Mr.M Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai flere som hat sett at programtitler/feltene i Tvguide-oversikten blir blanket-ut etterhvert som man beveger seg rundt i menyen? Må ha vært en programvare oppdatering nylig som har fu***d det opp, for kan neppe være meningen det skal være slik. Nå synes riktignok programtittel helt øverst på skjermen, men er fryktelig irriterende/skuffende slik det er blitt. Siter Lenke til kommentar
zanta Skrevet 25. mai Rapporter Del Skrevet 25. mai Mr.M skrev (16 minutter siden): flere som hat sett at programtitler/feltene i Tvguide-oversikten blir blanket-ut etterhvert som man beveger seg rundt i menyen? Samme hos meg, har også T-We-boks II (4K). Regner med det blir fikset i løpet av kort tid. Ikke ofte jeg ser på TV, så ikke viktig for meg. Siter Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai zanta skrev (19 timer siden): Regner med det blir fikset i løpet av kort tid. i orden igjen nå. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.