Gjest 9f859...ab3 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Hei. Kollegaen min, en kvinne, og meg liker å tekste sammen på Snap/Messenger. Vi er begge single, noen forhold bak oss, men ikke ut etter et nytt. Vi er kommet dit at hun ved en anledning har spurt om jeg kan massere henne på ryggen en kveld hjemme hos meg, og vi har planlagt å ha en kveld sammen bare oss to. Primært drikke, le, kose oss og snakke om hennes forviklinger i privatlivet med jobb, barn, egentid, småbarnsmor osv... Noe jeg har lagt opp til og sagt ja. Hverken jeg eller hun har nevnt eller tatt opp tråden sex. Men ligger det noe bak fra hennes side? Hvorfor får jeg så mye oppmerksomhet fra henne? Jeg tør ikke spørre. Men jeg er mann så det sier seg selv på et vis: Jatakk til sex. At hun tekster med meg hele tiden og planlegger dater, er hun ut etter en friend with benefits eller er jeg den dustete fyren som kun endte opp som en venn? Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 9f859...ab3
Gjest 3a33e...010 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Ja, hun vil trolig ligge. Masser henne igjen og se hvor det fører. Anonymous poster hash: 3a33e...010
Gavekort Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Høres ut som hun liker deg. Ikke overtenk, go with the flow, men vær litt pågående. 1
Gjest 5d9a4...5b2 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Ja. Hun vil garantert ha sex. Om hun vil noe mer er vanskelig å si Anonymous poster hash: 5d9a4...5b2
Milhouse85 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Gjest 5d9a4...5b2 skrev (30 minutter siden): Ja. Hun vil garantert ha sex. Om hun vil noe mer er vanskelig å si Anonymous poster hash: 5d9a4...5b2 Nei. Ingen ting her i livet når det kommer til den type relasjoner er garantert. Det er direkte farlig og ødeleggende - dersom man har en forhåndsbestemt ide om hva som skal skje; og dersom man er overbevist om dette. Garantert er det ikke. Sannsynlig, absolutt. Men man bør aldri forvente noe som helst. TS... for å svare banalt på spørsmålet ditt: Hun liker deg. Høres ut som det kan bli en koselig og fin kveld. Jeg hadde nok forberedt meg på "alt" - ved å ta en solid dusj, skifta på senga og den type ting. Men på ingen måte forvente noe som helst. Det å være pågående ovenfor en kollega, hadde jeg også vært forsiktig med. Ofte kommer dette med sex av seg selv, uten at man trenger å gjøre så mye annet enn å lese signalene. Dersom man allerede har avtalt vin og kroppskontakt. Så er mye gjort. Kjøp en god massasjeolje - og sørg for at den er uåpna når hu kommer. (Jeg har selv fått spørsmåll om hvorfor jeg har halvbrukte massasjeoljefllasker fra damer jeg har hatt besøk av.... Jasså, så du har mye damebesøk du gir massasje til du? ;p heh) 2
Kakkelfant Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Hvis du har sett "the office" så er hun Pam og du er Jim. Resten er selvforklarende. 2
TrønderSodd Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Gjest 3a33e...010 skrev (På 13.5.2025 den 16.58): Ja, hun vil trolig ligge. Masser henne igjen og se hvor det fører. Anonymous poster hash: 3a33e...010 Vi får se. Tipper det bli med massasje. Resten blir bonus.
TrønderSodd Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Milhouse85 skrev (20 timer siden): Nei. Ingen ting her i livet når det kommer til den type relasjoner er garantert. Det er direkte farlig og ødeleggende - dersom man har en forhåndsbestemt ide om hva som skal skje; og dersom man er overbevist om dette. Garantert er det ikke. Sannsynlig, absolutt. Men man bør aldri forvente noe som helst. TS... for å svare banalt på spørsmålet ditt: Hun liker deg. Høres ut som det kan bli en koselig og fin kveld. Jeg hadde nok forberedt meg på "alt" - ved å ta en solid dusj, skifta på senga og den type ting. Men på ingen måte forvente noe som helst. Det å være pågående ovenfor en kollega, hadde jeg også vært forsiktig med. Ofte kommer dette med sex av seg selv, uten at man trenger å gjøre så mye annet enn å lese signalene. Dersom man allerede har avtalt vin og kroppskontakt. Så er mye gjort. Kjøp en god massasjeolje - og sørg for at den er uåpna når hu kommer. (Jeg har selv fått spørsmåll om hvorfor jeg har halvbrukte massasjeoljefllasker fra damer jeg har hatt besøk av.... Jasså, så du har mye damebesøk du gir massasje til du? 😜 heh) Skal gjøre mitt beste. Takk for støtten.
TrønderSodd Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Gjest 5d9a4...5b2 skrev (På 13.5.2025 den 20.57): Ja. Hun vil garantert ha sex. Om hun vil noe mer er vanskelig å si Anonymous poster hash: 5d9a4...5b2 Håper du har rett. Vi får se da 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå