Duriello Skrevet mandag kl 17:26 Skrevet mandag kl 17:26 Kroppshår er helt ok.👌 (Så lenge man slipper å fyre opp ryddesaga hver gang partner er fysen)
BadCat Skrevet mandag kl 17:27 Skrevet mandag kl 17:27 (endret) Mange har ikke ei kvinne i livet i det hele tatt. Dette fremstår som et luksusproblem. Ja takk til begge deler, men kanskje ikke så mye hår under armene. Å stryke hårete kvinnelegger er ikke så kos, synes jeg. Jeg vil helst kjenne forskjell på om det er katta eller kvinnebein jeg har i fanget i sofaen. Kvinnebein bør være glatte og katter helst ikke, selv om det også finnes. Endret mandag kl 17:29 av BadCat 1
Sovna Skrevet mandag kl 17:27 Forfatter Skrevet mandag kl 17:27 Griever skrev (12 minutter siden): Okay? Jeg sliter litt med å se hva som er problemet her. Tenker du at ingen skal uttale seg offentlig om hva man finner attraktivt hos det motsatte kjønn, eller at slike samtaler er problematiske på noen måte? Tror vedkommende ikke synes det er tilstrekkelig intellektuelt. 1
Sovna Skrevet mandag kl 17:29 Forfatter Skrevet mandag kl 17:29 kremt skrev (1 time siden): Bare det ikke er skjegg på kvinne, der går grensen Bart er greit?
BadCat Skrevet mandag kl 17:31 Skrevet mandag kl 17:31 (endret) Over 1 av 10 kvinner har skjegg og de fleste har dun som synes godt når man sitter i sofaen eller på restaurant. Det har hendt at jeg har hatt mer lyst til å hente en høvel enn å kysse beistet. Endret mandag kl 17:32 av BadCat
Sovna Skrevet mandag kl 17:40 Forfatter Skrevet mandag kl 17:40 Litt seriøst til de som skulle mene at temaet som helhet er et mannegris fokus overfor kvinner. Kvinne som gjenstand, eller kun anerkjent via utseende eller sex appeal om man vil. Det kan være andre argumenter hvor en mann vil ta hårveksten til inntekt for begge parter. Man liker å se sin kvinne med integriteten i behold, ikke glattbarberer rubb og rake slik at barbie girls fortsatt vil være bestevenninner. Det kan handle om estetikk. Og det kan jammen handle om fetisjisme.. 1
Krig og fred Skrevet mandag kl 17:57 Skrevet mandag kl 17:57 Jeg bryr meg fint lite. Men jeg synes det er hot med litt busk. Men, den må være frisert, hår i lysken er udelikat. 3
leticia Skrevet mandag kl 18:00 Skrevet mandag kl 18:00 @Sovna har du noen link som bekrefter påstanden din? At nå er det in med behåring blant kvinner? 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 18:08 Skrevet mandag kl 18:08 Folk får ha det akkurat som de vil for meg. Jeg har ingen problemer med noe av det. 1
Sovna Skrevet mandag kl 18:13 Forfatter Skrevet mandag kl 18:13 leticia skrev (8 minutter siden): @Sovna har du noen link som bekrefter påstanden din? At nå er det in med behåring blant kvinner? Prøvde å linke noe nå fra magasinet Vogue. Dessverre er jeg så klønete så fikk det ikke til. Fant også dette positivt om aktuelle trender på AI/ChatGPT. Kjendiser fronter med slike armhuler som en eller annen motstand. Klarte litt kopi fra Vogue riktignok. Fresh off the return of the full bush, there is yet another triumph for team no-nicks-and-cuts: grown-out underarm hair. According to a recent study, nearly one in four women under the age of 25 have stopped shaving their underarms. It makes sense that the number of individuals breaking antiquated body hair taboos has gone up, with many embracing a more lived-in look. There’s plenty of reason to go forgo hair removal and go unshaven in that region. According to board-certified dermatologist Hadley King, MD, not shaving your underarms actually becomes lower maintenance overall. “You won’t have to shave or choose shaving cream,” King explains. “[That] means that you won’t have to deal with razor burn or cuts or nicks, and the risk of ingrown hairs will also decrease. Also, having hair in the area reduces friction from skin-on-skin contact, so risk of irritation and chafing are also likely to decrease.” 1 1
leticia Skrevet mandag kl 18:18 Skrevet mandag kl 18:18 Sovna skrev (1 minutt siden): Prøvde å linke noe nå fra magasinet Vogue. Dessverre er jeg så klønete så fikk det ikke til. Fant også dette positivt om aktuelle trender på AI/ChatGPT. Kjendiser fronter med slike armhuler som en eller annen motstand. Klarte litt kopi fra Vogue riktignok. Fresh off the return of the full bush, there is yet another triumph for team no-nicks-and-cuts: grown-out underarm hair. According to a recent study, nearly one in four women under the age of 25 have stopped shaving their underarms. It makes sense that the number of individuals breaking antiquated body hair taboos has gone up, with many embracing a more lived-in look. There’s plenty of reason to go forgo hair removal and go unshaven in that region. According to board-certified dermatologist Hadley King, MD, not shaving your underarms actually becomes lower maintenance overall. “You won’t have to shave or choose shaving cream,” King explains. “[That] means that you won’t have to deal with razor burn or cuts or nicks, and the risk of ingrown hairs will also decrease. Also, having hair in the area reduces friction from skin-on-skin contact, so risk of irritation and chafing are also likely to decrease.” Ok, takk 😄👍 Følger ikke trenden, men så er jeg ikke under 25 år heller da. Vil tro det er en forbigående trend, uansett, ifølge det du fant så er det fremdeles flere kvinner som velger å shave enn kvinner som lar det gro 😅 1
Sovna Skrevet mandag kl 19:16 Forfatter Skrevet mandag kl 19:16 Selfuniverse skrev (6 timer siden): Håret tjener mange formål som er bra for kroppen generelt. Mindre friksjon, beskyttelse fra livsformer, temperaturregulering. Den delen er det mye uvitenhet om. Mye argumenter fra kvinner som mener det er mer hygienisk med å fjerne alt av hår nedentil. Dette er totalt misforstått. Innbiller meg at du vet det. Hårveksten har en funksjon som du nevner. En ubehagelig livsform er infeksjon. Noe annet er inngrodde hår. Spesielt risikabelt er det ved mothårs behandling, barbering. Dette ender i verste fall i en kronisk tilstand. Betennelse i hårsekk. En lege uttalte seg gjeldende jenter i ung alder som har oppnådd en slik tilstand. Det er slutt på sexliv i hvert fall, hvis strået vil bli berørt. Selfuniverse skrev (6 timer siden): Det er opptil enhver om man vil være fornuftig eller ikke. Nettopp. Fristet til å si at dette burde vært endel av seksualundervisningen på skolen. 1
P7SA Skrevet mandag kl 19:54 Skrevet mandag kl 19:54 (endret) 1 hour ago, Sovna said: According to a recent study, nearly one in four women under the age of 25 have stopped shaving their underarms. En undersøkelse fra 2016 viste at en minoritet (23 %) blant unge kvinner mellom 16 og 25 år i Storbritannia lot håret under armene vokse. Likevel fremstilles dette som om “all nature" nå er in blant kvinner”. WTF?! Selv i denne minoritetsgruppen unge kvinner var det fortsatt 85% som barberte seg på beina f.eks. Jeg synes at overskriften “Nå er "all nature" in hos kvinner. Også full behåring i armhuler.” er ekstremt misvisende og direkte feilaktig. Dette er ikke en trend blant kvinner generelt, men en liten endring i en liten del av en bestemt aldersgruppe. Ihvertfall om vi ser på Mintel undersøkelsen. Endret mandag kl 20:07 av P7SA 1 1
Sovna Skrevet mandag kl 20:57 Forfatter Skrevet mandag kl 20:57 P7SA skrev (56 minutter siden): En undersøkelse fra 2016 viste at en minoritet (23 %) blant unge kvinner mellom 16 og 25 år i Storbritannia lot håret under armene vokse. Likevel fremstilles dette som om “all nature" nå er in blant kvinner”. WTF?! Selv i denne minoritetsgruppen unge kvinner var det fortsatt 85% som barberte seg på beina f.eks. Jeg synes at overskriften “Nå er "all nature" in hos kvinner. Også full behåring i armhuler.” er ekstremt misvisende og direkte feilaktig. Dette er ikke en trend blant kvinner generelt, men en liten endring i en liten del av en bestemt aldersgruppe. Ihvertfall om vi ser på Mintel undersøkelsen. Ti år gammel undersøkelse. OK. Likevel, det er ingen som påstår, heller ikke meg, at nærmest alt av kvinner brått lar alt vokse vilt. Øyenbryn og nedentil er nok det som har gått mer i retning av, i alle fall hos en god del, all nature. Jeg ser i min daglige jobb mange yngre jenter. Napping av øyenbryn er fullstendig ut. Som noe.. 2
Klote Skrevet mandag kl 22:36 Skrevet mandag kl 22:36 Hvis jeg ikke tar feil er det bare en som ser noe prepubertalt ved barbering. Det er stor framgang i en slik debatt, og taler mot trådstarters påstand om den "nye" trenden. Nå er det stort sett menn som svarer, men likevel. Jeg tror vi har litt innflytelse tross alt.
Maabren Skrevet tirsdag kl 00:53 Skrevet tirsdag kl 00:53 Gjerne all nature viss tegna augebryn forsvinner saman med overdreven sminke. 2
tsetsefluen Skrevet tirsdag kl 02:24 Skrevet tirsdag kl 02:24 Bryr meg ikke om dama har hår i skrittet eller ikke så lenge det er mulig å utføre oralsex uten å få hår i munnen
Mr. Kilmister Skrevet tirsdag kl 04:28 Skrevet tirsdag kl 04:28 (endret) Absolutt hot. Men bart er ikke hot. Endret tirsdag kl 04:34 av Mr. Kilmister 1
skaftetryne32 Skrevet tirsdag kl 08:08 Skrevet tirsdag kl 08:08 Sovna skrev (22 timer siden): Jo mer jo bedre kanskje også? Vi har alle vår greie... Hvor sexy det er eller ikke varierer vel fra person til person, men en ting er sikkert jeg ville aldri gjort noe sånt selv, det er kort og godt ubehagelig, jeg kan ikke forvente annerledes av en partner, men folk får gjøre som de selv vil.
Sovna Skrevet tirsdag kl 17:55 Forfatter Skrevet tirsdag kl 17:55 skaftetryne32 skrev (9 timer siden): Hvor sexy det er eller ikke varierer vel fra person til person, men en ting er sikkert jeg ville aldri gjort noe sånt selv, det er kort og godt ubehagelig, jeg kan ikke forvente annerledes av en partner, men folk får gjøre som de selv vil. Folk får gjøre som de selv vil? Trender har ingen kraft? Ikke noe gruppepress? Tror ikke en babe som har bestemt seg for å flytte inn på kloster bryr seg særlig lenger om glatt, botox og det som verre er. Der er den avviklet. Behagelig eller not? Enig, der har vi alle våre preferanser. Hører også noen drar frem renslighet og beskyttelse ved å barbere seg. Da har det gått litt fort i svingene. Kjønnshår har faktisk nettopp den beskyttelses funksjonen. Inngrodde hår/betennelse i hårsekkene er risikoen ved barbering. Berøring på det område er en umulighet. Sexlivet får stå på vent. Og det kan vare leenge.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå