PÃ¥inter Skrevet lørdag kl 15:39 Skrevet lørdag kl 15:39 Jobs skrev (33 minutter siden): Du får de den før du dømmer . Enkelt er så opphengt i John Wick at man ikke kan forstå at han kan ha en åndelig opplevelse.
skaftetryne32 Skrevet lørdag kl 15:52 Skrevet lørdag kl 15:52 Jobs skrev (41 minutter siden): Du får de den før du dømmer . Vil det endre det faktum at bevisene du viser til personen med ett "utrolig vitnesbyrd" er bare en skuespiller, så et autoritetsargument, prøv noe nytt. 1
cuberen Skrevet lørdag kl 16:00 Skrevet lørdag kl 16:00 6 minutes ago, skaftetryne32 said: er bare en skuespiller Er nok uansett AI/KI. Sekke ekte ut. 1
RustneTrompet Skrevet lørdag kl 20:04 Skrevet lørdag kl 20:04 Jobs skrev (5 timer siden): Her snakker vi om en som har opplevd Jesus,utrolig vitnesbyrd. Nei, her snakker vi om en deepfake video som Keanu selv har fordømt flere ganger. Er dere såpass godtroende så er det pokker ikke rart at dere svelger bibelens budskap med søkke og snøre. 1
Jobs Skrevet lørdag kl 20:32 Skrevet lørdag kl 20:32 RustneTrompet skrev (26 minutter siden): Nei, her snakker vi om en deepfake video som Keanu selv har fordømt flere ganger. Er dere såpass godtroende så er det pokker ikke rart at dere svelger bibelens budskap med søkke og snøre. Du får komme med noen linker da vet du. Jeg fant dette om han. Keanu har blitt observert mens han deltar på gudstjenester og bibelstudier i Los Angeles. Han har snakket åpent om sin beundring for Jesus og Bibelen, og uttalt at han synes budskapene deres om kjærlighet og medfølelse er inspirerende. Keanu har også uttrykt sin tro på et liv etter døden og konseptet om forløsning. Google oversatt. https://christianeducatorsacademy.com/unveiling-the-truth-is-keanu-reeves-a-devout-christian/#:~:text=Reeves grew up with no particular religious affiliation,him to explore different belief systems and practices.
Atib Azzad Skrevet lørdag kl 20:40 Skrevet lørdag kl 20:40 4 minutes ago, Jobs said: Du får komme med noen linker da vet du. Jeg fant dette om han. Keanu har blitt observert mens han deltar på gudstjenester og bibelstudier i Los Angeles. Han har snakket åpent om sin beundring for Jesus og Bibelen, og uttalt at han synes budskapene deres om kjærlighet og medfølelse er inspirerende. Keanu har også uttrykt sin tro på et liv etter døden og konseptet om forløsning. Google oversatt. https://christianeducatorsacademy.com/unveiling-the-truth-is-keanu-reeves-a-devout-christian/#:~:text=Reeves grew up with no particular religious affiliation,him to explore different belief systems and practices. At Keanu er sympatisk innstilt til åndelighet, tro, og særlig buddhisme, har ingenting å gjøre med den falske videoen du delte, dersom det ikke er nok å bare gjenkjenne videoen som kunstig (synes du virkelig den ser ekte ut??), vil du nok ikke finne en artikkel der Keanu spesifikt peker på denne videoen som deepfake, jeg tror han bare snakker generelt om falske videoer som konstrueres av ham, uten å gå spesifikt inn på hver enkelt, men du kan gå inn på din egen videolenke og lese hvordan opplasteren redegjør for at videoen er fake: [...]Disclaimer: This is a fan-made channel, and its content is not affiliated with Keanu Reeves or his representatives. The videos are inspired by Keanu Reeves' public interviews, philosophical perspectives, and spiritual insights for educational and inspirational purposes only, using a synthesized voice that does not belong to Keanu Reeves. We use visual lip-syncing and dubbed narration to match the spoken words with on-screen footage, purely to enhance clarity, create a cinematic experience, and make the content more engaging for viewers. How this content was made Altered or synthetic content Sound or visuals were significantly edited or digitally generated. 2
Jobs Skrevet lørdag kl 20:58 Skrevet lørdag kl 20:58 Atib Azzad skrev (15 minutter siden): At Keanu er sympatisk innstilt til åndelighet, tro, og særlig buddhisme, har ingenting å gjøre med den falske videoen du delte, dersom det ikke er nok å bare gjenkjenne videoen som kunstig (synes du virkelig den ser ekte ut??), vil du nok ikke finne en artikkel der Keanu spesifikt peker på denne videoen som deepfake, jeg tror han bare snakker generelt om falske videoer som konstrueres av ham, uten å gå spesifikt inn på hver enkelt, men du kan gå inn på din egen videolenke og lese hvordan opplasteren redegjør for at videoen er fake: [...]Disclaimer: This is a fan-made channel, and its content is not affiliated with Keanu Reeves or his representatives. The videos are inspired by Keanu Reeves' public interviews, philosophical perspectives, and spiritual insights for educational and inspirational purposes only, using a synthesized voice that does not belong to Keanu Reeves. We use visual lip-syncing and dubbed narration to match the spoken words with on-screen footage, purely to enhance clarity, create a cinematic experience, and make the content more engaging for viewers. How this content was made Altered or synthetic content Sound or visuals were significantly edited or digitally generated. Takk da er den slettet,men det var bra da lærte jeg noe av dette,men det er skremmende og se hvordan de kan manipulere med AL. 1 1
Jobs Skrevet lørdag kl 22:53 Skrevet lørdag kl 22:53 Denne er ikke falsk,se og hør denne fantastiske vitnesbyrd til Ludvik Karlsen. Er en grunn til at Evangelisenteret har rehabilitert menge rusmisbrukere . 1
skaftetryne32 Skrevet søndag kl 06:38 Skrevet søndag kl 06:38 Jobs skrev (9 timer siden): Du får komme med noen linker da vet du. Jeg fant dette om han. Keanu har blitt observert mens han deltar på gudstjenester og bibelstudier i Los Angeles. Han har snakket åpent om sin beundring for Jesus og Bibelen, og uttalt at han synes budskapene deres om kjærlighet og medfølelse er inspirerende. Keanu har også uttrykt sin tro på et liv etter døden og konseptet om forløsning. Google oversatt. Da skal du bare vite at Kåre fra Drøbak ikke har blitt sett på noen gudstjenester eller bibelstudier ikke i Drøbak, ikke noe sted. Kåre fra Drøbak har snakket åpent om sin forakt for religion og ondskapen den bringer til mennesket, og den ondskapen religion fører til, Kåre var veldig klar på dette. Kåre fra Drøbak har ingen tro på liv etter døden og har ingen tro på døden kan føre til frelse, faktisk mener Kåre fra Drøbak at dette er farlige ideer som ofte har ført til kriminelle handlinger, dette rett fra kjeften til Kåre fra Drøbak. 1
Capitan Fracassa Skrevet søndag kl 10:37 Skrevet søndag kl 10:37 Jobs skrev (14 timer siden): Keanu har blitt observert mens han deltar på gudstjenester og bibelstudier i Los Angeles. Og Tom Cruise har vært aktiv innen scientologi. Gjør det scientologi mer sant? Selvsagt ikke, og dine argumenter er like dårlige. Hva er det med dere kristne som tror at autoritetsargumentet, som er en av mest kjente logiske tankefeilene, overbeviser noen som helst? 1 1
Jobs Skrevet søndag kl 12:50 Skrevet søndag kl 12:50 Capitan Fracassa skrev (2 timer siden): Hva er det med dere kristne som tror at autoritetsargumentet, som er en av mest kjente logiske tankefeilene, overbeviser noen som helst? Spander en halv time av ditt liv på og se den video av Ludvik Karlsen jeg postet i går,han forteller om 3 store mirakler som de opplevde. Den halv timen kan være den viktigste i ditt liv.
skaftetryne32 Skrevet søndag kl 12:57 Skrevet søndag kl 12:57 Jobs skrev (6 minutter siden): Spander en halv time av ditt liv på og se den video av Ludvik Karlsen jeg postet i går,han forteller om 3 store mirakler som de opplevde. Den halv timen kan være den viktigste i ditt liv. Vil du gjøre det samme for oss? Vil du se en video jeg linker til?
PÃ¥inter Skrevet søndag kl 14:15 Skrevet søndag kl 14:15 skaftetryne32 skrev (1 time siden): Vil du gjøre det samme for oss? Vil du se en video jeg linker til? Jeg venter.🙂
leticia Skrevet søndag kl 23:49 Skrevet søndag kl 23:49 Jobs skrev (11 timer siden): Spander en halv time av ditt liv på og se den video av Ludvik Karlsen jeg postet i går,han forteller om 3 store mirakler som de opplevde. Den halv timen kan være den viktigste i ditt liv. haha, nei... 1
Hugo_Hardnuts Skrevet i går, 08:40 Skrevet i går, 08:40 Jobs skrev (På 8.11.2025 den 23.53): Denne er ikke falsk,se og hør denne fantastiske vitnesbyrd til Ludvik Karlsen. Er en grunn til at Evangelisenteret har rehabilitert menge rusmisbrukere . Nå har Evangeliesenteret vært gjenstand for granskning i flere omganger, og det har bla. fremkommet at påstandene deres om suksessraten for rusbehandlingen de bedriver ser ut til å være trukket ut av løse lufta. Generelt ser man at spiritualitet kan være en positiv faktor når det kommer til utfallet av behandling, det være seg behandling knyttet til avhengighet, psykiske lidelser eller kroniske sykdommer/smerter. Tallene er dog svært usikre og det er mest nærliggende å tillegge dette en forklaringsmodell der det sentrale er å oppleve mening og tilhørighet. For de som måtte ha sett "Exit", blir det der snakket om at "The opposite of addiction isn't sobriety; it is connection" ifbm. at en av hovedpersonene oppsøker rusbehandling. Nå har opphavsmannen til disse ordene, Johann Hari, vært gjenstand for mye kritikk, men akkurat denne setningen ser ut til å være i tråd med hva man observerer både i behandlingen av mennesker og i dyrestudier. I dyrestudier ser man at rotter - som i likhet med mennesker er svært sosiale - ruser seg betydelig mindre når de er sammen med andre rotter, mens de raskt utvikler avhengighet når de er alene. I behandlingen av mennesker ser man en sterk tendens til at det å etablere meningsfulle, trygge relasjoner er mer virksomt enn behandling i seg selv. I behandling ser man også at det å oppleve trygghet i relasjonen til behandlere(n) er den viktigste faktoren for positivt utfall, i mye større grad enn behandlingsmodellen som benyttes. Det er dermed ikke så rart hvis det å gå inn i et religiøst fellesskap kan virke legende for mennesker, der de opplever mening og at de rundt dem bryr seg. Jeg mener jo mangt og mye om teisme, men en ting skal mange av de religiøse miljøene ha: de er generelt er inkluderende dømmer i liten grad folk for deres fortid. 1
Jobs Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hugo_Hardnuts skrev (8 timer siden): Nå har Evangeliesenteret vært gjenstand for granskning i flere omganger, og det har bla. fremkommet at påstandene deres om suksessraten for rusbehandlingen de bedriver ser ut til å være trukket ut av løse lufta. Generelt ser man at spiritualitet kan være en positiv faktor når det kommer til utfallet av behandling, det være seg behandling knyttet til avhengighet, psykiske lidelser eller kroniske sykdommer/smerter. Tallene er dog svært usikre og det er mest nærliggende å tillegge dette en forklaringsmodell der det sentrale er å oppleve mening og tilhørighet. For de som måtte ha sett "Exit", blir det der snakket om at "The opposite of addiction isn't sobriety; it is connection" ifbm. at en av hovedpersonene oppsøker rusbehandling. Nå har opphavsmannen til disse ordene, Johann Hari, vært gjenstand for mye kritikk, men akkurat denne setningen ser ut til å være i tråd med hva man observerer både i behandlingen av mennesker og i dyrestudier. I dyrestudier ser man at rotter - som i likhet med mennesker er svært sosiale - ruser seg betydelig mindre når de er sammen med andre rotter, mens de raskt utvikler avhengighet når de er alene. I behandlingen av mennesker ser man en sterk tendens til at det å etablere meningsfulle, trygge relasjoner er mer virksomt enn behandling i seg selv. I behandling ser man også at det å oppleve trygghet i relasjonen til behandlere(n) er den viktigste faktoren for positivt utfall, i mye større grad enn behandlingsmodellen som benyttes. Det er dermed ikke så rart hvis det å gå inn i et religiøst fellesskap kan virke legende for mennesker, der de opplever mening og at de rundt dem bryr seg. Jeg mener jo mangt og mye om teisme, men en ting skal mange av de religiøse miljøene ha: de er generelt er inkluderende dømmer i liten grad folk for deres fortid. De har vert gransket 1 gang etter det jeg vet,og de fant ingen ting som graverende . Men de har spart samfunnet for store summer etter at mange rusmisbrukere har blitt rehabilitert til et nytt liv. Derfor fikk Ludvik Karlsen Kongens medalje i gull. https://pinsebevegelsen.no/nyheter/nyhetsartikkel/article/1839015
Hugo_Hardnuts Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jobs skrev (14 minutter siden): De har vert gransket 1 gang etter det jeg vet,og de fant ingen ting som graverende . Men de har spart samfunnet for store summer etter at mange rusmisbrukere har blitt rehabilitert til et nytt liv. Derfor fikk Ludvik Karlsen Kongens medalje i gull. https://pinsebevegelsen.no/nyheter/nyhetsartikkel/article/1839015 Tja, en gransking som inneholdt flere elementer, hvorav de måtte rette på noe (arbeidsvilkår) og ble frifunnet for andre (økonomisk rot). Allikevel er de også blitt kritisert for påstandene de fremmer om effekten av behandlingen de bedriver da det ikke er blitt fremlagt noen dokumentasjon på dette, uten at det har skjedd i rammen av noen granskning. Hvorvidt man vil si at det er graverende eller ei, blir opptil den enkelte. Personlig synes jeg det i det minste er uredelig. Og jeg sa vel ganske tydelig at jeg anerkjenner at jobben de gjør kan være nyttig for en del. Men jeg har også litt kjennskap til pinsebevegelsen gjennom folk som har brutt med den, og den har definitivt også sine skyggesider. 2
skaftetryne32 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jobs skrev (12 timer siden): De har vert gransket 1 gang etter det jeg vet,og de fant ingen ting som graverende . Men de har spart samfunnet for store summer etter at mange rusmisbrukere har blitt rehabilitert til et nytt liv. Derfor fikk Ludvik Karlsen Kongens medalje i gull. Jeg lurer litt på hvor my som er blitt spart, du kan dokumentere antar jeg at det er blitt spart store summer? Ludvik Karlsen er vel mest tjent for å tjent seg meget rik på denne virksomheten, flere hundre millioner i statsstøtte, jeg er også meget skeptisk til agendaen til disse religiøse organisasjonene som behandler rusmisbruk, de er ofte gjerne hypp på bytte ut et rusmiddel med et annet i form av religion, det er en ekkel agenda, og de har muligheten til å hjernevaske veldig svake å sårbare mennesker, noe de ofte velger å gjøre, det er ikke kult, og det er fullt mulig å rehabilitere rusmisbrukere uten å hjernevaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå