Pop Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai (endret) For Grump blir det nok uansett bra. Han investerte garantert i aksjer hos entreprenøren som dagen etter fikk jobben med hele renovasjonen og ny ballsal. Innsider-tiltale er kun for duster som blir dratt for retten. Edit: Og nå kommer det rapporter på at byggeprosjektet gjøres uten anbud, kun med at et firma har fått tildelt jobben direkte. Kurant støtte til min antakelse. Endret 11. mai av Pop 2 1
Mbappe09 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai (endret) Han er ikke mentalt frisk i hodet Endret 11. mai av Mbappe09 5
Reg2000 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai 8 hours ago, Pop said: Edit: Og nå kommer det rapporter på at byggeprosjektet gjøres uten anbud, kun med at et firma har fått tildelt jobben direkte. Kurant støtte til min antakelse. For et sjokk. 2
lømmel Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Tussi skrev (På 10.5.2026 den 17.14): Om ikke annet viser det hykleriet på venstresiden, selv folkemord kan tones ned hvis de rette står for det, ofrene har en religion man ikke liker og man har de rette politiske overbevisningene. Hvordan kan du si at venstresiden kan lastes for det en fyr mener? Jeg har ikke særlig sansen for Cenk, men etter det jeg googlet meg frem til har han også endret standpunkt og sagt at han tok feil. Men igjen, hvorfor har "venstresiden" ansvaret for hva en fyr sier? Kan du vise til noen kilder som viser at dette er utbredt på venstresiden? 5
jjkoggan Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Mbappe09 skrev (1 time siden): Han er ikke mentalt frisk i hodet Jeg gikk forbi den Venezuelansk ambassaden i Washington DC igår og det var synd å se at ingenting foregikk der. Den iraksk ambassaden på andre hånden var helt annerledes. Den danske ambassaden hadde plakater for å utdanne folk om Grønland. 1
lømmel Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai halnes1 skrev (17 timer siden): 1.mai tok demokratiske ledere elever ut av mange skoler, ikke for å markere arbeiderenes dag men for at de skulle demonstrere mot republikanerne og Trump. Når du ser skolebarn med plakater der det er et NAZI kors over bilde av Trump. Vi blir fortalt av venstre siden i USA og Norge at høyre siden er nazister og facister. MEN dette minner om HITLERJUNGED. Hitlerjugend (Hitlerungdommen) var den offisielle ungdomsorganisasjonen for det nasjonalsosialistiske tyske arbeiderparti (NSDAP) fra 1922 til slutten av andre verdenskrig i 1945. Organisasjonen ble stiftet i 1926 og var ment for tyske gutter og jenter i alderen 10 til 18 år. Go gammeldags tåkelegging av hva nazismen var for noe. De førte ikke venstrepolitikk, de brukte navnet som merkevarebygging og for å narre til seg stemmer fra venstresiden som stod sterkt i Tyskland på den tiden. Nazistene knuste fagforeninger, fengslet sosialister og kommunister, forbød venstrepartier, samarbeidet med store industriledere og bygde et sterkt hierarkisk nasjonalistisk system. Jeg mente jeg hadde hørt dette før, og det tok meg ikke lang tid å sjekke dette med enkle søk. Når noen demonstrerer mot Trump så velger du faktisk å sammenligne dem med hitlerjugend fordi de går med plakater som du ikke liker? Kan du komme med noen fellestrekk med denne protesten og hitlerjugend som kan opplyse meg om hvorfor du mener at det er hold i en slik påstand? 2 6
sedsberg Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Tror ikke MAGA bryr seg. De bare smiler og er fornøyde siden det tross alt er mye bedre enn om Biden/Harris hadde vunnet valget.
SilverShaded Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai lømmel skrev (1 time siden): Go gammeldags tåkelegging av hva nazismen var for noe. De førte ikke venstrepolitikk, de brukte navnet som merkevarebygging og for å narre til seg stemmer fra venstresiden som stod sterkt i Tyskland på den tiden. Nazistene knuste fagforeninger, fengslet sosialister og kommunister, forbød venstrepartier, samarbeidet med store industriledere og bygde et sterkt hierarkisk nasjonalistisk system. Jeg mente jeg hadde hørt dette før, og det tok meg ikke lang tid å sjekke dette med enkle søk. Når noen demonstrerer mot Trump så velger du faktisk å sammenligne dem med hitlerjugend fordi de går med plakater som du ikke liker? Kan du komme med noen fellestrekk med denne protesten og hitlerjugend som kan opplyse meg om hvorfor du mener at det er hold i en slik påstand? Lurer på om du misforsto her ? Meningen oppfattet jeg som at plakatene sammenlignet DT med nazistene, ikke at demonstrantene var lik Hitlerjugend. Nazistene avviklet fagforeningene, ja...men de startet sin egen "fagforening" Deutsche Arbeitsfront, som naturligvis var noe helt annet enn en normal uavhengig fagforening. Den ble tvunget på alle, og ble skapt for å ensrette industri og arbeidsliv etter statens og krigsproduksjonens interesser. Og de forbød ikke kun venstrepartier, men alle andre partier. 1
N-4K0 Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Dragavon skrev (1 time siden): Wow, enda en fullstendig uventet scam/korrupsjon-klingende sak fra Trumps eget Kreml. FOR en overraskelse. Det er synd pave Leo XIV valgte kirken istedet for politikken, han ville blitt en mye bedre president enn Trump, uansett hvilken politisk fløy han hadde tilhørt. 3
lømmel Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai SilverShaded skrev (1 time siden): Lurer på om du misforsto her ? Meningen oppfattet jeg som at plakatene sammenlignet DT med nazistene, ikke at demonstrantene var lik Hitlerjugend. Nazistene avviklet fagforeningene, ja...men de startet sin egen "fagforening" Deutsche Arbeitsfront, som naturligvis var noe helt annet enn en normal uavhengig fagforening. Den ble tvunget på alle, og ble skapt for å ensrette industri og arbeidsliv etter statens og krigsproduksjonens interesser. Og de forbød ikke kun venstrepartier, men alle andre partier. Jeg synes det virker ganske klart at hen sier at de sammenligner Trump med nazister og fascister, men at måten de gjør det på gjør at de ligner på hitlerjugend. Og så avslutter hen med at nazistene var på venstresiden. Typisk ytre høyre retorikk som bare spyr ut påstander uten hold i fakta. Sitat 1.mai tok demokratiske ledere elever ut av mange skoler, ikke for å markere arbeiderenes dag men for at de skulle demonstrere mot republikanerne og Trump. Når du ser skolebarn med plakater der det er et NAZI kors over bilde av Trump. Vi blir fortalt av venstre siden i USA og Norge at høyre siden er nazister og facister. MEN dette minner om HITLERJUNGED. Hitlerjugend (Hitlerungdommen) var den offisielle ungdomsorganisasjonen for det nasjonalsosialistiske tyske arbeiderparti (NSDAP) fra 1922 til slutten av andre verdenskrig i 1945. Organisasjonen ble stiftet i 1926 og var ment for tyske gutter og jenter i alderen 10 til 18 år. 1 4
Rhabagatz Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai (endret) 7 hours ago, SilverShaded said: Og de forbød ikke kun venstrepartier, men alle andre partier. Mens sosialister og sosialdemokrater ble sendt til det som var de opprinnelige konsentrasjonsleirene, ble det konservative partiet tvangssammenslått med NSDAP … Endret 12. mai av Rhabagatz 1 1
Fazam Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai lømmel skrev (11 timer siden): Hvordan kan du si at venstresiden kan lastes for det en fyr mener? Jeg har ikke særlig sansen for Cenk, men etter det jeg googlet meg frem til har han også endret standpunkt og sagt at han tok feil. Men igjen, hvorfor har "venstresiden" ansvaret for hva en fyr sier? Kan du vise til noen kilder som viser at dette er utbredt på venstresiden? Hvordan det er mulig for pro-Israel brukere å tro på at ved å angripe enkeltpersoner på den såkalte venstresiden, så blir folkemordet til israelerne mindre alvorlig. Logisk? Selvsagt er det ikke slik at man er enige med alt som disse to fra TYT ytrer seg om, men Cenk Uygur har faktisk endret mening (som du er inne på) om den nevnte konflikten. Og når denne kanalen bringer faktiske amerikanske nyheter fra krigene til Israel og Trumps relasjon til landet; så er det klart at disse ønsker å sverte TYT for hva det er verdt. Problemet er at det fungerer ikke lengre. 1 1
ForTheImperium Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg tror og håper maga ødelegger seg selv. Mange republikanske dinosaurer rævadilter bare den oransjen apen enn så lenge, men det kommer nok hendelser som gjør at de vil skifte mening. 1
JK22 Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai Dragavon skrev (11 timer siden): Dette kjennepreger Trumps "karriere" som den forretningsmann han påsto å være, men som alltid bevist at han forbli en talentløs mann som ikke duget til annet enn svindel og bedrag. https://x.com/nexta_tv/status/2054104244261695776 Og det som er meget skremmende er at altfor mange lot seg lures og ribbes. 1 2
JK22 Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai (endret) ForTheImperium skrev (1 time siden): Jeg tror og håper maga ødelegger seg selv. Mange republikanske dinosaurer rævadilter bare den oransjen apen enn så lenge, men det kommer nok hendelser som gjør at de vil skifte mening. Det er en voksende mulighet at spådommen om Obama som den siste presidenten av USA vil gå i oppfyllelse fordi Trump nå rettet seg mot de rasistiske ekstremistene med løfter om å få den tidlige presidenten arrestert under anklager for forræderi. Det eneste forræderiet som Obama hadde gjort seg skyldig i, var å krenke de hvites følelsene som en svart mann i det hvite huset. Vi må anta at det er fremdeles for mange hvite som vil støtte Trump fordi de er rasister, men etablissementet vil reagere svært voldsomt på slik barbari. I mellomtiden har mange amerikanerne nå vendt seg mot Trump og anklaget han for å være en MADMAN. Endret 12. mai av JK22 1 1
Lemongrass Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Trumps dag i the Oval Office i går oppsummert: Han mener at Demokratene må omdøpes til Dumbocrats fordi de ikke støtter politikken hans, uansett hvor god den er. Deretter sovner han i stolen. Churchill og Lincoln kan bare se og lære. Dette er stødig lederskap. 4 1
Imaginacíon Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai 13 minutes ago, sedsberg said: Jeg trodde det var Biden som sov hele tiden? Ikke Trump? Han har sluttet å snakke om Sleepy Joe. Sleepy Don?
Fazam Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Imaginacíon skrev (18 minutter siden): Han har sluttet å snakke om Sleepy Joe. Sleepy Don? Er ikke Biden det eneste republikanerne snakker om? Og selvsagt Barack Hussein Obama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå