Gå til innhold

Steam fyller 20 år – feirer med tilbud på en bråte spill

Anbefalte innlegg

Annonse

[1] Random productId 5173052 from forum_277

Egentlig helt utrolig at steam er så gammelt.

Jeg tok det i bruk for første gang i 2011, og da var det fortsatt kun et mindretall i min omgangskrets som i det hele tatt visste hva det var for noe.

Å tenke på at folk brukte steam bare noen få år etter at vi forlot 90 tallet føles merkelig. Mon tro hvor mange brukere de hadde de første årene.

Lenke til kommentar

Introduksjonen av CS 1.6 kom vel med steam? I alle fall måtte du ha steam i fra høsten 2003 for å spille CS. Husker jeg irriterte meg at jeg måtte åpne en plattform for å launche CS. Det var jo bare så my enklere å laste ned patchene selv på diverse nettsider, så feil kunne jeg ta 🤣 

Jeg ser at jeg opprettet min steambruker i september 2003

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, untouch4ble said:

Introduksjonen av CS 1.6 kom vel med steam? I alle fall måtte du ha steam i fra høsten 2003 for å spille CS. Husker jeg irriterte meg at jeg måtte åpne en plattform for å launche CS. Det var jo bare så my enklere å laste ned patchene selv på diverse nettsider, så feil kunne jeg ta 🤣 

Jeg ser at jeg opprettet min steambruker i september 2003

Steam var noe ordentlig herk i begynnelsen. RAM var ganske begrenset hos de fleste og så måtte man bruke den på slikt tull som Steam ?!?

Over tid da så kan man jo si det var en rimelig god ide, da Valve tjener penger som gress med plattformen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...