Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Vi synes at dette er flotte bilder.🥰🥰

Skal ta bedre bilder da den pepp  da må slå den av 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg har lagt merke til akkurat den pølsa her hos meg, men vanlig middagspølse går greit det også. Jeg liker å kutte dem i skiver og ha på brødskivene. Sur eller blid agurk på og majo, eller ketchup...og jeg er lykkelig! :D 

• Hjerte 2
Skrevet
Sviskepott skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg har lagt merke til akkurat den pølsa her hos meg, men vanlig middagspølse går greit det også. Jeg liker å kutte dem i skiver og ha på brødskivene. Sur eller blid agurk på og majo, eller ketchup...og jeg er lykkelig! :D 

Ja men det er godt men jeg skal prøve Grove Pølser ellers får jeg pølser av kusina som jobber på slakteriet 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Da er du heldig. Kanskje du kan fortelle oss hvordan smaken var etterpå om du finner den? :) Lykke til.

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Ja men det er godt men jeg skal prøve Grove Pølser ellers får jeg pølser av kusina som jobber på slakteriet 😀

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Fin og god onsdag ❤️❤️

Sviskepott skrev (5 timer siden):

Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️

Vi er enige Sviskepott, vanlig middagspølse er også nam nam.😋😋🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (3 timer siden):

Da er du heldig. Kanskje du kan fortelle oss hvordan smaken var etterpå om du finner den? :) Lykke til.

Ja jeg er det men det er pølser fra Nortura/Gilde 😀 ja jeh skal finne den på Meny 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️

Vi er enige Sviskepott, vanlig middagspølse er også nam nam.😋😋🥰🥰

Fin og god onsdag ❤️❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har jo lest "alltid" om alt det grapset som de har oppi kjøttpølser når de lager dem og at vi derfor ikke bør spise det, men jeg syns faktisk at det smaker godt jeg og har ikke tenkt å slutte med noe som helst. :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...