toreae Skrevet tirsdag kl 11:35 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 11:35 Som emne sier, mulighet for abonnering på kamptråder, kan det lages? Kanskje kamptråder kan lages i en underkategori og at man kan følge hele underkategorien? Siter Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet onsdag kl 06:27 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 06:27 Kamptråder, i likhet med alle tråder, kan følges(notifikasjoner beror på hvordan man har satt det opp i egen profil). Mulig jeg misforstår spørsmålet. Siter Lenke til kommentar
toreae Skrevet onsdag kl 07:35 Forfatter Rapporter Del Skrevet onsdag kl 07:35 Slik at man også får med seg nye tråder. Nå må man søke opp ny tråd 1 eller 2 ganger i uken, for så å trykke Favoriser, Følger eller skrive et innlegg. Siter Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet onsdag kl 07:56 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 07:56 Åh, nei, det tror jeg ikke er mulig, å få notifikasjoner når nye tråder opprettes i en kategori. @TSP kan du avkrefte/bekrefte? Siter Lenke til kommentar
TSP Skrevet onsdag kl 08:57 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 08:57 Hei, du kan trykke "Følg" inne i Fotball-kategorien: https://www.diskusjon.no/forum/327-fotball/ Da blir du varslet om nye tråder. Hvis du ønsker å følge trådene som blir opprettet også, så må du klikke deg til tråden når du får varsel og følge tråden derfra. Det er ikke mulig å si at det kun skal gjelde for eksempel tråder med "Kamptråd" i tittelen, men jeg kan ikke se at det opprettes så mange tråder der at det burde være noe stort problem. Siter Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet onsdag kl 10:06 Rapporter Del Skrevet onsdag kl 10:06 Ahh, snedig. Tenkte ikke på at det er mulig å følge en kategori også 😅 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.