Spillredaksjonen Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Knights of the Old Republic-nyversjonen angivelig lagt på hylla – Ingen jobber med dette spillet nå. Les hele saken på Gamer.no» Siter Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Nei men faen da, en av de få tingene jeg hadde å glede meg til Siter Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Faen den er lei. Hadde jo vært knall å fått et gjensyn med det spillet. Siter Lenke til kommentar
SirKingvald Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Jeg tenker det er like greit, dette prosjektet virket ikke veldig lovende. Siter Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Meh, ergerlig... Men samtidig er 95% av remakes billig/dårlig gjenskapt, så det er kanskje ingen tap. Siter Lenke til kommentar
sever1n Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Kan ikke Larian bare få rettighetene så de kan lage et nytt KOTOR? Siter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Dette var vel skrevet på veggen, kom vel info for sånn 6 måneder eller lengre siden at ting ikke gikk bra og at det mest sannynlig var dødt Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.