tingo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 6 hours ago, John-B said: I Spania får du ubegrenset data på 5G for 120 kr mnd. Dvs, ikke bare 100GB så strupes hastighet. De har ca halve lønnen av oss, så det skulle kostet 250 kr her da. For meg så ser det ut som at så fort du gjør om fra en tidsbegrenset (10 - 30 dager) periode til et helårs abonnement så havner du på en mer vanlig greie med begrensning, se feks. hva TechRadar skriver her: https://www.techradar.com/pro/best-esim-for-spain Ubigi - hvis det de selger er "unlimited", hvorfor kan du kjøpe ekstra datapakker da? aloSIM - "a few reviews mention experiencing throttled speeds after using a certain amount of data", så ikke ubegrenset Nomad - Nomad also offers an “unlimited” plan, but it has just 1 GB of daily browsing allowance and a throttled speed until the next day. Saily - Speed capping on unlimited plans Holafly - some users complain about throttling issues when you exceed a certain amount of data. og slik fortsetter det. Det er selvfølgelig mulig at det faktisk finnes helårs abonnement med ubegrenset data, og uten andre begrensninger (throttling), men foreløpig har ingen i denne tråden vist til konkrete kilder for det. 1
N|troXx Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden disk skrev (På 10.11.2025 den 15.26): Viss eg og noen kompiser er på LAN, kan vi i spille på samme server i lag då, når CGNAT med fiber er aktivt? Kanskje eg bare skal ringe altibox og si eg har behov som sier eg må vekk fra CGNAT, må bare ha gode nok argument Aktivere IPv6? håpe at mest mulig går via IPv6 tunell ut fra altibox
N|troXx Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Noen som har oppdateringer på framdrift på myfiber eller fiberhub?? er så oppgitt, over fjorden her, så holder den lokale helten på med 1Gbps for 495 eller 3Gbps for 795 men hos meg? neida.. her er det krangling med ISP for å få 250/250 for 650,- Så jeg er vel inne å sjekker ut NKOM og andre ukentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå