NorsknRev Skrevet tirsdag kl 18:31 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 18:31 Nå som ICE har innført 5G SA (stand alone, eget kjernenett, ikke lenger et påbygg til 4G), kommer VoNR ( voice over 5G) av seg selv, eller må vi vente en evighet på dette også? 1 Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet tirsdag kl 18:43 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 18:43 NorsknRev skrev (11 minutter siden): Nå som ICE har innført 5G SA (stand alone, eget kjernenett, ikke lenger et påbygg til 4G), kommer VoNR ( voice over 5G) av seg selv, eller må vi vente en evighet på dette også? Hva med å spørre hos ICE som du tydeligvis er bruker hos? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet tirsdag kl 18:53 Forfatter Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Ikke for å være spydig eller ufin, men folka på dette forumet er ofte langt mer opplyste enn kundeservice hos operatørene. Men, ok, jeg skal sjekke med ICE og Telia i morgen. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet tirsdag kl 19:15 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 19:15 Det avehnger nok av hva telefonene selv, støtter, om operatøren støtter dem, og om VoNR i det hele tatt er slått på. Å spørre ICE er nok det beste, så del svaret du får fordi jeg er også interessert 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet tirsdag kl 19:22 Forfatter Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 19:22 (endret) Will do. I mellomtiden leter jeg etter svar på chat gpt. Edit: ser ut som om den grei oversikt over de forskjellige mobiltelefonene. Endret tirsdag kl 19:26 av NorsknRev Tillegg Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet onsdag kl 15:17 Forfatter Rapporter Del Skrevet onsdag kl 15:17 Svar fra ICE kundeservice: kun tilgjengelig for Forsvaret. Vet ikke når det blir tilgjengelig for privatkunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå