Tussi Skrevet i går, 22:09 Skrevet i går, 22:09 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi håper at dere har hatt en fin og god dag i dag.♥️♥️ Hatt det fint ❤️ men nå er jeg trøtt... Håper dere har en fin natt ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (13 timer siden): Ja det har vi ❤️❤️ Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (13 timer siden): Hatt det fint ❤️ men nå er jeg trøtt... Håper dere har en fin natt ❤️ Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god onsdag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god onsdag.♥️♥️ Fin og god onsdag ❤️❤️ 1
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Byggebeskrivelsen mankerer deler på arket på papiret nok deler fra posen 😡 så jeg må se godt det her tar tid😢😢 1
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Innrømmer feila mine da, Tok litt feil det er ekspert byggesett svarte deler noen sitter byggebeskrivelse min 👎👎 1
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Norton klager på mista internett da å da så en antenne var ødelagt Kjøpte den her nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (12 minutter siden): Trykk her lego MR SPEED skrev (1 time siden): Norton klager på mista internett da å da så en antenne var ødelagt Kjøpte den her nå MR SPEED skrev (1 time siden): MR SPEED skrev (2 timer siden): Innrømmer feila mine da, Tok litt feil det er ekspert byggesett svarte deler noen sitter byggebeskrivelse min 👎👎 MR SPEED skrev (2 timer siden): Byggebeskrivelsen mankerer deler på arket på papiret nok deler fra posen 😡 så jeg må se godt det her tar tid😢😢 Maskinfører skrev (4 timer siden): Fin og god onsdag ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Fin og god onsdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Fin og god onsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Tusen takk vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Tusen takk vi tenker på dere også ❤️❤️ ♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå