Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chaos_Niddhogg skrev:
Ikke mye spennende for meg her, men skal se nærmere på FF16. Og om jeg kan gå rett til character select i FF6 så er det noe jeg absolutt kan tenke meg å prøve ut.
Skal gi FFXVI en sjangse her også. Ikke falt helt i smak siden FFX-2, med unntak av FVII remake.
Lenke til kommentar

Den store for min del er FFXVI. Har virkelig trua på det. Ellers så er vel dette første gang Front Mission 2 får en ordentlig vestlig utgivelse så vurderer å sjekke ut det. Diablo 4 er jeg litt på gjerdet om. Får se om noen drar meg med på det i coop.

Ghost Trick er jo ikke akkurat et nytt spill, men spilte det gjennom på iPad for en god del år siden og storkoste meg så de som ikke har prøvd det før kan se fram til noe der.

Forøvrig vil jeg si at det strålende Alien: Isolation fikk Alien-universet tilbake ganske kjapt etter Colonial Marines. Litt usikker på Dark Descent men skal prøve å holde et åpent sinn.

Lenke til kommentar
Digget Etrian Odyssey IV på 3DS så da ble det seff umiddelbar forhåndsbestilling da I-III plutselig dukket opp på Steam. Aliens blir nok også handlet inn. Så får tiden vise om jeg klarer å la være å kjøpe meg en PS5 for å spille FF16. Det er jo tross alt bare DMC med FF16-skin, right? Som kommer på Steam om et år eller to? Right? 😭
Lenke til kommentar

Etter det siste jeg har sett og lest om Diablo 4 så er jeg rett og slett skuffet og et spill jeg har gledet meg til men blir ikke kjøpt for det kommer på minst 75 - 80% salg

Aliens: Dark Descent er jeg mer og mer nysgjerrig på så det blir kjøpt.

Resten har jeg 0 interesse av.

Lenke til kommentar
Peteguy skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:
Ikke mye spennende for meg her, men skal se nærmere på FF16. Og om jeg kan gå rett til character select i FF6 så er det noe jeg absolutt kan tenke meg å prøve ut.
Skal gi FFXVI en sjangse her også. Ikke falt helt i smak siden FFX-2, med unntak av FVII remake.
Synes ikke FFVII reimagening var så mye å skryte av heller. Var ikke dårlig, hadde mye bra, men var ikke helt det jeg hadde håpet på heller. Men for nå se hvordan XVI blir, da. Kanksje den virkelig overrasker.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:
Peteguy skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:
Ikke mye spennende for meg her, men skal se nærmere på FF16. Og om jeg kan gå rett til character select i FF6 så er det noe jeg absolutt kan tenke meg å prøve ut.
Skal gi FFXVI en sjangse her også. Ikke falt helt i smak siden FFX-2, med unntak av FVII remake.
Synes ikke FFVII reimagening var så mye å skryte av heller. Var ikke dårlig, hadde mye bra, men var ikke helt det jeg hadde håpet på heller. Men for nå se hvordan XVI blir, da. Kanksje den virkelig overrasker.
Nei tar jeg på meg kritiker brillene og slutter å være VII fanboy så kan jeg være enig. Kunne vært mye mer tro til orginalen og tur baserte kamper for min. På en annen side hadde jeg kanskje aldri blitt helt fornøyd uansett hvordan den ble. Håper XVI kan overasker jeg og.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...