Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har han følelser for meg?


Gjest 0e997...c4a

Anbefalte innlegg

Gjest 0e997...c4a

Jeg har møtt en mann et par ganger. Har hatt sex og slikt.😊jeg liker han og han liker meg. Jeg legger merke til småting han gjør. Bla holder hånda mi når vi går ute i gata, f.eks skal gå tur, sånn allerede før vi hadde sex gjorde han det tidlig i datingfasen. Han kysser meg på offentlig sted, f.eks når jeg skal hjem og ta bussen f.eks, et hadekyss. Han sier jeg er smart og pen. Vi har også hatt sex for ikke så lenge siden. Etter det så kysset han meg igjen etter sexen. Da var det lenge et kyss. Han ser på meg med et blikk som viser at han liker meg. Han spør meg hva jeg liker og slikt av mat og slikt.😊betyr det han har følelser meg? Han snakker ikke så mye om følelser. Men han sier at han liker meg. 

Anonymous poster hash: 0e997...c4a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 597d8...f23

Gratulerer, du har funnet en mann som VISER at han liker deg og er interessert i deg på andre måter enn bare sex. Det er hundre ganger bedre enn typen som sier både det ene og det andre, men gjør noe annet. Åpenbart at han liker deg. Han sier han liker deg. Da er det følelser der, sannsynligvis. Dere har sex, han syns du er pen og smart, da klaffer alt. Nyt det. 

Anonymous poster hash: 597d8...f23

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...