DukeNukem3d Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden ForTheImperium skrev (3 timer siden): Hvis man er delvis ufør og jobbe 20 til 40% stilling, har man da større sjans for å få seg kjæreste enn 100% ufør? Jeg vil si ja. Jeg hadde en periode der jeg bare jobbet deler av året. Men jobben min (lastebilsjåfør) møtte man på folk og jeg ble jo for noen damer "han hyggelige som kom med varer til oss". Jobben og firmaet ble en del av identiteten min selv om det var halve året bare.
leticia Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden (endret) Karltorbj skrev (16 minutter siden): Joess, saa de fleste av de 154 000 mennene, forventer det? Aner ikke hvordan fordelingen er blant uføre menn av forventninger, men det bor over 2,5 millioner menn i Norge. Jeg antar at mer enn 6 til 7 % av disse har en forventning om at det er kvinnen som skal ta hovedansvaret for å ordne i hjemmet ja. Så kan man ha en forskjellig tolkning av hva "slave rundt" betyr. Det forstår jeg. Endret 6 minutter siden av leticia
leticia Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå FrihetensRegn skrev (20 minutter siden): Eller kanskje de bare ønsker seg en familie der de kan tilbringe mest mulig tid med hverandre? Der kanskje ikke karriere og et evig jag etter penger er i fokus, Hvordan får man mest mulig tid til hverandre hvis man skal ha en hovedforsørger hvor dette er idealet: FrihetensRegn skrev (22 minutter siden): det fine vi en gang hadde, med husmorskoler og kvinner som hadde en sterk trang til å gifte seg, få barn og være hjemmeværende med barna, kanskje til og med ha hjemmeskolering. Da får mor og barn tid til hverandre, mens far må jobbe overtid for å kunne forsørge familien. Kanskje ha litt ONS med kollegaen på jobb også. Du har vel ikke noe imot det så lenge det ikke er kvinnene som "ligger rundt ". FrihetensRegn skrev (24 minutter siden): der hvor mye skills man har i ONS og annet moralt forfall ikke er målestokken for om man er en verdig livspartner eller ikke. @Karltorbj - du skjønner kanskje hva jeg ville frem til i forrige innlegg, når du leser innlegg som dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå