jjkoggan Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Tussi skrev (1 time siden): Rent hypotetisk, er det en mulighet for at Solbakken ikke får visum til VM? De har åpenbart lagt merke til ham https://www.vg.no/sport/i/6qnPM3/alexi-lalas-slaar-tilbake-mot-staale-solbakken-etter-vm-trekning Hvis du kjente Lalas ganske godt, ville du ikke frykte noe. Han liker å provosere og tjener godt penger for det. 1
jjkoggan Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Korgutt skrev (28 minutter siden): Amerika- de hårsåres land? Tåler de ikke å høre at showet var et freakshow så har de seriøse problemer der borte. Helt enig. På andre hånden kommer europeere til å tåle kulturforskjeller eller krever de at alt blir som hjemme?
Mr.M Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Tussi skrev (1 time siden): Rent hypotetisk, er det en mulighet for at Solbakken ikke får visum til VM? De har åpenbart lagt merke til ham https://www.vg.no/sport/i/6qnPM3/alexi-lalas-slaar-tilbake-mot-staale-solbakken-etter-vm-trekning så lenge Trump ikke får høre om det, går det vel greit. btw, man vet aldri hva amerikanske myndigheter vet om en. Hadde en eldre slektning som var sjømann på 1960-tallet. Når han skulle gå i land i New York, ble han forelagt at en annen slektning var medlem av kommunistpartiet her i Norge. Dette visste de altså om, lenge før vi fikk dataovervåking/digitale systemer å sanke inn informasjon med. Man bør faktisk tenke seg om før man booker hotell og betaler flybillett til fotball-VM, om det kan være noe i livet ditt som de kan henge seg opp i. De vet mer om deg enn din egen mor.
Delvis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden jjkoggan skrev (34 minutter siden): Hvis du kjente Lalas ganske godt, ville du ikke frykte noe. Han liker å provosere og tjener godt penger for det. Husker godt Alexi Lalas fra tiden han spilte. Fikk mye oppmerksomhet dengang, men husker ikke annet spesielt enn at han også var rockemusiker i tillegg til fotballspiller.
jjkoggan Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Delvis skrev (2 timer siden): Husker godt Alexi Lalas fra tiden han spilte. Fikk mye oppmerksomhet dengang, men husker ikke annet spesielt enn at han også var rockemusiker i tillegg til fotballspiller. Han var den første amerikaner til å spille i Serie A. MLS sin første sesongen var i 1996, etter VM. Han har blitt en kommentator/pundit nå. Lalas vil at alle vet at USA er et fotball land nå med respektabelte spillere på landslaget som vokser hvert år 1
RookieNO Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Husker også Lalas fra da han spilte, og jeg er usigelig skuffet over at han faktisk støtter Trump. Han fremsto jo som en bohem og ganske alternativ. Virkelig synd å se at han har falt ned i kaninhullet...
Snikpellik Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Når jeg tenker på Lalas tenker jeg på USA Soccer Guy-kontoen som tidligere gikk sin seiersgang på Twitter, nå på Bluesky. Legende, hvem nå enn som står bak den kontoen.
jjkoggan Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Snikpellik skrev (8 timer siden): Når jeg tenker på Lalas tenker jeg på USA Soccer Guy-kontoen som tidligere gikk sin seiersgang på Twitter, nå på Bluesky. Legende, hvem nå enn som står bak den kontoen. Jeg ville helst sett Clint Dempsey (Fulham/Tottenham/Seattle) enn Lalas på seremonien selv om han kanskje støtter Trump også. Han var Amerikas best før Pulisic/Mckennie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå