Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli MR SPEED skrev (1 time siden): Drikke spise å gjespe
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Vi ønsker dere alle sammen, en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): tam brum drum frum
MR SPEED Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Sviskepott skrev (17 timer siden): Fra meg også. Det er djevelsk varmt her. +39,1 i solsteiken og jeg klapper snart sammen. Du skulle gjøre som jeg sa da til deg @Sviskepott men for litte rom sa du nå gjør du som jeg sierKjøpe 2 sånne her sorry er orkan vifter du trenger de nå snuppa mi 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli MR SPEED skrev (4 timer siden): tam brum drum frum Vi ønsker dere alle sammen, en god og fin mandag.❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli Vi har kost oss med middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Skrevet 13. juli (endret) Vi ønsker dere alle sammen, en god og fin natt.🥱🥱💤💤😴😴 Endret 13. juli av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
N-4K0 Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Sviskepott skrev (På 12.7.2026 den 16.43): Fra meg også. Det er djevelsk varmt her. +39,1 i solsteiken og jeg klapper snart sammen. Hvor i hel hvete finnes det sånne syke temperaturer i Norge?? Her i Brønnøysund har vi stort sett hatt regn og 10-14 grader siden mai, virker det som. På lørdag ble det omsider opphold og sol, nå er det overskyet og litt kjølig og til helga meldes det regn igjen. Denne sommeren har så langt vært dritt for min del, dog heller ~12 og regn enn 25+ og steiksol. 39 grader og solsteik klarer jeg ikke engang å fatte og begripe 🤯 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Vi ønsker dere alle sammen, en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Vi ønsker dere alle sammen, en god og fin tirsdag.❤️❤️
MR SPEED Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli (endret) N-4K0 skrev (13 timer siden): Hvor i hel hvete finnes det sånne syke temperaturer i Norge?? Her i Brønnøysund har vi stort sett hatt regn og 10-14 grader siden mai, virker det som. På lørdag ble det omsider opphold og sol, nå er det overskyet og litt kjølig og til helga meldes det regn igjen. Denne sommeren har så langt vært dritt for min del, dog heller ~12 og regn enn 25+ og steiksol. 39 grader og solsteik klarer jeg ikke engang å fatte og begripe 🤯 https://www.vg.no/nyheter/i/Okz04k/heteboelge-paa-vei-kan-bli-37-grader-onsdag jeg tåler varmen da, jeg synes det er varmt da, men fant ut nå det er 27 varmegrader inne reagerte ikke en gang Spoiler Endret 14. juli av MR SPEED
MR SPEED Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (7 timer siden): 27 525 madammim skrev (1 time siden): 27 523 @madammim 24 du 😀😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Vi har kost oss med middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
MR SPEED Skrevet 14. juli Skrevet 14. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi har kost oss med middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 feil tråd
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (7 timer siden): feil tråd Nope vi poster alltid det i denne tråden, for her kan vi poste alt mulig inne.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Vi ønsker dere alle sammen, en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Nope vi poster alltid det i denne tråden, for her kan vi poste alt mulig inne. sliter ut tråden til @Sviskepott da med det tullet deres å mitt å 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): sliter ut tråden til @Sviskepott da med det tullet deres å mitt å Vi håper ikke at vi sliter deg ut også da.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Vi ønsker dere alle sammen, en god og fin onsdag.❤️❤️
MR SPEED Skrevet 15. juli Skrevet 15. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Vi håper ikke at vi sliter deg ut også da. IKKE få inn skrive kløa vår vi 3 da får vi klagger her da av de andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå