Psykake Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august DukeNukem3d skrev (40 minutter siden): Leste du kronikken til Kjetil Rolness i Aftenposten. Et flertall av briter var mot volden, men enige med budskapet bak om innvandring. Jeg orker strengt tatt ikke å fordype meg mer i tankegodset til mennesker som rasjonaliserer dette. 4 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august Psykake skrev (9 minutter siden): Jeg orker strengt tatt ikke å fordype meg mer i tankegodset til mennesker som rasjonaliserer dette. Å demonstrere på fredelig vis mot den ekstreme innvandringspolitikken i UK må vel være lov? Der hadde demonstratene flertallet av UK med seg. Men ikke når det kommer til opptøyene. 6 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. august Rapporter Del Skrevet 13. august DukeNukem3d skrev (17 minutter siden): Å demonstrere på fredelig vis mot den ekstreme innvandringspolitikken i UK må vel være lov? Der hadde demonstratene flertallet av UK med seg. Men ikke når det kommer til opptøyene. Nå handler denne tråden om nettopp opptøyene, ikke fredelige demonstrasjoner. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå