Gå til innhold

Se 10 nye minutter av The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 3/28/2023 at 10:29 PM, Guybrush 3pwood said:

Dette blir bra Men synd at våpen fortsatt blir ødelagt. Etter jeg er ferdig med dette så selger jeg Switchen, for zelda er eneste grunn til å ha en switch

Om de ikke fjerner dette tullet før release, hopper jeg glatt over dette. BotW var flott, men det anti-moro våpensystemet ødela hele opplevelsen imo. At man ikke kunne klatre pga regn kunne jeg tidvis overse, selv om dette også var fullstendig idiotisk, men at kampsystemet var noe å aktivt unngå er en dealbreaker.

Nintendo henger igjen i en trend som varte og var "moro" (synes aldri den var det, tbh) i ca ett sekund, og som stort sett bare "hylles" og rasjonaliseres av en gjeng som forsvarer spillene "sine" blindt. "Men det er jo gøy, for da må du variere måten du sloss på, haha!" Nei, det jeg gjør er å unnå å slåss, og må jeg så er det kun de drittklubbene jeg gidder bruke. Alt annet spares, men brukes aldri. Sorry, men dette er ikke gøy Nintendo. Det er slitsomt og irriterende.

Selvfølgelig blir de ikke å fjerne det, for tilbakemeldingene fra menigheten er jo at alt var 100% gull og grønne skoger, uansett hva, og alle som mener noe annet skal trues på livet via Twitter (inkludert Gamer.no som hadde den karakteren som traff best imo).

/rant

Koser meg med Metroid Prime heller. Her er det ikke noe håndkanon som knuses etter fire skudd, tyvm.

Endret av Snøspade
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snøspade skrev:
On 3/28/2023 at 10:29 PM, Guybrush 3pwood said:

Dette blir bra Men synd at våpen fortsatt blir ødelagt. Etter jeg er ferdig med dette så selger jeg Switchen, for zelda er eneste grunn til å ha en switch

Om de ikke fjerner dette tullet før release, hopper jeg glatt over dette. BotW var flott, men det anti-moro våpensystemet ødela hele opplevelsen imo. At man ikke kunne klatre pga regn kunne jeg tidvis overse, selv om dette også var fullstendig idiotisk, men at kampsystemet var noe å aktivt unngå er en dealbreaker.

Nintendo henger igjen i en trend som varte og var "moro" (synes aldri den var det, tbh) i ca ett sekund, og som stort sett bare "hylles" og rasjonaliseres av en gjeng som forsvarer spillene "sine" blindt. "Men det er jo gøy, for da må du variere måten du sloss på, haha!" Nei, det jeg gjør er å unnå å slåss, og må jeg så er det kun de drittklubbene jeg gidder bruke. Alt annet spares, men brukes aldri. Sorry, men dette er ikke gøy Nintendo. Det er slitsomt og irriterende.

Selvfølgelig blir de ikke å fjerne det, for tilbakemeldingene fra menigheten er jo at alt var 100% gull og grønne skoger, uansett hva, og alle som mener noe annet skal trues på livet via Twitter (inkludert Gamer.no som hadde den karakteren som traff best imo).

/rant

Koser meg med Metroid Prime heller. Her er det ikke noe håndkanon som knuses etter fire skudd, tyvm.

Veldig delte meninger på det der og ser ut Nintendo prøver på en ballansert løsning her. Våpenen knuses lett, men kan bli "reparert" med den fuse mekanikken og til og med tåle noe mer. Personlig digga jeg det. Ga en "ut i marka og må klare deg med det du finner" følelse, men ser jo at folk ikke likte det og.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:
Snøspade skrev:
On 3/28/2023 at 10:29 PM, Guybrush 3pwood said:

Dette blir bra Men synd at våpen fortsatt blir ødelagt. Etter jeg er ferdig med dette så selger jeg Switchen, for zelda er eneste grunn til å ha en switch

Om de ikke fjerner dette tullet før release, hopper jeg glatt over dette. BotW var flott, men det anti-moro våpensystemet ødela hele opplevelsen imo. At man ikke kunne klatre pga regn kunne jeg tidvis overse, selv om dette også var fullstendig idiotisk, men at kampsystemet var noe å aktivt unngå er en dealbreaker.

Nintendo henger igjen i en trend som varte og var "moro" (synes aldri den var det, tbh) i ca ett sekund, og som stort sett bare "hylles" og rasjonaliseres av en gjeng som forsvarer spillene "sine" blindt. "Men det er jo gøy, for da må du variere måten du sloss på, haha!" Nei, det jeg gjør er å unnå å slåss, og må jeg så er det kun de drittklubbene jeg gidder bruke. Alt annet spares, men brukes aldri. Sorry, men dette er ikke gøy Nintendo. Det er slitsomt og irriterende.

Selvfølgelig blir de ikke å fjerne det, for tilbakemeldingene fra menigheten er jo at alt var 100% gull og grønne skoger, uansett hva, og alle som mener noe annet skal trues på livet via Twitter (inkludert Gamer.no som hadde den karakteren som traff best imo).

/rant

Koser meg med Metroid Prime heller. Her er det ikke noe håndkanon som knuses etter fire skudd, tyvm.

Veldig delte meninger på det der og ser ut Nintendo prøver på en ballansert løsning her. Våpenen knuses lett, men kan bli "reparert" med den fuse mekanikken og til og med tåle noe mer. Personlig digga jeg det. Ga en "ut i marka og må klare deg med det du finner" følelse, men ser jo at folk ikke likte det og.
Enig med deg. Likte også at man måtte bruke våpen med omhu. Er ikke bare slash slash, men også taktisk. Også måtte man lære seg å forstå forskjellen på alt. Om våpen ikke brakk ville man brukt ett våpen igjennom hele spillet. Oppgradering av Mastersword hadde også gitt mindre mening.
Lenke til kommentar
mrMKE skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:
Snøspade skrev:
On 3/28/2023 at 10:29 PM, Guybrush 3pwood said:

Dette blir bra Men synd at våpen fortsatt blir ødelagt. Etter jeg er ferdig med dette så selger jeg Switchen, for zelda er eneste grunn til å ha en switch

Om de ikke fjerner dette tullet før release, hopper jeg glatt over dette. BotW var flott, men det anti-moro våpensystemet ødela hele opplevelsen imo. At man ikke kunne klatre pga regn kunne jeg tidvis overse, selv om dette også var fullstendig idiotisk, men at kampsystemet var noe å aktivt unngå er en dealbreaker.

Nintendo henger igjen i en trend som varte og var "moro" (synes aldri den var det, tbh) i ca ett sekund, og som stort sett bare "hylles" og rasjonaliseres av en gjeng som forsvarer spillene "sine" blindt. "Men det er jo gøy, for da må du variere måten du sloss på, haha!" Nei, det jeg gjør er å unnå å slåss, og må jeg så er det kun de drittklubbene jeg gidder bruke. Alt annet spares, men brukes aldri. Sorry, men dette er ikke gøy Nintendo. Det er slitsomt og irriterende.

Selvfølgelig blir de ikke å fjerne det, for tilbakemeldingene fra menigheten er jo at alt var 100% gull og grønne skoger, uansett hva, og alle som mener noe annet skal trues på livet via Twitter (inkludert Gamer.no som hadde den karakteren som traff best imo).

/rant

Koser meg med Metroid Prime heller. Her er det ikke noe håndkanon som knuses etter fire skudd, tyvm.

Veldig delte meninger på det der og ser ut Nintendo prøver på en ballansert løsning her. Våpenen knuses lett, men kan bli "reparert" med den fuse mekanikken og til og med tåle noe mer. Personlig digga jeg det. Ga en "ut i marka og må klare deg med det du finner" følelse, men ser jo at folk ikke likte det og.
Enig med deg. Likte også at man måtte bruke våpen med omhu. Er ikke bare slash slash, men også taktisk. Også måtte man lære seg å forstå forskjellen på alt. Om våpen ikke brakk ville man brukt ett våpen igjennom hele spillet. Oppgradering av Mastersword hadde også gitt mindre mening.
JA! Det hadde blitt kjedelig med bare ett "megavåpen" for å slashe seg rundt. Er jo ikke det spillet går på heller, men å finne løsninger og...Komme seg rundt i Hyrule. Nå fant de en mellomting som burde holde nok for begge sider.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden):

Veldig delte meninger på det der og ser ut Nintendo prøver på en ballansert løsning her. Våpenen knuses lett, men kan bli "reparert" med den fuse mekanikken og til og med tåle noe mer. Personlig digga jeg det. Ga en "ut i marka og må klare deg med det du finner" følelse, men ser jo at folk ikke likte det og.

Jeg personlig hadde aldri problemer med at våpen gikk i stykker, bare skrev det er synd, for vet at De fleste folk klaget på det. Når man fant Magic sword så var uansett problemet løst. Fusing av våpen skal bli gøy. Gleder meg til å spille det, selv om det vil føles litt som en DLC ;) 

 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden):

Veldig delte meninger på det der og ser ut Nintendo prøver på en ballansert løsning her. Våpenen knuses lett, men kan bli "reparert" med den fuse mekanikken og til og med tåle noe mer. Personlig digga jeg det. Ga en "ut i marka og må klare deg med det du finner" følelse, men ser jo at folk ikke likte det og.

Jeg personlig hadde aldri problemer med at våpen gikk i stykker, bare skrev det er synd, for vet at De fleste folk klaget på det. Når man fant Magic sword så var uansett problemet løst. Fusing av våpen skal bli gøy. Gleder meg til å spille det, selv om det vil føles litt som en DLC ;) 

 

" selv om det vil føles litt som en DLC" Gjenstår å se! =)
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (8 timer siden):
Eddie_Peddie skrev (På 29.3.2023 den 12.41):
Spillet blir sikkert bra,men hadde fortjent å komme ut på en kraftigere konsoll.

For se om det virkelig kommer en ny maskin fra Nintendo i år, som en del rykter sier.

Jeg kan nesten garantere deg at det ikke blir en ny Switch "pro" i år. Den selger fortsatt som varmt hvetebrød, og uansett pleier Nintendo å lette på sløret minst 2 år før release. Tipper høsten 2024 med Metroid Prime 4 og ny Mario eller den Donkey Kong 3D World det har ryktes om i det siste.

Lenke til kommentar
svenka skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (8 timer siden):
Eddie_Peddie skrev (På 29.3.2023 den 12.41):
Spillet blir sikkert bra,men hadde fortjent å komme ut på en kraftigere konsoll.

For se om det virkelig kommer en ny maskin fra Nintendo i år, som en del rykter sier.

Jeg kan nesten garantere deg at det ikke blir en ny Switch "pro" i år. Den selger fortsatt som varmt hvetebrød, og uansett pleier Nintendo å lette på sløret minst 2 år før release. Tipper høsten 2024 med Metroid Prime 4 og ny Mario eller den Donkey Kong 3D World det har ryktes om i det siste.

Tror heller ikke den kommer i år, men det er Nintendo. Switch selger ennå overrsakende bra, men vi ser tallene bare gå ned. MEN! Switch bled faktisk lansert kun et halvt år etter de viste den frem, så ikke vær alt for sikker heller. Men tror tredjepartsutviklere er noe masete på dem nå. For nå se =) Ryktes og veldig om en Mario Kart 9 til lanseringen, forresten.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden):

Tror heller ikke den kommer i år, men det er Nintendo. Switch selger ennå overrsakende bra, men vi ser tallene bare gå ned. MEN! Switch bled faktisk lansert kun et halvt år etter de viste den frem, så ikke vær alt for sikker heller. Men tror tredjepartsutviklere er noe masete på dem nå. For nå se 😃 Ryktes og veldig om en Mario Kart 9 til lanseringen, forresten.

Ja du har rett angående avdukingen til Switch'en, jeg tror Nintendo ventet lengst mulig for å unngå at andre store selskap skulle kopiere ideen eller noe. Den er unntaket blant alle maskiner de har gitt ut. Hvor har du hørt Mario Kart 9? Jeg vet det snakkes om en remaster av F-Zero GX.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...