Theo343 Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar (endret) Er det flere som plutselig har fått endret leveringsdato hos Elkjøp til "ikke oppgitt"?. Først stod min til 22. januar ganske lenge. Så endret den seg etter en stund til 13. januar. Og når jeg sjekket rundt nyttår stod det ikke lenger noen antatt leveringsdato, bare blankt. Litt shady... EDIT: Ah nei, på "min side" står det fortsatt 13. januar. Mens inne på ordren stod det ingenting. Endret 3. januar av Theo343
Nimrad Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Theo343 skrev (46 minutter siden): Først stod min til 22. januar ganske lenge. Så endret den seg etter en stund til 13. januar. Min erfaring er at hvis det først blir fremskjøvet så er det faktisk noe reelt. Alle andre datoer virker mer eller mindre vilkårlige.
KriZZ Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Theo343 skrev (5 timer siden): Er det flere som plutselig har fått endret leveringsdato hos Elkjøp til "ikke oppgitt"?. Først stod min til 22. januar ganske lenge. Så endret den seg etter en stund til 13. januar. Og når jeg sjekket rundt nyttår stod det ikke lenger noen antatt leveringsdato, bare blankt. Litt shady... EDIT: Ah nei, på "min side" står det fortsatt 13. januar. Mens inne på ordren stod det ingenting. Fortsatt 14 januar begge steder hos meg. Håper det stemmer😄
Nimrad Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar KriZZ skrev (8 timer siden): Da er min markert som sendt😊 Gratulerer! Fantastisk skjerm som venter på deg 1
Horge Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Nå som disse skjermene faktisk kan leveres, om enn ett år bak skjema, så er det greit å se at nye ting også er på trappene. https://www.lg.com/us/discover-ultragear-evo-monitors Klok av skade som vi nå er, så er det åpenbart ingen grunn til å holde pusten og forvente levering med det første, men 52G930B ser ut til å kunne bli en spennende modell. Akkurat AI-oppskalering mistenker jeg at du kan kjøre opp der hverken sola eller diodene skinner, men hvis den leverer et bra bilde på 52" i 5120x2160 med 240Hz og kurve på 1000R... Eneste er at den ikke ser ut til å være OLED?
KriZZ Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Horge skrev (7 minutter siden): Nå som disse skjermene faktisk kan leveres, om enn ett år bak skjema, så er det greit å se at nye ting også er på trappene. https://www.lg.com/us/discover-ultragear-evo-monitors Klok av skade som vi nå er, så er det åpenbart ingen grunn til å holde pusten og forvente levering med det første, men 52G930B ser ut til å kunne bli en spennende modell. Akkurat AI-oppskalering mistenker jeg at du kan kjøre opp der hverken sola eller diodene skinner, men hvis den leverer et bra bilde på 52" i 5120x2160 med 240Hz og kurve på 1000R... Eneste er at den ikke ser ut til å være OLED? Antagelig IPS🤮
Horge Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Ja, all den tid jeg ikke finner noe info om panelet, så er det naturlig å anta at det ikke er noe nytt og kult (les: bedre enn OLED), men tvert i mot at det blir et steg ned. Slik sett virker det litt som er skjermen er mer myntet på kontorbruk, men de 240 hertzene sier jo noe annet.
Sinusn Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar (endret) Status oppdatert: Forventet levering 3. februar 2026. Bestilte : 14.11.2025, 16:37 Endret 11. januar av Sinusn 1
s1vert Skrevet 10. januar Skrevet 10. januar Oppdatert forventet levering 6. mars 2026. Fra 21. Januar. Bestilte 19.11.25 ca.kl18:00
KriZZ Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar s1vert skrev (18 timer siden): Oppdatert forventet levering 6. mars 2026. Fra 21. Januar. Bestilte 19.11.25 ca.kl18:00 Brutalt! 😱
KriZZ Skrevet tirsdag kl 17:20 Skrevet tirsdag kl 17:20 Theo343 skrev (34 minutter siden): Virker som alle ble utsatt. Er din også utsatt?? Du hadde jo samme dato som meg, min kom forrige mandag. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå