Gå til innhold

Saga mobil fri data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett ubrukelig skrev (På 13.3.2023 den 13.46):

Ny utfordrer på fri data til 399 kr mnd. Telenor-dekning og mulighet for 2 datasim til 25 kr mnd pr stk.  150 mbit/s.  100 GB.

Interessant alternativ! 
Men det virker ikke som at man kan få noe(n) ekstra datasim til "Privat+ FRI"?
"Privat+ FRI kan ikke kombineres med tvilling- og datasimkort."

Lenke til kommentar

Er mange "spennende" abo om dagen, men det er viktig å huske på at man mister bankid på mobil om man bytter nå. Da må en til med den trælete bankid appen bare det å tvinges over på denne elendige løsningen har gjort at jeg ikke har fått byttet til 2stk jeg som jeg kunne tenkt meg å prøvd :(

Lenke til kommentar
On 3/13/2023 at 1:46 PM, Komplett ubrukelig said:

Ny utfordrer på fri data til 399 kr mnd. Telenor-dekning.  150 mbit/s.  100 GB.  EDIT: ble lurt av liten tekst, går IKKE med datasim på fri data. 

Begynner å bli mange "fri data" abonnement med Telenor i forhold til Telia. 

Fortsatt dyrere en Happybytes med fri fart med 108GB.

Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig skrev (På 13.3.2023 den 20.15):

Det må du nok vente en stund på siden det vil ødelegge for salg av trådløst bredbånd som er relativt ferskt 

Salget av trådløst bredbånd er kun for å lure kundene til å investere i utstyr og montering man egentlig ikke trenger, og det burde være frivillig å kjøpe antenne og montering om man feks. har dekningsproblemer. Tullete greier operatørene driver med nå. Det å begrense bruk av mobilabonnement til kun 100 GB og på bruk av antall sim synes jeg ikke noe om. Mobiltelefoni er dyrt og dårlig nok som det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg har Chilimobil med datatvilling, og er godt fornøgd med det. Pris er 399 kr. for "uavgrensa" hastigheit, samt 59 kr. for tvilling. 100 GB er rikeleg til min bruk. Ulempa er dersom ein har bruk for Telenordekning, men hos meg (som bur langt ute i det perifere) har ikkje dette vore noko stort problem. Eg har forresten heller ikkje noko problem med Bank-ID appen, som dekkar mitt behov.

Lenke til kommentar
torbjornen skrev (51 minutter siden):

Eg har Chilimobil med datatvilling, og er godt fornøgd med det. Pris er 399 kr. for "uavgrensa" hastigheit, samt 59 kr. for tvilling. 100 GB er rikeleg til min bruk. Ulempa er dersom ein har bruk for Telenordekning, men hos meg (som bur langt ute i det perifere) har ikkje dette vore noko stort problem. Eg har forresten heller ikkje noko problem med Bank-ID appen, som dekkar mitt behov.

Hvis du har dual sim kan du ha talkmore kontantkort i tillegg. Koster ingenting å ha. Ved behov kan man kjøpe enkle datapakker.  Ringe/sms 0,39 øre sist jeg sjekket. 

Endret av Komplett ubrukelig
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...