Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott skrev (5 timer siden): Det er bra, for en kan alltid feire og spise og kose seg selv etter at "datoen" er tilbakelagt. Ja det er vi helt enige i.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Fremdeles aldri smakt, men håper det var supergodt! Før nudlene mine laget jeg potetmos med tilbehør og stekte litt pølser og det var i alle fall godt. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sviskepott skrev (1 minutt siden): Fremdeles aldri smakt, men håper det var supergodt! Før nudlene mine laget jeg potetmos med tilbehør og stekte litt pølser og det var i alle fall godt. Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden N-4K0 skrev (4 minutter siden): Mmm, potetmos 😋 Vi er helt enige, nam nam.😋😋
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Legge meg = Mmmmm...også veldig godt. Natta. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Legge meg = Mmmmm...også veldig godt. Natta. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Fra meg også. Jeg skal forsøke å være lite på nett i dag, for "ordentlig arbeid" krever sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå