Selfuniverse Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Når jeg tar feil om noe som rokker ved store deler av mitt livs og verdensperspektiv, så bruker jeg å reflektere og spørre meg selv hvordan det kunne skje. Og lære noe nytt. (og det har skjedd svært ofte i mitt liv). Andre ser ut til å ha mekanismer som er vidt forskjellige fra mine. Men alle har lov til å ha sine egne mekanismer.
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Leste hva amerikanerne presterte å si under Doha forum. Men de bør vel først og fremst jobbe med å utjevne de sosiale forskjellene i sitt eget land. Det er mye å ta tak i. Endret 4 timer siden av Boing_80 1
ForTheImperium Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tror ikke Kina kommer til å dominere Europa militært. Men økonomisk via billig produkter handel og investeringer forskjellige sektorer i samfunnet kan gi dem sterk innflytelser(Afrika og visse deler av Asia).
Markiii Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden FrihetensRegn skrev (5 timer siden): Nå skal Sverige begynne å frata statsborgerskapet fra utlendinger som ikke greier å oppføre seg. Kan være en ide for resten av kontinentet. Det ser uansett stygt ut for Europa som stadig mister sin identitet og nasjonalfølelse til kaotisk og voldelig multikulturisme og globalisme. Hva er "globalisme"?
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Europa har gitt og gitt, men får ingenting tilbake. Kynisme vinner frem og jeg tror vi må bli mer kyniske for å bli konkurransedyktige igjen. Vi har stilt voldsomt mye opp for Midtøsten med enorme midler og åpne grenser i 2015. Eneste takken tilbake er at araberdiktaturene stemmer med Russland i FN. Kanskje på tide å skru av pengekrana til diktaturene? Endret 4 timer siden av DukeNukem3d 2
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Boing_80 skrev (4 timer siden): Europa har nå innsett hva som egentlig har skjedd, USA og Israel har blitt beriket mtp alle krigene som har blitt utkjempet "In the name of democracy" (mys ass!). Nå er det på tide at Europa samles og blir sterk økonomisk og militært. Vi vet ikke hva USA kan finne på i fremtiden. Russland vet vi hvor vi har hen. Ja, vi vet hvor vi har Russland. De har atomvåpen pekende mot oss, truer med atomkrig og gjør absolutt alt faenskap de tror de kan slippe unna med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå