Gå til innhold

Hei, noen som har hørt om lucide drømmer? Eventuelt har prøvd dem?


Elena D.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk vite om hva det er for ca halvt år siden på YT. Jeg trenger ikke å prøve de ut en gang. Det skjer automatisk hos meg, på forskjellige frekvenser. Det finnes mange fremgangsmåter for å få dette til, mener jeg. Det som vises på YT og er skrevet på nettet må være mest vanligste og mest brukte metodene. Vil jeg tenke meg. 😏😏

Det er ganske fasinerende med hvorfor vi drømmer og hvordan de påvirker oss.

 

Hver eneste gang jeg drømmer da vet jeg at dette er en drøm når jeg er i drømmen. Jeg har aldri klart med egen vilje og gjøre ting i selve drømmen. Bare kun endre på hva jeg vil drømme om. Har kun klart dette 2-3 ganger i hele mitt liv. Vet metoden, men er ikke lett og få til. Metoden er å bruke minst mulig energi i å tenke på det man vil drømme om før man legger seg. Og repetere det. Hvis man legger for mye energi på det, da vil man ikke klare og sovne. Det blir det samme som og overtenke.

 

Dette kan virke sci-fi og urealistisk for enkelte. Men for meg er det ganske realt. Når det kommer til lucide drømmer eller hva jeg skal kalle det for, da har jeg til dens til å havne på et helt annen plan i drømmen. Det er som om jeg er selve guden. Til tider når det skjer, får jeg følelsen av jeg kan endre på den våkne virklige verden. For meg blir det en "slags" dejavu opplevelse, når jeg faktisk ser endringen med egne øyne når jeg er våken. I starten var dette veldig uvant. Nå har jeg blidt vant til det.

I enkelte tilfeller føles det som om jeg har en utenfor kroppen opplevelse når jeg drømmer. Det er som om jeg på en måte flyr mellom drømmene og virkeligheten. I det tomrommet. Veldig vanskelig og beskrive. Får hver gang gåsehud når jeg snakker om dette.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...