Gå til innhold

Oneplus Watch 3 vs Samsung Galaxy watch ultra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å oppdatere fra Huawei Watch GT3 pga dårlig strava integrasjon. Har holdt igjen lenge siden jeg har prøvd Apple watch noen ganger, men ender med å gå tilbake til Huawei pga at jeg alltid er tom for strøm med disse 1-2 dagers klokkene. 

Oneplus Watch 3 ser ut for å ha 5 dagers batteritid og enda lenger i low power mode. Samsung watch ultra har nå 3 dagers batteri som begynner å bli bra og den vil sikkert integrere bedre mot min S25 Ultra? 

Jeg finner egentlig ikke ut så mye av hva jeg går glipp av med Oneplus klokken mtp integrasjon mot telefon. Begge kjører samme OS såvidt jeg kan forstå. Er det egentlig noen forskjell? Vekter batteritid høyt og har ikke brukt for LTE (tror jeg). Garmin fenix 8 vurderes også, men den så litt sparsom ut med smart funksjoner.

Google pay er også litt viktig og der fronter vel både Garmin og Samsung sine egne system, men ser noen klarer å benytte Google pay på de. Er det noen bakdeler der eller er det en enkel sak å velge bort Garmin pay/Samsung pay? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter å ha sammenlignet begge fysisk og lest litt mer endte jeg med å gå for Oneplus pga batteriet og god passform. Veldig fornøyd med klokken så langt, men jeg har et case som kan være brukerfeil. Har satt opp google pay på klokken og det virker, men det blir alltid minst to tappe forsøk siden den på første gang gir feil i terminal og så må jeg manuelt trykke på kortet på skjermen og tappe på nytt. Kan man få dette  til å gå sømløst på første tap? Har bare et kort i google pay. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...