Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Upopulær mening? Kvinner sin bodycount telles mer enn menn sin bodycount?


Anbefalte innlegg

Så denne på jodel.

 

Det er lett for en kvinne å få seg pikk

Det er ikke lett for en mann å få seg fitte

Veldig vulgær måte å si det på, men du skjønner poenget. Og den er litt ´´legit´´

Noe som er vanskelig = respekt
Noe som er lett = ikke respekt

Studier viser at menn foretrekker kvinner med ikke så mange sex partnere.
Kvinner foretrekker menn med erfaring
Studier viser også at det bare er en liten andel menn 10-20% som faktisk har sex i dagens samfunn. Ergo, kvinner går automatisk inn i harem hos menn som er på topp.

Diskuter

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ITtraktor skrev (2 minutter siden):

Likevel svært mange som bryr seg om det, selv om de later som de ikke gjør det. 

Ja, leste til og med om en fyr som slet med søvna pga at dama hadde hatt mange partnere. Burde vurdere terapi da

Endret av RRhoads
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
cameljockey skrev (2 timer siden):

Så denne på jodel.

 

Det er lett for en kvinne å få seg pikk

Det er ikke lett for en mann å få seg fitte

Veldig vulgær måte å si det på, men du skjønner poenget. Og den er litt ´´legit´´

Noe som er vanskelig = respekt
Noe som er lett = ikke respekt

Studier viser at menn foretrekker kvinner med ikke så mange sex partnere.
Kvinner foretrekker menn med erfaring
Studier viser også at det bare er en liten andel menn 10-20% som faktisk har sex i dagens samfunn. Ergo, kvinner går automatisk inn i harem hos menn som er på topp.

Diskuter

Det har seg nå en gang slik at menn og kvinner har litt ulik sexualdrift. 

Mannen trenger å få spredd sine gener, og evolusjonen har derfor ført oss inn i et spor hvor det er fordelaktig å befrukte så mange kvinner som vanlig. På den måten "vinner" mitt DNA.

Kvinnen trenger derimot å bli beskyttet og ivaretatt. En graviditet tar lang tid, det samme gjelder oppvekst og omsorg av barnet. Derfor er det viktig for de å velge "rett" partner. I stor kontrast til menn. De bør derfor være litt forsiktig med hva de hopper til køys med - rent evolusjonsmessig.

I dag lever vi riktignok i samfunn og strukturer som ikke samsvarer 100% med evolusjonsmessig biologi. Allikevel; tendensene er jo de samme. Grovt forenklet og overdrevet: Menn ønsker å ligge med nærsagt alt som har puls. Kvinner ønsker å ligge med de «beste» mennene (hva nå enn det er..)!

På Tinder og lignende sjekke-apper er dette svært tydelig. Som kvinne blir man fort overøst av forslag på match, og ønske om dates. Mottar man hundrevis av forespørsler, er det naturlig å bli selektiv. De kan sile ut ~95% av forespørslene, og allikevel sitte igjen med en håndfull potensielle dates. 

Dette henger sammen med tilbud og etterspørsel, på sett og vis. Og det som er interessant, er at det fungerer andre veien også. Flytter man til et sted hvor det er overvekt av kvinner, vil mennene raskt oppleve å få økt status og oppmerksomhet! Konkrete eksempler som ble omtalt i media for noen tiår siden, var studentmiljøet på Høyskolen på Volda. Her var det alt for få mannlige studenter — hvilket gjorde at de som først dro ble tatt svært godt vare på 🤗😉. De fikk langt flere tilbud/muligheter enn hva som var normalt blant jevnaldrende andre plasser. (Og kunne dermed oppføre seg mye mer kresent, enn hva normalt er!)

Konklusjon: ønsker du å oppnå sexuell omgang, er det svært ugunstig å konkurrere mot tusenvis av andre likesinnede. Sånn er det bare. 
 

At det er status å lykkes med noe som blir ansett som vrient, er ikke nytt. Vi har lenge digget folk som lander vanskelige prosjekter. Så også her. Selv om jeg ikke helt ser verdien i å ha ligget med hundrevis av jenter, er jo dette "drømmen" for mange kåte gutter og menn, og vi skaper oss kanskje ikke de beste og mest realistiske forbilder.. (Forbilder lever overraskende ofte svært urealistiske liv for gjennomsnittsnordmannen — er vel gjerne derfor vi løfter de opp, og titulerer de som nettopp forbilder?)

For ei jente er det tilsvarende enkelt å få seg "et stykke kjøtt", hvertfall dersom de er villig til å senke standarden. Dette vet de jo. Og hvis det er svært enkelt — såpass enkelt at enhver kan få det til — ja, da blir det ikke høystatus å ha gjennomført et tilfeldig samleie. Det ansees (med rette) rett og slett som fullt mulig og gjennomførbart for de fleste hu-kjønn. 

Dette bør egentlig ikke være særlig overraskende for noen. Det er kjedelig at det er slik. Absolutt. Hva skjedde med likestillingen opp i det hele, liksom? Men så lenge menn forutsetter å jakte kvinnfolk i større grad, enn hva kvinnfolka klarer "å svelge unna" (unnskyld!), så må det jo nesten bli slik. 

Hvis halvparten av single menn byttet beite, og startet å daite hverandre, hadde dette gjort underverker for sjekkemulighetene for den resterende halvpart! Langt færre konkurrenter, som jo gir økt sjans for napp!

PS: historisk var det svært nyttig for kvinner å gifte seg. Før i tiden hadde vi omtrent kvinnefiendtlige samfunn. De fikk ikke være del av samfunnet uten en mann. De fikk elendig betalte jobber, og ingen permisjon ved graviditet. Av andre eksempler har vi stemmerett, og selvbestemmelsesrett over egen kropp. Bah! Hvorfor det? 

I dag er mye av dette heldigvis løst. Og kvinnen er bedre likestilt mannen, og kan ofte klare seg uten ham - og omvendt. Joda, rent økonomisk er det alltid bedre med dobbel inntekt. Allikevel ofte ikke økonomisk ruin og fattighuset next, om man forsøker seg som singel kvinne. Bra!

Samtidig gjør dette at kvinner er mindre lystne til å bli værende i dårlige forhold. Ergo må dagens menn løfte standarden. Vi slipper ikke unna med det håpløse bakstreverske og latsekklivet en mann kunne finne på å lire av seg for to-tre generasjoner siden!

Endret av qualbeen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Både menn og kvinner følger sitt biologiske imperativ. Menn kan ha mange barn med mange partnere. Kvinner kan bare ha ett barn av gangen og må velge den beste kandidaten.

Det er derfor i de aller fleste tilfeller kvinnen som velger sexpartner.

Det er også kvinnen som kan bli gravid og som lider flest og størst konsekvenser av uønskede bivirkninger av sex.

Personlig bryr jeg meg ikke om kvinners bodycount fordi jeg ikke har noen intensjon av å inngå noe langvarig forhold. For et år eller to tilbake datet jeg på det meste fem kvinner på én gang, og det var ganske slitsomt. Særlig når flere av de begynner å mase om forhold.

Kvinner lokker mennene de vil ha med sex og moro i begynnelsen av forholdet. Og så endrer de nesten uungåelig mening. Når dette skjer flere ganger og de plutselig vil ha forhold og barn i 30-40 årene, så blir de bitre på menn enda det er de som driver denne utviklingen selv.

Menn som ikke får sex blir incels, og kvinner som ikke får forhold, blir femcels, ofte med høye bodycounts.

Så det stemmer faktisk at en mann med høy bodycount sees opp til, mens kvinner med høy bodycount sees ned på.

That's biology.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må innrømme, eg tror ikke eg hadde klart å være med en kvinne som har hatt 100 partnere, med mindre det var en ONS.
Hvorfor eg tenker slik, lurer eg og på, men tenker kanskje at disse 100vis av partnere hun har hatt, har vært chads utenfor min liga, så kommer eg, den gjennomsnittlige "taperen". Er det bare et spørsmål om tid før hun savner disse chadsene hun har vært med?

Uansett, ikke en problemstilling for meg da eg er gift.

Lenke til kommentar
Slagen mann skrev (38 minutter siden):

Problemet er at hun alltid vil sammenligne deg opp mot de andre. 

 

Problemet er nok heller frykten for at hun vil sammenligne deg mot andre. Om hun har hatt 3 eller 10 eller 50 spiller liten rolle da, hvis du er redd for at hun sammenligner deg.

Slagen mann skrev (42 minutter siden):



Det er en grunn til at ekteskapene holdt mer enn i dagens samfunn. 

Er det menns irrasjonelle frykt for å bli sammenlignet som er grunnen til at ekteskap holdt lenger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
hatredFan911 skrev (48 minutter siden):

Må innrømme, eg tror ikke eg hadde klart å være med en kvinne som har hatt 100 partnere, med mindre det var en ONS.
Hvorfor eg tenker slik, lurer eg og på, men tenker kanskje at disse 100vis av partnere hun har hatt, har vært chads utenfor min liga, så kommer eg, den gjennomsnittlige "taperen". Er det bare et spørsmål om tid før hun savner disse chadsene hun har vært med?

Uansett, ikke en problemstilling for meg da eg er gift.

Forstår deg godt, men du kan velge å tenke litt annerledes, eksempelvis: 

Av alle de hundrevis av mennene hun har vært intim med, er det nettopp deg hun vil satse på!

Du er jo beviselig langt bedre enn alle de andre mennene. Hun valgte faktisk deg! Bare deg. Ikke de andre.

Og en kvinne som har vært innom såpass mange, vet kanskje etterhvert hva de vil ha? Vil jo nesten tro det ... 

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Slagen mann skrev (53 minutter siden):

Det er en grunn til at ekteskapene holdt mer enn i dagens samfunn. 

Hovedårsaken var at folk var tvunget til å holde ut i dysfunksjonelle forhold tidligere. Det var hverken sosialt eller økonomisk spillerom for skilsmisse. En del religioner prøver sågar å forby konseptet.

Var man misfornøyd med partner, hadde man ikke noe valg. Utrolig mange triste skjebner og historier fra disse tider. 

Jeg vil ikke tilbake til et slikt samfunn. Oppfører jeg meg som en skikkelig dritt ovenfor min kone, får jeg heller ta konsekvensen av det, og klare meg alene. Blankofullmakt til å gjøre som jeg vil ovenfor partner som er tvinget til å bli værende, fører ingenting godt med seg!

Endret av qualbeen
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
cameljockey skrev (9 timer siden):

Studier viser også at det bare er en liten andel menn 10-20% som faktisk har sex i dagens samfunn. Ergo, kvinner går automatisk inn i harem hos menn som er på topp.

 

Er det de samme som står bak disse studiene som også sier at jorda er flat og at månelandingen ikke skjedde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, qualbeen said:

Forstår deg godt, men du kan velge å tenke litt annerledes, eksempelvis: 

Av alle de hundrevis av mennene hun har vært intim med, er det nettopp deg hun vil satse på!

Du er jo beviselig langt bedre enn alle de andre mennene. Hun valgte faktisk deg! Bare deg. Ikke de andre.

Og en kvinne som har vært innom såpass mange, vet kanskje etterhvert hva de vil ha? Vil jo nesten tro det ... 

 

Kanskje, eller så var det ingen av chadsene som ville ha noe langt forhold, og hun måtte gå ned for å velge. Så kommer savnet etter noen måneder/år osv.
Kan vel heller si hun måtte ta til takke med meg, men tinder er bare et tastetrykk unna når savnet kommer. Menn kan også ha slike tanker, om en ung vakker en, men det er forferdelig vanskelig for de fleste vil eg tro. En kjapp tur for å få blåst ut litt steam er mye lettere for kvinnfolk om mannen i det langvarige ikke strekker til.

Kanskje kvinner har større trang til et mer langvarig forhold med tidne, et savn, de har jo også en biologisk klokke. Chads har kanskje ikke dette, faktisk blir vel de "bedre" med alderen. Då kan menn føle seg litt "hun tok til takke med meg".

Personlig erfaring, så er langvarig forhold overlegent alle disse korte ons'ene. Det er ganske hardt de første årene, men så kommer man ut på andre siden, forvandlet til det bedre. Eg tror mange går glipp av mye når de bare går for korte stays.

 

9 hours ago, cameljockey said:

Studier viser også at det bare er en liten andel menn 10-20% som faktisk har sex i dagens samfunn

Man har ikke definert hva som menes med "faktisk har sex i dagens samfunn". Betyr det at om du bare har sex 1 gang i måneden, så tells ikke det?

Lenke til kommentar
tigerdyr skrev (Akkurat nå):

Blir som å sende partnerer til rusavvenning når det er en selv som er rusavhengig. 

Hvis man er sykelig sjalu på sin partners tidligere sexpartnere, da trenger man hjelp.  Sliter med å forstå hva som er så vanskelig å forstå med det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (48 minutter siden):

Problemet er nok heller frykten for at hun vil sammenligne deg mot andre. Om hun har hatt 3 eller 10 eller 50 spiller liten rolle da, hvis du er redd for at hun sammenligner deg.

Er det menns irrasjonelle frykt for å bli sammenlignet som er grunnen til at ekteskap holdt lenger?

Nei, problemet er når en først møter motgang så vil hun nesten (gjelder ikke alle) automatisk mimre tilbake til de gode stundene med de andre og lengte tilbake til grønnere gress. 

qualbeen skrev (38 minutter siden):

Hovedårsaken var at folk var tvunget til å holde ut i dysfunksjonelle forhold tidligere. Det var hverken sosialt eller økonomisk spillerom for skilsmisse. En del religioner prøver sågar å forby konseptet.

Var man misfornøyd med partner, hadde man ikke noe valg. Utrolig mange triste skjebner og historier fra disse tider. 

Jeg vil ikke tilbake til et slikt samfunn. Oppfører jeg meg som en skikkelig dritt ovenfor min kone, får jeg heller ta konsekvensen av det, og klare meg alene. Blankofullmakt til å gjøre som jeg vil ovenfor partner som er tvinget til å bli værende, fører ingenting godt med seg!

Sier ikke at alt var bedre før, men det skulle litt mer til enn å skille seg enn i dagens samfunn. Mange var litt mer fokusert på å redde forholdet enn å gi opp med en eneste gang når det begynte å bli litt vanskelig.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...