Spillredaksjonen Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Stor pågang for Arc Raiders' generalprøve Skytespillet er tilgjengelig for testing i helgen. Les hele saken på Gamer.no»
ABNOR Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Jeg er veldig positivit overrasket over testen. Spillet er gjennomført kvalitetsmessig. Det er nydelig grafikk, fin stemning, bra lyddesign med nice soundtrack. Dette er ikke helt min type spill, men jeg har kost meg likevel fordi det er mye bra. Minner litt om PUBG, du skal opp på overflaten og samle ting og ned igjen uten å miste det. Det er AI-boter som forstyrrer, og medspillere du kan velge å skyte eller samarbeide med. I kun en runde opplevde jeg at folk ville samarbeide. Man bør ha mic for å snakke "don't shoot" og det ble litt vanskelig uten dette, med da ble flashlight-blinking løsningen for å få midlertidige venner. Ellers er spillet som sagt basert på at du skal opp og ned å samle ting, noe som kan bli litt ensformig. Så kan man oppgradere litt ting etter hvert og få noen bonusskills. Jeg måtte laste ned to ep-spor til spotify. Gjennomført spill og flott blanding av litt nytt og gammeldags som kan mitte litt om Star Wars. Alt i alt terningkast: 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå