Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
wampster skrev (43 minutter siden):

Hvorfor tror du han hadde trivdes utrolig godt der?

Nysgjerrig

Denne type oppførsel.

DukeNukem3d skrev (55 minutter siden):

Om du ikke liker våre verdier som det norske flagget symboliserer så er det bare å flytte til et annet som er mer i tråd med de. Pakistan f.eks?

Det norske flagget er fantastisk vakkert 🥰 Og våre verdier flotte, derfor synd om de skal ødelegges av venstreorientert ideologi og MENA-innvandring.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skaftetryne32 skrev (27 minutter siden):

Denne type oppførsel.

Så dersom man mener at folk som kommer til Norge og ikke respekterer Norske verdier/kultur/væremåte burde dra så vil man "trives utrolig godt i Pakistan"? Interessant, hvor er logikken der, hvordan har du kommet frem til det?

Er det kun/spesifikt Pakistan eller er det andre land man vil "trives utrolig godt i" også? I så fall hvilke da?

• Liker 9
Skrevet
wampster skrev (5 minutter siden):

Så dersom man mener at folk som kommer til Norge og ikke respekterer Norske verdier/kultur/væremåte burde dra så vil man "trives utrolig godt i Pakistan"? Interessant, hvor er logikken der, hvordan har du kommet frem til det?

Du misforstår jeg bare speiler det hen gjør, og det er å lage usanne beretninger om andre, om hva de er , hva de liker, og hvilken ideologi de har, stråmanns argumentasjon tatt til det ekstreme, det er dessverre sånn hen holder på hele tiden, jeg gidder ikke, så jeg svarte på samme vis. 

• Liker 3
Skrevet
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Du misforstår jeg bare speiler det hen gjør, og det er å lage usanne beretninger om andre, om hva de er , hva de liker, og hvilken ideologi de har, stråmanns argumentasjon tatt til det ekstreme, det er dessverre sånn hen holder på hele tiden, jeg gidder ikke, så jeg svarte på samme vis. 

Ok, så dersom man mener at folk som kommer til Norge og ikke integrerer seg, ikke bidrar, ikke respekterer Norske verdier, ikke respekterer Norsk kultur og generelt ikke "respekterer Norge og Norske verdier" burde dra så er det en legitim og helt grei holdning å ha, ikkesant?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
wampster skrev (1 minutt siden):

Ok, så dersom man mener at folk som kommer til Norge og ikke integrerer seg, ikke bidrar, ikke respekterer Norske verdier, ikke respekterer Norsk kultur og generelt ikke "respekterer Norge og Norske verdier" burde dra så er det en legitim og helt grei holdning å ha, ikkesant?

Det store spørsmålet er hva i all verden har det med meg å den diskusjonen vi hadde på gang å gjøre? Ingenting er svaret, det er bare trolling. Om du mener det er greit så er det greit det, men dette var ikke diskusjonen.

• Liker 3
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (3 minutter siden):

Det store spørsmålet er hva i all verden har det med meg å den diskusjonen vi hadde på gang å gjøre? Ingenting er svaret, det er bare trolling. Om du mener det er greit så er det greit det, men dette var ikke diskusjonen.

Ok, men jeg kan likevel stille deg det spørsmålet uavhengig av hva andre var i gang med? Eller er ikke det "lov"?

edit: La meg stille spørsmålet uten noe annet, ingen trolling eller noe:

Dersom man mener at folk som kommer til Norge og ikke integrerer seg, ikke bidrar, ikke respekterer Norske verdier, ikke respekterer Norsk kultur og generelt ikke "respekterer Norge og Norske verdier" burde dra så er det en legitim og helt grei holdning å ha, ikkesant?

Endret av wampster
  • Liker 5
Skrevet
wampster skrev (2 minutter siden):

Ok, men jeg kan likevel stille deg det spørsmålet uavhengig av hva andre var i gang med? Eller er ikke det "lov"?

Hvorfor stiller du spørsmål ved legaliteten ved det, er det noe du tror at det er? 

• Liker 2
Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor stiller du spørsmål ved legaliteten ved det, er det noe du tror at det er? 

Hvorfor klarer du ikke svare på et enkelt ja/nei spørsmål? Er det noe ved spørsmålet du ikke skjønner si ifra.

• Liker 6
Skrevet
wampster skrev (Akkurat nå):

Hvorfor klarer du ikke svare på et enkelt ja/nei spørsmål? Er det noe ved spørsmålet du ikke skjønner si ifra.

Hvis det faktisk viser seg at det er ulovlig som du antyder så må jeg jo pelle meg ut av landet var det ikke sånn? Dette er jo litt viktig for meg, for jeg liker meg her, i motsetning til hva enkelte faktisk gjentatte ganger faktisk påstår helt uten begrunnelse. Men jeg må liksom gi et seriøst svar på gjentatt trolling og ufin oppførsel? Hvorfor det, hvorfor kjører du ikke samme avhøret på trollet?

wampster skrev (9 minutter siden):

edit: La meg stille spørsmålet uten noe annet, ingen trolling eller noe:

Dersom man mener at folk som kommer til Norge og ikke integrerer seg, ikke bidrar, ikke respekterer Norske verdier, ikke respekterer Norsk kultur og generelt ikke "respekterer Norge og Norske verdier" burde dra så er det en legitim og helt grei holdning å ha, ikkesant?

Det er ikke ett høyre ekstremt forum troll som avgjør om de menneskene trollet omtaler faktisk er sånn, og det har fremdeles ingenting med diskusjonen å gjøre, det var faktisk ikke et spørsmål i det hele tatt, men påstander og trolling, som er standard for dette trollet. 

Om jeg mener at det er lover og regler som må overholdes? Selvsagt, å ikke respektere norske verdier eller kultur er helt legitimt, jeg tviler på at trollet gjør det. 

• Liker 3
Skrevet
skaftetryne32 skrev (6 minutter siden):

Hvis det faktisk viser seg at det er ulovlig som du antyder så må jeg jo pelle meg ut av landet var det ikke sånn? Dette er jo litt viktig for meg, for jeg liker meg her, i motsetning til hva enkelte faktisk gjentatte ganger faktisk påstår helt uten begrunnelse. Men jeg må liksom gi et seriøst svar på gjentatt trolling og ufin oppførsel? Hvorfor det, hvorfor kjører du ikke samme avhøret på trollet?

Det er ikke ett høyre ekstremt forum troll som avgjør om de menneskene trollet omtaler faktisk er sånn, og det har fremdeles ingenting med diskusjonen å gjøre, det var faktisk ikke et spørsmål i det hele tatt, men påstander og trolling, som er standard for dette trollet. 

Om jeg mener at det er lover og regler som må overholdes? Selvsagt, å ikke respektere norske verdier eller kultur er helt legitimt, jeg tviler på at trollet gjør det. 

Nå spurte jeg ikke et "høyre ekstremt forum troll" da. Jeg spurte deg. Får jeg ikke lov til å stille deg et spørsmål uten å stille akkurat det samme spørsmålet til alle andre? Sært. Jeg var interessert i din tankegang og dine resoneringer, men det går ikke?

Jeg snakker ikke om ulovlig eller ikke, vet ikke hvorfor du drar inn lovlig/ulovlig. Det er mange måter å være ufin uten å gjøre noe ulovlig.

Jeg registrerer at det ikke er mulig å få et enkelt ja eller nei svar fra deg på det som, etter min mening, burde være et ganske enkelt spørsmål.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
fredrik2 skrev (2 timer siden):

Den norska flagget representerar idag i det närmaste alla norrmän. 

Og dette må vi holde fast på, hvis ikke skyver vi mange nordmenn ut av fellesskapet.

Når noen insisterer på at Norge er særskilt og systemisk rasistisk, og at det norske flagget representerer hat eller ikke er for alle nordmenn samtidig som man argumenterer for en svært ødeleggende politikk spørs det hvor begeistret man egentlig er for landet i utgangspunktet. 

Norge er blant de desidert minst rasistiske og mest inkluderende samfunnene i verden, og flagget representerer oss alle, selv om vi kan være uenige om mye. Det må vi klare å hegne om.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
Klote skrev (På 5.6.2026 den 11.21):

Realiteten er kaos. Innført av en spesiell kategori politikere, av samme farge som julenissen. Kaos på alle nivå, en total destabilisering av de få velfungerende samfunnene vi en gang hadde.

https://www.nrk.no/ostfold/innvandring_-ordforere-ber-om-flyttenekt-1.17906564

1. Kommentaren min gikk på et spesifikt fenomen i Frankrike, mens det du her linker til omhandler forhold i Norge.

2. "Kaos" og "total destabilisering" er imo. å ta altfor kraftig i. Joda, det er utfordringer og disse må tas på alvor. Men realiteten er fortsatt at Norge (og Europa generelt, særlig de vestlige delene) scorer høyest i verden når det kommer til de fleste parametere som måler hvor velfungerende samfunn er. Jeg er enig med de som tar til ordet for strengere innvandringspolitikk, men allikevel sterkt skeptisk til de virkemidlene feks. Listhaug benytter, der det skapes et bilde av at det norske samfunnet er på vei til å kollapse pga. innvandringen.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
herzeleid skrev (4 timer siden):

Og dette må vi holde fast på, hvis ikke skyver vi mange nordmenn ut av fellesskapet.

Når noen insisterer på at Norge er særskilt og systemisk rasistisk, og at det norske flagget representerer hat eller ikke er for alle nordmenn samtidig som man argumenterer for en svært ødeleggende politikk spørs det hvor begeistret man egentlig er for landet i utgangspunktet. 

Norge er blant de desidert minst rasistiske og mest inkluderende samfunnene i verden, og flagget representerer oss alle, selv om vi kan være uenige om mye. Det må vi klare å hegne om.

Hvilke kjerneverdier tror du de aller fleste statsborgere i Norge mener flagget representerer?

• Liker 1
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (12 minutter siden):

Felles kultur og tilhørighet basert på kristne verdier og vår tusenårige historie, tillitssamfunn og folkestyre.

Ikke feiring av mangfold, trans og islam.

Toleranse og rettferdighet finnes ikke som kjerneverdier i norsk kultur/historie?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (5 timer siden):

Du misforstår jeg bare speiler det hen gjør, og det er å lage usanne beretninger om andre, om hva de er

Det var nå du som begynte å babble om at det norske flagget ikke var for alle 🤭Dette selvhatet til en del på venstresiden vil jeg aldri forstå meg på. Om du bodde i Pakistan er jeg sikker på at du ville beundret den voldsomme nasjonalismen og stoltheten over eget land og tradisjoner der. Men det er liksom ikke lov i vesten for her skal det vannes ut med massiv MENA-innvandring og nye kulturer. 

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (1 time siden):

Jo, takket være en kultur forankret i de 10 bud.

Tenk på hvordan land som ikke er basert på kristendom er. 

Men ikke toleranse for mangfold, trans og islam 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...