Gå til innhold

Trump 2025 - 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet
mandodiao skrev (52 minutter siden):

Dette har blitt sagt i alle år, fra de norske soldatene jeg kjenner. De norske har også dominert de amerikanske i vinterøvelesene.

Det går jo mye på erfaring, hjemmebane etc. Men også at de amerikanske soldatene ofte er for store fysisk, da de liker muskler bedre enn utenholdenhet.

Kan bekrefte dette, jeg har vært på flere av vinterøvelsene og vi koordinerte mye med Amerikanske soldater - ofte spesialsoldatene og de sliter ganske mye i vinterterreng og føre. Har vært mer enn èn gang hvor vi måtte "redde" de Amerikanske soldatene fordi de enten hadde klart å sitte seg fast i snøen eller mistet all utholdenhet når de går i tung snø.

Amerikanerne er ikke utrustet for å krige i vinterlandskap og de tror alltid at det er som "ørkenen men kaldere", men nei. De klarer aldri ruste seg for hvor mye snø det kan bli. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AlpakkaMafakka skrev (35 minutter siden):

Kan bekrefte dette, jeg har vært på flere av vinterøvelsene og vi koordinerte mye med Amerikanske soldater - ofte spesialsoldatene og de sliter ganske mye i vinterterreng og føre. Har vært mer enn èn gang hvor vi måtte "redde" de Amerikanske soldatene fordi de enten hadde klart å sitte seg fast i snøen eller mistet all utholdenhet når de går i tung snø.

Amerikanerne er ikke utrustet for å krige i vinterlandskap og de tror alltid at det er som "ørkenen men kaldere", men nei. De klarer aldri ruste seg for hvor mye snø det kan bli. 

Så sender vi finner,svensker og nordmenn til å forsvare grønland sammen med innuittene så vil amerika ikke ha en sjanse i det lange løp....

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
obygda skrev (22 minutter siden):

Så sender vi finner,svensker og nordmenn til å forsvare grønland sammen med innuittene så vil amerika ikke ha en sjanse i det lange løp....

Sender vi spesialstyrkene fra Finland, Sverige, Danmark og Norge så vil de knuse Amerikansk spesialstyrker og Marines, i det minste. 

USA har jo en massiv flåte med krigsskip da, så de kan jo ende med å kontrollere havner og havet rundt, men de vil slite kraftig med å faktisk ta landområdene, ja. Ut fra mine personlige observasjoner.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Snikpellik skrev (1 time siden):

Alle målinger den siste tiden viser at flertallet er imot MAGAs/Trumps politikk på alle målte områder.

( så vidt ).. Gjør Trump ett stunt som er positivt for den jevne amerikaner så er han en sikker vinner i mellomvalg igjen. Tro meg, de agurkene der borte kan du ikke stole på.

Endret av Sovna
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Jeg digger at Trump gjør alle de "rampestreker" han føler for, med full rett, og tar seg alle de frihetene han ønsker, med rett. Måtte provokasjonene fortsette! 
Dette er ekte underholdning. 

Det som skjer nå, og det som Trump gjør nå er virkelig god underholdning, og jeg håper Trump tar provokasjonene til ett enda høyere nivå. Denne verden kan ikke tas seriøst lenger. Tump er gangster, men han er ikke som de andre mafialederne i verden.

Trump vet nok hvem han er i Gud nå. Folk generelt vet ingen ting.
De som prøver å drite ut Trump driter ut seg selv, og det er det som er så underholdende, hvis man velger å se vekk fra det inderlige tragiske ved det.
De kommer til å drite seg ut i alt de prøver seg på mot Trump.

Endret av Mflj
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
3 minutes ago, Mflj said:

Jeg digger at Trump gjør alle de "rampestreker" han føler for, med full rett, og tar seg alle de frihetene han ønsker, med rett. Måtte provokasjonene fortsette! 

Det som skjer nå, og det som Trump gjør nå er virkelig god underholdning, og jeg håper Trump tar provokasjonene til ett enda høyere nivå. Tump er gangster, men han er ikke som de andre mafialederne i verden.

De som prøver å drite ut Trump driter ut seg selv, og det er det som er så underholdende, hvis man velger å se vekk fra det inderlige tragiske ved det.

Det er det han flyter på. Men jeg tror hans beste dager er forbi. Han tynges av alderen.

Skrevet
Mflj skrev (16 minutter siden):

Det som skjer nå, og det som Trump gjør nå er virkelig god underholdning, og jeg håper Trump tar provokasjonene til ett enda høyere nivå. Tump er gangster, men han er ikke som de andre mafialederne i verden.

Hans rampestreker rammer virkelige mennesker, virkelige mennesker som dør, virkelige mennesker som rammes på annet vis

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Tussi skrev (33 minutter siden):

Hans rampestreker rammer virkelige mennesker, virkelige mennesker som dør, virkelige mennesker som rammes på annet vis

Da ser det ikke ut til at du ser hvem skurken i historien er.

Endret av Mflj
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Mflj skrev (3 minutter siden):

Da ser det ikke ut til at du ser hvem skurken i historien er.

For å være helt ærlig så så jeg Trump relativt nøytralt lenge, noe bra, noe ikke bra. Men nå ser jeg hvem han egentlig er, han og flere av hans medarbeidere. Det er ren egoisme, handler ikke om syn eller allianser eller hvem en har støtte av, det handler om kortsiktig gevinst og profitt, uansett hvem det rammer. 

Edit; såp selv om jeg sikkert er mer enig med trump i noen ting enn mange her inne, er personen trump en drittsekk

Endret av Tussi
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Tussi skrev (1 time siden):

For å være helt ærlig så så jeg Trump relativt nøytralt lenge, noe bra, noe ikke bra. Men nå ser jeg hvem han egentlig er, han og flere av hans medarbeidere. Det er ren egoisme, handler ikke om syn eller allianser eller hvem en har støtte av, det handler om kortsiktig gevinst og profitt, uansett hvem det rammer. 

Edit; såp selv om jeg sikkert er mer enig med trump i noen ting enn mange her inne, er personen trump en drittsekk

Trump tar ett oppgjør med ondskap. Den som gjør det, og spesielt i den skalaen Trump gjør, er garantert å gjøre seg upopulær i denne verden. Ja han er uortodoks. Men det er lov. 

Jeg tar heller en mann som er ærlig selvsikker, enn en mann som er påtatt ydmyk.

Trump driter langt i hva hvem som helst måtte mene, bortsett fra Gud. Han er en mann som ikke bøyer seg for noe menneske. Bare for Gud. Det er en sjeldenhet, og det å få en slik mann som president i USA er som å vinne i lotto. Det er vinning ikke bare for USA, men for mennesker i hele verden.

Endret av Mflj
  • Liker 1
Skrevet
Mflj skrev (1 minutt siden):

Trump tar ett oppgjør med ondskap. Den so gjør det, og spesielt i den skalaen Trump gjør, er garantert å gjøre seg upopulær i denne verden. Ja han er uortodoks. Men det er lov.

Han støtter ondskap for kortsiktig vinning også

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
27 minutes ago, Mflj said:

Trump tar ett oppgjør med ondskap. Den som gjør det, og spesielt i den skalaen Trump gjør, er garantert å gjøre seg upopulær i denne verden. Ja han er uortodoks. Men det er lov. 

Jeg tar eller en mann som er ærlig selvsikker, enn en mann som er påtatt ydmyk.

Trump driter langt i hva hvem som helst måtte mene, bortsett fra Gud. Han er en mann som ikke bøyer seg for noe menneske. Bare for Gud. Det er en sjeldenhet, og det å få en slik mann som president i USA er som å vinne i lotto. Det er vinning ikke bare for USA, men for mennesker i hele verden.

Mannen er en vandrende inkarnasjon av alle mulige synder og jeg har ingen tvil om at skapet hans er stappfullt med flere skjeletter enn vi noen gang får vite om men du får fortsette tilbe antikristen din. Hvis kristendommen er ekte så er det nok ikke Gud han drar hjem til når han endelig går i graven, desverre.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Høstblader skrev (16 minutter siden):

Mannen er en vandrende inkarnasjon av alle mulige synder og jeg har ingen tvil om at skapet hans er stappfullt med flere skjeletter enn vi noen gang får vite om men du får fortsette tilbe antikristen din. Hvis kristendommen er ekte så er det nok ikke Gud han drar hjem til når han endelig går i graven, desverre.

Hans intensjoner er det Gud som vet alt om. Jeg tror på hans intensjoner. Hvis vi skal snakke om antikrist så er nok Norge ett av landene du kan merke denne ånden sterkerst desverre. 

Skrevet

Slik er det man må navigere seg frem når man er i Trumps verden. JD Vance, Pete H., Pam Bondi etc., du må forsere disse hindrene. President Zelenskiyj, take notes.

Skrevet
2 hours ago, Mflj said:

Det som skjer nå, og det som Trump gjør nå er virkelig god underholdning, og jeg håper Trump tar provokasjonene til ett enda høyere nivå. Denne verden kan ikke tas seriøst lenger. Tump er gangster, men han er ikke som de andre mafialederne i verden.

Han driver med teater for å holde massene fornøyde. Da er de distrahert med det mens han ødelegger landet. Han holder taler hvor han er streng, kaller Canada og/eller EU for pussy bitches, og MAGA roper "Hell, yeah!". Men det er alt. Han mener ikke et ord av det han sier.  Det er bare for å gjøre MAGA fornøyde så de ikke ser bak forhenget og avslører alt.

Nøyaktig det samme gjorde Demokratene med Woke/LGBT+. I steden for å stå for politikk som faktisk gagner den vanlige mannen i gata så bare spøy de ut identitetspolitikk for å prøve å få stemmer den veien. For å faktisk endre landet til fordel for arbeiderklassen har aldri vært en del av planen for verken høyre eller venstre.

• Liker 5
Skrevet
Reg2000 skrev (12 minutter siden):

Det er kanskje det dummeste jeg har lest i internetts historie, og det er mye dumt som har være skrevet her. Trump er personifiseringen av ondskap. Han er en svindler, en pedofil overgriper, en av tidenes mest åpenlyst korrupte mennesker, og han har null sympati med de menneskene han ødelegger livene til. Alt han gjør er for å svindle til seg penger eller for å hylle seg selv i all hans narsissisme. 

Dette er ikke en tv-serie eller et dataspill. Det er virkelige mennesker som får livene sine ødelagt. Og ja selv transer og brune folk er mennesker. 

Håper du er en russisk bot og at sånne folk faktisk ikke finnes her i Norge. 

Jøss, her var det innsikt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...