Sidekick Skrevet tirsdag kl 18:12 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 18:12 https://www.theverge.com/2023/9/19/23880132/microsoft-ftc-documents-leak-oblivion-fallout-3-remaster-doom-xbox Her var det jo endel spennende, men jeg tviler på at en Oblivion remaster ville kunne hamlet opp med Skyblivion modden som kommer om ikke så alt for mange år. Dishonored 3 høres ut som noe for meg, de 3 første spillene var fantastiske. Hva mener dere? Er det noe som frister? Siter Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet onsdag kl 04:41 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 04:41 Håper virkelig det er snakk om en remake av Oblivion og ikke bare en remaster selv om det står remaster i dokumentene. Disse selskapene bruker jo de begrepene litt hipp som happ. Siter Lenke til kommentar
Sidekick Skrevet onsdag kl 05:34 Forfatter Rapporter Del Skrevet onsdag kl 05:34 Det er jo allerede endel problemer med å kjøre disse spillene på moderne HW og OS. Fks i Oblivion så må du sette skjermen til 60 Hz om det i det heletatt skal være spillbart. Sist jeg spilte Fallout 3 så måtte jeg legge til noen koder i launch options i Steam for å få det til å kjøre uten problemer. Fallout 3 New Vegas var spillbart i 2-3 timer før det klikket, fant aldri en løsning på det problemet den gang. Håper virkelig Dishonored 3 kommer selv om Microsoft kjøpte dem opp. Siter Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet onsdag kl 08:28 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 08:28 Verdt å påpeke at denne listen er ganske utdatert nå, så det er usikkert om alle disse prosjektene fortsatt er under planlegging/utvikling. Håper selvfølgelig at vi får Oblivion og Fallout 3 og kanskje til og med Morrowind og New Vegas remastere. Sidekick skrev (2 timer siden): Håper virkelig Dishonored 3 kommer selv om Microsoft kjøpte dem opp. Microsoft lar studioene styre seg selv, så hvis Arkane har planer om å lage Dishonored 3 så kommer ikke MS til å stå i veien for dem. Siter Lenke til kommentar
fjs Skrevet onsdag kl 08:38 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 08:38 Vi ser jo hvor bra blizzard har gjort det med sine remasters Siter Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet onsdag kl 08:42 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 08:42 fjs skrev (2 minutter siden): Vi ser jo hvor bra blizzard har gjort det med sine remasters Diablo II ble vel noenlunde vellykket? Går oppkjøpet av ABK gjennom får Microsoft hyre inn utviklene av AoE DE1 og 2 til å remastre Warcraft- og Starcraft-spillene. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.