Gå til innhold

Kommentar: Var det alt, Sony?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Var det alt, Sony?"

Det var visst det. Phantom Blade Zero så jo OK ut og kult å vite at RE4R kommer til PSVR2, men ellers...

Og dette er mer lovende enn hva MS har siden de kommer til å fokusere mye på StarField, som allerede ser passe tamt ut. Og Nintendo ser ikke ut til å være med på leken i år i det hele tatt.

Men de to sistnevnte kan gjerne overraske, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det var artig at Xbox tweetet ut dette etterpå for å indikere at fleste spill som ble vist i går kommer også på Xbox og PC:

image.png

Kan selv ikke si meg skuffet over gårdagens event. Ekstremt hypet over at vi kommer til å få en MGS3 remake og hva det potensielt betyr for serien framover. I tillegg meget fornøyd med å få vite utslippsdato på Alan Wake 2.

Lenke til kommentar
Sitat

Kvifor siklar eg ikkje? Kvifor går eg ikkje rundt i lykkerus og fantaserar om det eg fekk sjå?

Fordi du er en gamer, og gamere blir aldri fornøyd?

Men seriøst, i chatten på IGN-streamen klaget folk over at det var for stort fokus på PSVR2. Like etterpå går jeg til et PSVR2-forum hvor de klager på at det var for lite til PSVR2. Og folk satt på chatten gjennom hele sendinga og maste om Spider-man 2 og Last of Us Factions, i stedet for å nyte de spillene vi faktisk ble vist. De klaget over at det var for mange indies det ene øyeblikket og at spillene var for like det andre øyeblikket. Gamere kan aldri være takknemlige for det de får. De klager heller på det de ikke får. 

Personlig ble jeg gira på omtrent alle spillene som ble vist frem i går, og det faktum at verken Helldivers 2 eller The Plucky Squire ble nevnt i artikkelen her sier så alt for mye om forfatteren. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (12 minutter siden):

Fordi du er en gamer, og gamere blir aldri fornøyd?

Men seriøst, i chatten på IGN-streamen klaget folk over at det var for stort fokus på PSVR2. Like etterpå går jeg til et PSVR2-forum hvor de klager på at det var for lite til PSVR2. Og folk satt på chatten gjennom hele sendinga og maste om Spider-man 2 og Last of Us Factions, i stedet for å nyte de spillene vi faktisk ble vist. De klaget over at det var for mange indies det ene øyeblikket og at spillene var for like det andre øyeblikket. Gamere kan aldri være takknemlige for det de får. De klager heller på det de ikke får. 

Personlig ble jeg gira på omtrent alle spillene som ble vist frem i går, og det faktum at verken Helldivers 2 eller The Plucky Squire ble nevnt i artikkelen her sier så alt for mye om forfatteren. 

Eller fordi han er en sytepave, syns det var mye bra her. Kvifor sutrar du slik? kvifor, kva vil du oppleva??

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (19 minutter siden):

Gamere kan aldri være takknemlige for det de får. De klager heller på det de ikke får. 

Fordi du tar en vanvittig stor og mangfoldig gruppe under en? Flere her inne som sier noe om "gamere" som om det er en type personer når det kan være hvem som helst. Klag gjerne på YT eller twitch-chat, der kan det godt hende at det går i syting (jeg vet ikke, deltar ikke), men det er ganske nytteløst når man skal drive å ta alle gamere under en kam som det ofte blir i disse diskusjonene.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Det var en ålreit presentasjon. Føles litt som om Sony holdt tilbake en del av de større annonseringene. Kanskje de tenkte at det ikke var noe vits i å avsløre flere spill som kanskje ikke kommer før i 2025 uansett? 

Likte mange av tredjeparts- og indie-spillene. Alan Wake 2, Sword of the Sea, Neva, Plucky Squire, Dragons Dogma 2 +++. Av Sony's egne spill var det bare Spider-Man som så kult ut. Muligens Helldivers også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke så mye å rope hurra for for Sonys del nei. Mange spill med woke budskap og mange spill med "artsy"-design som man har sett veldig mye til de siste årene. Eneste som kunne fått meg til å investert i PS5 kunne vært Phantom Blade 0, som så veldig bra ut og interessant. Men kommer nok ikke til å gjøre det for ett spill. 

Ellers så blir nok Street Figther 6 og Alan Wake 2 noen av høydepunktene i år. 

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev:
Sitat

Kvifor siklar eg ikkje? Kvifor går eg ikkje rundt i lykkerus og fantaserar om det eg fekk sjå?

Fordi du er en gamer, og gamere blir aldri fornøyd?

Men seriøst, i chatten på IGN-streamen klaget folk over at det var for stort fokus på PSVR2. Like etterpå går jeg til et PSVR2-forum hvor de klager på at det var for lite til PSVR2. Og folk satt på chatten gjennom hele sendinga og maste om Spider-man 2 og Last of Us Factions, i stedet for å nyte de spillene vi faktisk ble vist. De klaget over at det var for mange indies det ene øyeblikket og at spillene var for like det andre øyeblikket. Gamere kan aldri være takknemlige for det de får. De klager heller på det de ikke får. 

Personlig ble jeg gira på omtrent alle spillene som ble vist frem i går, og det faktum at verken Helldivers 2 eller The Plucky Squire ble nevnt i artikkelen her sier så alt for mye om forfatteren. 

plucky squire så gøy ut , vr driter jeg i personlig men skjønner godt at de som har investert i vr2 ville ha mye mer enn en fps bonanza med fjortis humor
Lenke til kommentar
Colin. skrev:

Var ikke så mye å rope hurra for for Sonys del nei. Mange spill med woke budskap og mange spill med "artsy"-design som man har sett veldig mye til de siste årene. Eneste som kunne fått meg til å investert i PS5 kunne vært Phantom Blade 0, som så veldig bra ut og interessant. Men kommer nok ikke til å gjøre det for ett spill. 

Ellers så blir nok Street Figther 6 og Alan Wake 2 noen av høydepunktene i år. 

hvilke spill var woke? s¨ånn helt oppriktig?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
16 hours ago, Mr. Pants said:

Det var en ålreit presentasjon. Føles litt som om Sony holdt tilbake en del av de større annonseringene. Kanskje de tenkte at det ikke var noe vits i å avsløre flere spill som kanskje ikke kommer før i 2025 uansett? 

Et evig dilemma utgiverne står ovenfor. Annonsere spill for tidlig og la fansen bli sure for at det "aldri kommer ut", eller vente med å annonsere og la fansen bli sure fordi "de ikke har noen ting å vise"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, Sersjant SEGA said:
7 hours ago, Colin. said:

Var ikke så mye å rope hurra for for Sonys del nei. Mange spill med woke budskap og mange spill med "artsy"-design som man har sett veldig mye til de siste årene. Eneste som kunne fått meg til å investert i PS5 kunne vært Phantom Blade 0, som så veldig bra ut og interessant. Men kommer nok ikke til å gjøre det for ett spill. 

Ellers så blir nok Street Figther 6 og Alan Wake 2 noen av høydepunktene i år. 

hvilke spill var woke? s¨ånn helt oppriktig?

Det første spillet de viste f.eks, Fairgames.

Lenke til kommentar
saywhat skrev (7 timer siden):

Et evig dilemma utgiverne står ovenfor. Annonsere spill for tidlig og la fansen bli sure for at det "aldri kommer ut", eller vente med å annonsere og la fansen bli sure fordi "de ikke har noen ting å vise"

Sant nok. Det er en balansegang der. Sony har Spider-Man som sitt store førstepartspill i år. De har også FF XVI som en stor eksklusiv tredjepartsstittel. Jeg tipper at de tenker at det er nok for resten av året og at det heller er viktigere å ha noen store nyheter når de eventuelt skal pushe PS5 Pro og/eller Slim.

Jeg er primært investert i Xbox sitt økosystem, så fra min side av gjerdet skulle jeg gjerne sett at Xbox var like tilbakeholden som Sony. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...