Gå til innhold

Sette inn felt i mal i Drupal 10


Anbefalte innlegg

Jeg bruker denne siden som eksempel, som ligger på Drupal 10. Under overskriften står det "By <forfatter>, 12 March, 2023" og datoen her er når artikkelen ble opprettet. Jeg har installert en modul som viser når artikkelen ble oppdatert og denen teksten står nederst på siden. Er det mulig å :

  1. Endre teksten over slik at det står noe "Article created on <dato>"
  2. At man bytter inn datoen for når artikkelen sist ble oppdatert fremfor når den ble opprettet?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LarsZX skrev (På 18.3.2023 den 7.50):

Det du vil gjøre krever nok at du gjør noen enkle endringer i theme du bruker.

Ikke helt riktig. Det holder å installere modul(er) som viser bildene, men det virker som det er såpass stor forskjell på version 10 av Drupal kontra tidligere versjoner at det er langt mellom gode image galleries.

Lenke til kommentar

Nettsiden heter Pentaxianer.no og foreløpig har jeg en publisert kun en artikkel på den. Jeg har cirka 15 andre artikler / blogposts som venter på å bli publisert, men jeg vil ha et bildegalleri i hver artikkel. I tillegg har jeg 4-5 andre sider som skal fungere som gallerisider men jeg vil ha et fungerende bildegalleri før jeg publiserer noe som helst. 

Jeg har fått ColorSwipe til å fungere slik jeg vil ha det, men har innsett jeg (antageligvis) må rote med views for å få plassert bildegalleriene der jeg vil ha de i artiklene. Per nå har jeg fått plassert bildegalleriene over overskriften eller under artikkelen, men jeg vil ha det i artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...