Iterion Skrevet tirsdag kl 16:16 Skrevet tirsdag kl 16:16 Duriello skrev (9 minutter siden): Lagt om til vinterdekk. Winter is comming. 🥳 Gjorde det samme i går 😄 1
Duriello Skrevet tirsdag kl 16:18 Skrevet tirsdag kl 16:18 @leticia bra timing. 👍😅 Iterion skrev (1 minutt siden): Gjorde det samme i går 😄 👍🥳 1
leticia Skrevet tirsdag kl 16:21 Skrevet tirsdag kl 16:21 Duriello skrev (2 minutter siden): @leticia bra timing. 👍😅 Vi er visst synkronisert i flere ting vi Duriello 😘👍 1
Duriello Skrevet tirsdag kl 16:44 Skrevet tirsdag kl 16:44 leticia skrev (21 minutter siden): Vi er visst synkronisert i flere ting vi Duriello 😘👍 Hihi, ja. 😘👍 Pigg eller piggfri? 1
leticia Skrevet tirsdag kl 18:05 Skrevet tirsdag kl 18:05 Duriello skrev (1 time siden): Hihi, ja. 😘👍 Pigg eller piggfri? Piggfri - må uansett ha det når jeg reiser sørover, fordi piggdekk er forbudt i Tyskland. 1
Labelle Skrevet tirsdag kl 23:03 Skrevet tirsdag kl 23:03 (endret) Byttet olje. Liker tanken at bilen får frisk ny olje før vinteren trer inn. Selv om jeg byttet den for 6 mnd siden. Enda nøttebrun etter 10k km. Bensiner. Snapchat-2027003096.mp4 Endret tirsdag kl 23:03 av Labelle 1
Hanhijnn Skrevet onsdag kl 07:18 Skrevet onsdag kl 07:18 Duriello skrev (15 timer siden): Lagt om til vinterdekk. Winter is comming. 🥳 Ferdig med 2 av 4 biler. Må nok ta de 2 siste i løpet av uka. Travelt å drive privat dekk-hotell. 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 09:16 Forfatter Skrevet fredag kl 09:16 Sånn da fikk jeg skifta Dieselfilter på Sølvreven også 😀 filter for vinterdiesel 😀 1 1
Evil-Duck Skrevet fredag kl 15:10 Skrevet fredag kl 15:10 Det ble byttet over til vinterskoene for første gang på nyebilen🤓 2 1
EloElo Skrevet fredag kl 15:26 Skrevet fredag kl 15:26 (endret) Sikkert litt utenfor "korrekt" sesong. Men jeg har tatt av innsuget og fjernet gamle pakninger, var ikke rett frem og få en ren overflate Holder på og monterer kompressor på en 6.1 Hemi. Går fra 431hk til 640hk, satser på att bunndelen tåler det🙂 Endret fredag kl 16:21 av EloElo 2
Sovna Skrevet fredag kl 15:30 Skrevet fredag kl 15:30 Vasket bilen, spesielt godt innvendig. Har til og med sprayet med luftrens innvendig. Hatt svigermor over en time i bilen idag. Og hu lukter skikkelig høgg.. 1
Iterion Skrevet fredag kl 19:18 Skrevet fredag kl 19:18 Sovna skrev (3 timer siden): Vasket bilen, spesielt godt innvendig. Har til og med sprayet med luftrens innvendig. Hatt svigermor over en time i bilen idag. Og hu lukter skikkelig høgg.. 🤣 Evil-Duck skrev (4 timer siden): Det ble byttet over til vinterskoene for første gang på nyebilen🤓 Moro! Så ikke så verst ut de vinterfelgene må jeg si Hanhijnn skrev (4 timer siden): Vasket og polert den. Klargjort for salg. Samme her! Skal du også selge privat? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå