Sviskepott Skrevet 3. juli Forfatter Skrevet 3. juli Haha...det kan det bli ja. Da jeg var ungt barn fikk jeg kjøpe potetmos i et brød på en slik liten kiosk. Hadde ikke råd til dyr pølse. Katchup og sennep var gratis. Mye var litt bedre før. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (1 minutt siden): Haha...det kan det bli ja. Da jeg var ungt barn fikk jeg kjøpe potetmos i et brød på en slik liten kiosk. Hadde ikke råd til dyr pølse. Katchup og sennep var gratis. Mye var litt bedre før. Det er vi helt enige i, det må være ketchup og sennep på pølse og potetmos.🟥🟥🟨🟨🌭🌭🥔🥔
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃😋😋
MR SPEED Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Jeg har for litte kalisum i kroppen må spise mere druer nøtter …. Nå kjønner jeg trud det har vert influensa nei er mye vere fått 5 store doser antibiotika rett i blodet men måtte ut jeg fikk noia hel må snaker legen få heste kur med antibiotika de er tøffe ta hjelp 😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): Jeg har for litte kalisum i kroppen må spise mere druer nøtter …. Nå kjønner jeg trud det har vert influensa nei er mye vere fått 5 store doser antibiotika rett i blodet men måtte ut jeg fikk noia hel må snaker legen få heste kur med antibiotika de er tøffe ta hjelp 😢 Sviskepott skrev (3 timer siden): Har ikke hatt frokost ennå. Sulten. Vi ønsker dere en god og fin søndag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Stikk ord 12000.kr 15000.kr 🥰🥰 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): Stikk ord 12000.kr 15000.kr 🥰🥰 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører Vi ønsker deg en god og fin mandag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker deg en god og fin mandag.♥️♥️ Skal på ferie i morgen 🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli MR SPEED skrev (1 time siden): Skal på ferie i morgen 🥰 Da ønsker vi deg en fin og god ferie.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
MR SPEED Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Da ønsker vi deg en fin og god ferie.♥️♥️ Kødda bare svaret kommer her 😊😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå