Gå til innhold

Trump 2025 - 2026

Anbefalte innlegg

Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Du vet så lenge du stemmer så er du en del av staten, folket er staten, kort sagt så skjønner jeg ingenting av dette hvem er det du har mistillit til, deg selv, Familie, venner? Dere burde ha mistillit til de store selskapene, og ikke minst til den korrupte lobbyvirksomheten denne motbydelige kreften i samfunnet deres som dere faktisk lovlig tillater.

Staten er ikke folket,  staten kan ikke gjøre hva alle individene ønsker og ja, amerikanere har stor mistillit i hverandre også.

Sitat

kjære deg, dette er ikke individualisme, ikke engang i nærheten, det er ren og skjær hjernevask alle tenker likt, det er ikke individualisme vettu. 

Alle tenker som MAGA folk?  Hjernevask utrykket kan brukes mot alle som tror på noe, det er har lite verdi som et argument i seg selv.

MAGA skjedde fordi disse folk ikke ville konforme til hva eksperter og dagens ledere sa de skulle mene.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle maskerte tullingene som løper rundt med fløyte og filmer bilskilter og tilfeldige forbipasserende med mobilen, angriper sivile fordi de "ser ut som ICE" eller ikke sier "fuck ICE" på kommando, fordi noen går med amerikansk flagg på genseren, og stormer kirker og kaller kristne på vei til kirken og div. andre sivile for nazister og rasister. Overvekt av hvite boomers og Karens. De får ICE og MAGA til å se svært oppegående ut.

Endret av f767if76t
  • Liker 4
Skrevet
Atib Azzad skrev (3 minutter siden):

Jøss, så veldig beleilig og ikke i det hele tatt tilfeldig, eller konstruert for å få Ice & Maga til å se bedre ut..

Aha, så du er der 

• Liker 3
Skrevet (endret)
f767if76t skrev (51 minutter siden):

Aha, så du er der 

Det er en måte å gjøre motstandskamp på. Si meg, har blodet i årene dine blitt til vann? Dette er et asiatisk ordtak for de som har mistet selvrespekten og æren sin. Er du på laget til myndighetene eller dine likemenn som trolig er mannen og kvinnen i gata?

Endret av Boing_80
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
f767if76t skrev (11 minutter siden):

Noen hyller idiotien mens andre hinter til at de er false flags/paid actors.😂

Hva tenker du om Trumps melding til Støre? 

• Liker 4
Skrevet
Filmvenn skrev (2 timer siden):

Trump kommer til å innføre militær unntakstilstand i Minnesota. 

Trump hater den staten så mye, og det han ikke hater vil han ha de svette labbene sine tak i. 

Utrolig mange republikanere som misunner Minnesota.

https://www.msn.com/en-us/news/us/pentagon-readies-1500-troops-for-potential-minnesota-deployment-us-officials-say/ar-AA1UtyXn

Får håpe de stopper i Minnesota, og ikke reiser videre til Grønland...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det Trump driver med en alvorlig komedie (jada, jeg hører selvmotsigelsen) eller er MAGA og store deler av USA analfabeter?

Er det så vanskelig for amerikanerne å bruke deres egen Google og lese om Azerbaijan og ikke minst få Google til å uttale navnet? De bruker jo ikke sin egen teknologi.

Og denne mannen Trump (en unnskyldning av hankjønnet) får lov til å angripe det landet han vil? Håper USA vennene nå innser hvilke løgner som de har kommet med, startet kriger og Europa i all særdeleshet har opplevd konsekvesene. Joda, de landene som blir tilintetgjort er en kjip sak i seg selv. Men Europa har virkelig kjent på det. Kanskje på tide å slutte å logre etter USA fra nå av og ta europeiske avgjørelser?

Endret av Boing_80
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Boing_80 skrev (5 minutter siden):

Er det Trump driver med en alvorlig komedie (jada, jeg hører selvmotsigelsen) eller er MAGA og store deler av USA analfabeter?

Er det så vanskelig for amerikanerne å bruke deres egen Google og lese om Azerbaijan og ikke minst få Google til å uttale navnet? De bruker jo ikke sin egen teknologi.

Amerikanere eller Trump?

Skrevet
Boing_80 skrev (23 minutter siden):

Men Europa har virkelig kjent på det. Kanskje på tide å slutte å logre etter USA fra nå av og ta europeiske avgjørelser?

Klarer "Europa" å bli enige og jobbe sammen, særlig når soldatene deres skal drepes?

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
jjkoggan skrev (4 minutter siden):

Klarer "Europa" å bli enige og jobbe sammen, særlig når soldatene deres skal drepes?

Spør Trump. Og hvem skal drepes?

Jeg gidder ikke å svare deg utfyllende av den nette grunn at du oppførte deg rimelig arrogant mot meg i en annen tråd. 

Egentlig kan vi bare stoppe dialogen her for jeg er ikke interessert i å diskutere noe mer med deg.

Endret av Boing_80
  • Hjerte 1
Skrevet
Zork skrev (På 3.1.2026 den 1.16):

Når det gjelder folk som Shirley så er vel spørsmålet mer hvorfor folk i det hele tatt hører på ham? Han har null kredibilitet - han er en ren influencer uten noen som helst relevant bakgrunn som tilsier at en bør lytte til ham. Likevel så hiver altså folk, også i denne tråden, på seg rustningen og fekter vilt for å forsvare en slik nobody. 

At influencere har så mye påvirkning på dagens samfunn er jo en av vår tids forbannelser - hva er det som gjør at dere tror mennesker som Sofie Elise, Nick Shirley, Logan/Jake Paul og utallige andre influencere som har null annet å komme med enn at de gjøre seg bra i sosiale medier skal ha en eller annen slags innsikt som gjør dem mer verdt å høre på enn folk som faktisk har kunnskap og erfaring på disse områdene?

Er dere så lettpåvirkelige at det ikke skal mer til enn en høylydt youtuber, som sier det dere ønsker å høre, før dere er villige til å blindt forsvare noen uten å ha noen som helst kritisk tankeprosess selv?

Vi mennesker er ikke bedre enn sauer. Hopper leder sauen utfor et stup så følger vi etter.

• Liker 1
Skrevet
Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Spør Trump. Og hvem skal drepes?

Jeg gidder ikke å svare deg utfyllende av den nette grunn at du oppførte deg rimelig arrogant mot meg i en annen tråd. 

Egentlig kan vi bare stoppe dialogen her for jeg er ikke interessert i å diskutere noe mer med deg.

Ingen arroganse her, jeg ville bare klargjøre hva poenget ditt var,  det var ganske uklart for meg.

Hvis Russland angriper Polen for eksempel, sender alle europeiske land soldatene sine for å forsvare Polen og noen av dem drepes av russerne?

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
11 minutes ago, jjkoggan said:

Ingen arroganse her, jeg ville bare klargjøre hva poenget ditt var,  det var ganske uklart for meg.

Hvis Russland angriper Polen for eksempel, sender alle europeiske land soldatene sine for å forsvare Polen og noen av dem drepes av russerne?

Det er nok Europas akkilleshæl. Stilt over noe slikt vil mange europeiske land lete etter grunner til ikke å stille opp for å unngå tap av egne soldater. Det er noe Europa må jobbe med. Det må bli et svært stort tap av prestisje om en ikke stiller opp.

• Liker 2
Skrevet
Sitat

I Moskva og Beijing kan de bare lene seg tilbake mens verdens mektigste mann gjør hva han kan for å sabotere det mest vellykkede økonomiske og militære samarbeidet i verdenshistorien.

Trump synes villig til å ofre både NATO og handelen med Europa for å få en øy amerikanerne allerede har så å si full tilgang til.

Det er i så fall realpolitikk for fjols.

https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/WvOKOd/bazooka-mot-boellen?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...