Gå til innhold

The Expanse: A Telltale Series kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at første tanke (etter den første gleden over at spillet kommer snart) var "hvorfor henne?". Det neste som slo meg er at jeg ikke kommer på noen andre figurer jeg heller ville fulgt, kanskje med unntak av hun "Mars-marinen". The Expanse slår meg som noe så snurrig som en utrolig bra og fengende serie med et rollegalleri som er, om ikke uinteressant, så vanskelig å få sansen for 😛 

Gleder meg uansett til spillet! 

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (14 timer siden):

What?!? Har vi sett samme serie? Jeg digger hver eneste karakter i den serien, og blir regelrett trist hver gang en av de dør. 

Enig. Selv karakterene man ikke er fan av så er de gode karakterer som gjør jobben sin. Mange karakterer det er godt å se få litt karma, og noen man skulle ønske fikk det. Eneste kjipe med serien er Cas Anvar som ødelegger karakteren sin i retrospekt ved å være en jævel på ordentlig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev (21 timer siden):

Skal innrømme at første tanke (etter den første gleden over at spillet kommer snart) var "hvorfor henne?". Det neste som slo meg er at jeg ikke kommer på noen andre figurer jeg heller ville fulgt, kanskje med unntak av hun "Mars-marinen". The Expanse slår meg som noe så snurrig som en utrolig bra og fengende serie med et rollegalleri som er, om ikke uinteressant, så vanskelig å få sansen for 😛 

Gleder meg uansett til spillet! 

hehe faktisk enig. Det er liksom ikke karakter man blir utrolig knytta til. Men som du sier på tross av dette en utrolig bra serie. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...