrer på, jeg var en idiot.
Jarmo Skrevet i går, 00:00 Skrevet i går, 00:00 Grønn420 skrev (Akkurat nå): Joda, jeg har elsket. Dummeste jeg har gjort i mitt liv og det eneste jeg angrer på, jeg var en idiot. Og ingen muligheter til å komma over hendelser? 1
leticia Skrevet i går, 00:01 Skrevet i går, 00:01 Jarmo skrev (5 minutter siden): I mitt neste liv vil jeg gjerne treffe deg. Uten tanker om å ha sex først. Jeg tror ikke på et "neste liv" jeg vet du 🤭🙃 Men nå ble jeg nysgjerrig hvorfor du kunne tenke deg å treffe meg 😅 2
Grønn420 Skrevet i går, 00:01 Skrevet i går, 00:01 Jarmo skrev (Akkurat nå): Og ingen muligheter til å komma over hendelser? Jo, jeg har lært, jeg.
Krig og fred Skrevet i går, 00:02 Skrevet i går, 00:02 Just now, Grønn420 said: Joda, jeg har elsket. Dummeste jeg har gjort i mitt liv og det eneste jeg angrer på, jeg var en idiot. Ok, da er du skadeskutt. Og det har vi alle vært minst en gang. Trist at du redpillet deg selv i stedet for å fortsette å leve. Alle velger selv hvordan man takler motgang. Å stenge alle dører er den enkleste utveien. 3
cuberen Skrevet i går, 00:03 Skrevet i går, 00:03 5 minutes ago, Krig og fred said: Det er fryktelig så kynisk du er. Det virker som om du aldri har elsket noen, og det skriver jeg ikke på en nedlatende måte. Mer som en objektiv observasjon. Latter'n og gleden de utstråler er vakkert og smittende. 1
Grønn420 Skrevet i går, 00:03 Skrevet i går, 00:03 Krig og fred skrev (Akkurat nå): Ok, da er du skadeskutt. Og det har vi alle vært minst en gang. Trist at du redpillet deg selv i stedet for å fortsette å leve. Alle velger selv hvordan man takler motgang. Å stenge alle dører er den enkleste utveien. Ja, trist for mennene som ikke får utnytte meg. Veldig trist, feller en tåre for de!
Krig og fred Skrevet i går, 00:04 Skrevet i går, 00:04 6 minutes ago, Krig og fred said: Jeg vil forresten anbefale denne YouTube kanalen til alle. Det er en kanal om livet. Jeg tror mange hadde hatt godt av å surfe den kanalen noen timer. 2
Jarmo Skrevet i går, 00:05 Skrevet i går, 00:05 Grønn420 skrev (1 minutt siden): Jo, jeg har lært, jeg. Vi lever bare en gang, livet er for kort til å kaste vekk resten av tiden. Be happy again. 1
Krig og fred Skrevet i går, 00:06 Skrevet i går, 00:06 1 minute ago, Grønn420 said: Ja, trist for mennene som ikke får utnytte meg. Veldig trist, feller en tåre for de! Uff, trist. Du fortjener å bli elsket som alle andre, selv om du mener det motsatte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå