Gå til innhold

AdGuard På Android


Anbefalte innlegg

Hei 🙂 

For en som er vant til iOS har jeg null peiling på hvordan jeg får fjernet reklame i Chrome på Android. Har aktivert blokkering av annonser i innstillinger I Chrome, men rennes fremdeles ned av reklame. 

Har også installert appen AdGuard, men ser ikke ut til å hjelpe. Noen forslag? 

PS: Støtter gladelig en del nettsider med å bla meg gjennom noen reklamer, men... Itavisen🙄

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på innstillinger, tilkoblinger, flere tilkoblingsinnstillinger, Privat DNS.  Kryss av for privat vertsnavn for DNS-leverandøren og tast inn dns.adguard.com (dette er på en Samsung, kan være forskjeller på andre typer telefoner).

Dette fjerner det meste av reklame på nettsider (uansett nettleser) og i apper (ikke testa i Youtube-appen).
Det er ingen behov for å installere noen apper for dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
covah skrev (8 minutter siden):

Gå inn på innstillinger, tilkoblinger, flere tilkoblingsinnstillinger, Privat DNS.  Kryss av for privat vertsnavn for DNS-leverandøren og tast inn dns.adguard.com (dette er på en Samsung, kan være forskjeller på andre typer telefoner).

Dette fjerner det meste av reklame på nettsider (uansett nettleser) og i apper (ikke testa i Youtube-appen).
Det er ingen behov for å installere noen apper for dette.

Hjertelig takk 🙂. Forsøkte dette nå (Samsung Galaxy Z Fold4). Fremdeles auto pay av video. Skal det hjelpe mot dette også? Virker som det meste av reklame er borte da 🙂

Lenke til kommentar
Woff skrev (3 timer siden):

Noen tips til å fjerne reklame fra youtube?

Det finnes en "klone" kalt ReVanced. Det kan være litt styr å få den installert, men den har mye bra funksjonalitet, blant annet "crowdsourced" fjerning av reklame i selve videoen. Altså for eksempel hvis personen som lager videoen begynner å snakke om en eller annen tjeneste han vil at folk skal betale for.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...