donald D Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Hei, jeg har netopp fått meg adsl og en av de tingene jeg gledet meg mest til var å spille Bf1942 på internett. Spillet går fint på singel player, men når jeg skulle ta på multiplayer så kom det ikke fra noe servere. Jeg har spilt på nette til andre personer så jeg hvet hvordan det skal gjøres. Men uansett hva jeg trykker på så kommer ingen servere fram. Jeg har en liten mistanke om at det gjelder brannmuren min nemlig ZoneAlarm. Jeg har slått den av og prøvd men det har like vell ikke gått. Hva kan jeg gjøre ? Takknemlig får alle svar
RatmFan Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Last ned "The All Seeing Eye". Det skal støtte Battlefield, + massevis av andre spill, som er spillbare online. Da bør det gå...
Döden Skrevet 17. januar 2004 Skrevet 17. januar 2004 Skru av brannmuren og alt burde funke fett! Lykke til!
Dʋgɢtung Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Skru av brannmuren og alt burde funke fett! Lykke til! Jeg har en liten mistanke om at det gjelder brannmuren min nemlig ZoneAlarm.Jeg har slått den av og prøvd men det har like vell ikke gått. Endret 18. januar 2004 av Mr. Crunch
donald D Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Har prøvd og skru av brannmuren men det hjalp ikke.
Klorin Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Du må vel åpne noen porter i routeren da, hvis du bruker router.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå