Gå til innhold

Nå er "all nature" in hos kvinner. Også full behåring i armhuler. Hot or Not?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maabren skrev (53 minutter siden):

Kjedelig...

Joa, men det er bare fordi sex er latterlig digg. Hadde det ikke vært det, altså kun hatt en reproduktiv hensikt, så er det ikke så sikkert livet hadde vært kjedelig. Mye av livet handler jo faktisk om å få seg noe, eller være attraktiv for noen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseendemessig er hår en vanesak, men jeg synes faktisk hår nedentil gjør noe bra for hvordan kroppen ser ut. Den ser mindre ålete ut og mer naturlig oppdelt ut, beklager uttrykket. Er ikke sånn at det ville vært noen stor downer. Foretrekker mer behåring enn lite, både fordi det er sjeldnere og fordi det at folk bryter den typen normer utgjør sin egen tiltrekning for min del. Synes og det ser mer voksent ut, positivt. I matveien er hår ikke hipp som happ, så jeg foretrekker uten på områder hvor jeg skal gjøre jobben min.

• Liker 1
Skrevet
Baranladion skrev (2 timer siden):

Å? 
image.png.7c5ce37fb0941a13c7b1791c44a8100e.png
https://www.nettavisen.no/nyheter/ny-undersokelse-du-er-lykkeligst-nar-du-er-74-ar/s/5-95-2346548

Studiene viser at man er mest lykkelig når man er pensjonist. 

Man er ifølge studiene altså minst lykkelig når man er mest seksuell aktiv, og at det blir bedre jo eldre man blir, før det snur når man blir skikkelig gammel. 

Sex er selvsagt ikke eneste faktor her, men det er klart at sex, eller det å ha en partner, være attraktiv etc har et enormt fokus frem til man blir moden, og jeg er usikker på om det er utelukkende positivt, tvert i mot tror jeg det er ganske slitsomt for ganke mange. 

Jeg tenker at kvinner ble utslitt av barnefødsler, og menn ble utslitt av mangel på testosteron. Et slikt liv ville brakt oss mange hundre år tilbake i tid. Og til samme forventede levealder. 

Studien viser hvordan det går om vi IKKE lever slik premissene var. Men er selvsagt litt relevant likevel. Jeg tror den måler sinnsro, ikke lykke. Berg og dalbane i følelser kan gi mye intens lykke, den lykken ser du tilbake på som eldre. Så det er ikke alderdommen først og fremst som gir lykken, den henter ut gevinsten fra den lykken du opplevde som ung.

Skrevet
Baranladion skrev (2 timer siden):

Joa, men det er bare fordi sex er latterlig digg. Hadde det ikke vært det, altså kun hatt en reproduktiv hensikt, så er det ikke så sikkert livet hadde vært kjedelig. Mye av livet handler jo faktisk om å få seg noe, eller være attraktiv for noen. 

Helt enig. Livet er aldri så vakkert som når du er kåt, og vet hvor du kan få det du trenger. Det finnes ikke sterkere motivasjon. Den gjør seg gjeldende i det aller meste du foretar deg. Og på de mest utenkelige måter. I sammenhenger de færreste av oss er bevisst.

Skrevet
Klote skrev (11 timer siden):

Jeg tenker at kvinner ble utslitt av barnefødsler, og menn ble utslitt av mangel på testosteron. Et slikt liv ville brakt oss mange hundre år tilbake i tid. Og til samme forventede levealder. 

Studien viser hvordan det går om vi IKKE lever slik premissene var. Men er selvsagt litt relevant likevel. Jeg tror den måler sinnsro, ikke lykke. Berg og dalbane i følelser kan gi mye intens lykke, den lykken ser du tilbake på som eldre. Så det er ikke alderdommen først og fremst som gir lykken, den henter ut gevinsten fra den lykken du opplevde som ung.

Absolutt, at lykken kommer senere handler nok om at det meste er på plass, og man slipper en god del bekymringer man tidligere hadde. Når man blir 66, så gjør man som man vil, som Wenche Myhre så fint sa det. 

Klote skrev (11 timer siden):

Helt enig. Livet er aldri så vakkert som når du er kåt, og vet hvor du kan få det du trenger. Det finnes ikke sterkere motivasjon. Den gjør seg gjeldende i det aller meste du foretar deg. Og på de mest utenkelige måter. I sammenhenger de færreste av oss er bevisst.

Kanskje den er bittelitt for sterk? samtidig så kan en jo ikke akkurat krangle med evolusjonen hva angår hva som er best for vår overlevelse. Det blir uansett bare morsom tankelek det her, men det er skremmende hvor mye kontroll sex har over oss, ikke bare direkte, men også via de som vet å utnytte dette, som feks de som selger høvler til intimbarbering, eller moteskapere etc.

• Liker 1
Skrevet
Baranladion skrev (55 minutter siden):

Absolutt, at lykken kommer senere handler nok om at det meste er på plass, og man slipper en god del bekymringer man tidligere hadde. Når man blir 66, så gjør man som man vil, som Wenche Myhre så fint sa det. 

Kanskje den er bittelitt for sterk? samtidig så kan en jo ikke akkurat krangle med evolusjonen hva angår hva som er best for vår overlevelse. Det blir uansett bare morsom tankelek det her, men det er skremmende hvor mye kontroll sex har over oss, ikke bare direkte, men også via de som vet å utnytte dette, som feks de som selger høvler til intimbarbering, eller moteskapere etc.

Å ta litt hardt i kanskje, men hormoner er sterkt undervurdert, det var det jeg ville få frem😊. Og som du selv antyder, det spekuleres i pikante assosiasjoner i alle tenkelige og utenkelige sammenhenger. Hormon-elefanten er i veldig mange rom. Og det kan være lett å tenke at det kan ikke være sant, men joda, det er ofte det. Bevisst og ubevisst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...