mandodiao Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai N-4K0 skrev (9 timer siden): Hva med en som er trans som ikke har tatt noen kjønnskorrigerende operasjon eller brukt hormontilskudd Kjønnsbekreftende hormontilskudd er forøvrig svært utbredt i det amerikanske forsvaret blant flere enn de som er trans. 3 3
Lallabaika Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai mandodiao skrev (8 minutter siden): Kjønnsbekreftende hormontilskudd er forøvrig svært utbredt i det amerikanske forsvaret blant flere enn de som er trans. Steroider faller vel under denne kategorien? 2 1
mandodiao Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Lallabaika skrev (36 minutter siden): Steroider faller vel under denne kategorien? Ja, det jeg tenker på. TRT-behandling via lege, og klassisk egenbehandling med forskjellige testosteron-preparater for styrke/muskelbygging. 2 2
Subara Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai En video som dukket opp på iPaden min, om Meryl Streep som sier i fra i det offentlige om da Trump gjorde narr av en journalist, som hadde en medfødt funksjonsnedsettelse i den ene armen. Slike verdier bør ikke et samfunn stå for, noe som blir spredd av presidenten. 6 2
Socketlicker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai obygda skrev (4 timer siden): Min forsvarsvilje faller i alle fall dramatisk om jeg føler landet jeg skal kjempe for ikke representerer verdier og tanker om frihet jeg også har. Ok, men du skal ikke inn i det amerikanske forsvaret uansett. Så har null betydning. Flertallet av amerikanerne støtter denne endringen, og valgte Trump blant annet for å gjennomføre slike endringer og rense USA for venstreradikales kjønnsidologi. Lallabaika skrev (4 timer siden): Det blir ikke mer sant jo mer du repeterer det. Hvorfor skal man argumentere i mot dine anekdoter? Venter fortsatt på fakta som underbygger det du sier. Det har du fått. At du avsporer og kverulerer ødelegger bare debatten. 2
obygda Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Socketlicker skrev (2 minutter siden): Ok, men du skal ikke inn i det amerikanske forsvaret uansett. Så har null betydning. Flertallet av amerikanerne støtter denne endringen, og valgte Trump blant annet for å gjennomføre slike endringer og rense USA for venstreradikales kjønnsidologi. Det har du fått. At du avsporer og kverulerer ødelegger bare debatten. Det eneste Trump lykkes med er å splitte USA mer og mer. USA som stormakt er i ferd med å implodere. 2 2
Lallabaika Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) Socketlicker skrev (5 minutter siden): Det har du fått. At du avsporer og kverulerer ødelegger bare debatten. Nei. Du har ikke dokumentert påstandene dine. Det som avsporer og ødelegger debatten er deltagere som kommer med påstander de ikke kan dokumentere. Det sier seg selv. Endret 10. mai av Lallabaika 3 1
Tussi Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Socketlicker skrev (6 minutter siden): Flertallet av amerikanerne støtter denne endringen, og valgte Trump blant annet for å gjennomføre slike endringer og rense USA for venstreradikales kjønnsidologi. Der er forskjell på å fjerne kjønnsideologi og å fjerne personer med annen kjønnsidentitet. Det ene er ideologi, det andre er mennesker 5
Svein M Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Sitat fra VG: En føderal dommer i California har satt en midlertidig stopper for Donald Trumps planer om masseoppsigelser og omorganisering i 21 departementer og etater i den amerikanske statsforvaltningen. Det rapporterer NBC News lørdag morgen. 5 2
AtterEnBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Som Klaus Schwab engang sa; "You will own the libs and be happy". 2 1
Neptun1 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Socketlicker skrev (8 timer siden): jeg har debattert og kommet med argumenter bygd på fakta og vitenskap. At venstreradikalerne ikke evner å svare med noe annet enn avsporinger og persondebatt viser jo bare hvor lite dere har å komme med av motargumenter. Flaut. Sånn er det i alle debatter. Personfokus - og hets er alt de har å komme med. Og så backer de opp hverandre med tomler og støtteerklæringer - og føler seg noe til karer. Nå i det siste har venstresiden (spes SV, Rødt) blitt veldig opptatt av forsvar og ikke minst USAs forpliktelser overfor Europa. Spesielt dem selv - som til daglig ikke har noe godt å si om verken USA, Vesten eller Nato. Vedder på at ikke én eneste av dem har avtjent verneplikt med førstegangstjeneste, øvelser og repetisjonsøvelser. Nå er de med ett "forsvarseksperter". 1
Socketlicker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) Lallabaika skrev (1 time siden): Nei. Du har ikke dokumentert påstandene dine. Jo. Du avsporer med kveruleringen din og stadig mas om dokumentasjon du allerede har fått. obygda skrev (1 time siden): Det eneste Trump lykkes med er å splitte USA mer og mer. USA som stormakt er i ferd med å implodere. Fertallet støtter opp om Trump her og er lei tvungen kjønnsideologi som prakkes på dem overalt. Endret 10. mai av Socketlicker
Tussi Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Socketlicker skrev (18 minutter siden): ertallet støtter opp om Trump her og er lei tvungen kjønnsideologi som prakkes på dem overalt. Transpersoner I forsvaret er mennesker, ikke ideologi 5
Boing_80 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Socketlicker skrev (29 minutter siden): Jo. Du avsporer med kveruleringen din og stadig mas om dokumentasjon du allerede har fått. Fertallet støtter opp om Trump her og er lei tvungen kjønnsideologi som prakkes på dem overalt. Jeg synes synd på deg som har et forkvaklet syn på mennesker og de som er annerledes. 5
Boing_80 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Lallabaika skrev (13 timer siden): Ikke mat det med logikk, det vil kveles. Men for en herlig logikk! Det er jo så åpenbart, men han skjønner det ikke 5
Smule8o Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai 2 hours ago, Lallabaika said: Nei. Du har ikke dokumentert påstandene dine. Det som avsporer og ødelegger debatten er deltagere som kommer med påstander de ikke kan dokumentere. Det sier seg selv. Samme bruker drev med akkurat det samme i en annen tråd (om EU). Kom med en meget spesiell påstand. Folk etterspurte argumentasjon eller kilde på påstanden. Og samme gnålet som her om at det allerede var fremlagt. Merkelig nok klarte hverken jeg eller noen andre deltakere i tråden å finne det hen påsto var postet. Så ser ut til å være et gjentakende mønster 6
Socketlicker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Smule8o skrev (1 minutt siden): Samme bruker drev med akkurat det samme i en annen tråd (om EU). Kom med en meget spesiell påstand. Folk etterspurte argumentasjon eller kilde på påstanden. Og samme gnålet som her om at det allerede var fremlagt. Merkelig nok klarte hverken jeg eller noen andre deltakere i tråden å finne det hen påsto var postet. Det sier mest om evnene eller viljen dere mangler, ikke at det ikke var postet. Noe jeg forøvrig postet igjen flere ganger. At dere avsporer og ødelegger hver tråd med kverulering og persondebatt er synd.
Smule8o Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai 14 hours ago, Socketlicker said: Transer oppfyller ikke helsekravene. Trump sitt valg er som sagt ikke imot grunnloven og dermed ikke diskriminerende. Du har ikke korrigert noe som helst, og jeg har kommet med fakta, selv om du kverulerer og benekter det. Ikke bare overoppfyller transpersoner helsekravene, det viser seg også at de i snitt er 25% bedre soldater enn andre. 3
Mannen med ljåen Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) Smule8o skrev (3 minutter siden): Ikke bare overoppfyller transpersoner helsekravene, det viser seg også at de i snitt er 25% bedre soldater enn andre. Mener du at transkvinner tar 25% flere armhevinger enn kvinner? Det er logisk at de er overrepresentert i bruk av medisiner som påvirker dem med bieffekter, fysisk og psykisk. Gjør det dem til bedre soldater enn menn? Endret 10. mai av Mannen med ljåen
Smule8o Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Just now, Mannen med ljåen said: Mener du at transkvinner tar 25% flere armhevinger enn kvinner? Er det armhevinger son avgjør hvor god en soldat er? Hadde russiske soldater falt som fluer om hele det Ukrainske forsvaret hadde droppet våpnene og begynt å ta armhevinger i stedet? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå