Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var hun utro ?


Gjest dd666...528

Anbefalte innlegg

Gjest dd666...528

For en stund siden oppsto det en situasjon som jeg sliter med å "tolke".

Vi feiret 40-årsdagen til kona mi en lørdag kveld, og hun hadde invitert mange gjester. 
Bursdagen var en stor hagefest, med partytelt, leker og masse drikke. 

Jeg oppdaget fort at kona drakk en del og begynte tidlig å bli brisen.
Under middagen holdt hun også en liten tale, hvor hun skrøt av alle gjestene, men gammel-sjefen fikk ekstra god omtale, mens jeg ble nesten omtalt som "revisoren" hennes.

Senere utpå kvelden så jeg at hun satt å snakket med gammel-sjefen ganske lenge.. , men jeg hadde egentlig nok med å snakke med gjester, sirkulere rundt og være sosial med alle. 

Litt senere utpå skulle jeg se om henne og da var hun borte. En av gjestene sa at hun og gammel-sjefen hadde gått inn i huset for ei god stund siden. Jeg reagerte ikke på det, og gikk inn i teltet og tok en drink med noen av gjestene. Men jeg hadde likevel en rar følelse.. og etter ei stund gikk jeg ut igjen for å se etter henne. Da oppdaget jeg plutselig at det var lys på soverommet vårt og der sto gammel-sjefen hennes (med klær, riktignok).
Jeg går inn for å se hva som skjer... Når jeg åpner ytterdøren hører jeg at noen løper i gangen i 2. etasjen bort til den andre trappen ned... Jeg går opp.. og finner kona liggende halvveis i senga.. føttene på gulvet, men overkroppen i senga... påkledd heldigvis.. Hun sov og var ikke bevisst.
Jeg legger henne opp i sengen og går ut til gjestene igjen... da kommer gammel-sjefen hennes inn i hagen fra gaten (på andre siden)... Han går bort til sin kona.. og så spør han høyt.. om det er noen som har sett bursdagsbarnet... (kona mi.. som han nettopp var på soverommet til)..

Neste dag konfronterer jeg kona med episoden.. Hun er veldig tydelig på at ingenting kan ha skjedd, på grunn av 2 forhold - hun har mensen..
Og fordi hun aldri har hatt en erotisk tanke om gammel-sjefen.. det er kun vennskap og dem har hatt mange turer sammen tidligere, uten at det noen gang har vært noe imellom dem. Hun tror ikke han liker henne egentlig. Hun blacket ut kvelden før og husker ingenting.

Like etter på søndagen oppdager jeg at OB'n hennes har blitt tatt ut og ligger under senga. 
Hun sier at det er noe hun alltid har brukt å gjort når hun er full, fordi hun er redd for å glemme den.

Hva skal jeg tro? Hun virker veldig troverdig når hun sier det hun sier.
Hun tror at han kanskje skulle ha hjulpet henne i seng.. , fått panikk når jeg kom (fordi det kunne misforståes) og derfor sprang.

Hva tror dere ? Er det feil av meg å ikke glemme episoden? Stemmer hennes historie, eller har jeg en grunn til å ha ubehag i magen?
 

Anonymous poster hash: dd666...528

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just now, ProphetSe7en said:

Om han hjalp henne i seng hadde det vel vært naturlig at han kom til deg og forklarte at din kone var så full at han måtte hjelpe henne i seng. Ikke late som at han ikke vet hvor hun er.

Ikke nødvendigvis naturlig. Uansett hva som faktisk har skjedd, vil en slik opplysning kunne føre til spekulasjoner fra ektemannen. Kan være at han der og da mente det var bedre å late som ingenting, fremfor å risikere beskyldninger om noe som ikke hadde skjedd. 

Dessuten vil det faktum at hun hadde mensen og var fullt påkledd, redusere sannsynligheten for at det faktisk skjedde noe. Imidlertid kan det tenkes at de faktisk var på vei til å gjøre noe galt, men at hun rett og slett var for full til å gjennomføre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 1f911...8f2

Trenger ikke ha vært noe mer enn litt finger action før man fant ut av det og sjefen da gir seg.. Dette kan være utroskap like fort som det kan være et overgrep.  Kan telle på en finger hvor ofte jeg har begynt å fingre en jente også har jeg sett at hu har mensen og deretter gått.. Nå har de riktignok vært ved bevissthet, men 18 åringer er 18 åringer i guess.

Det er en grunn til at du føler som du gjør også, man gjør ikke det i forhold hvor man har 100% tillit til hverandre.
det har også noe med hvordan man oppfører seg på fest med andre når partner er tilstede også.. Men her vet jeg mange har ulike tanker, og det forblir min tankegang.

Jeg hadde reagert helt likt som deg likevel, det du forklarer kunne kanskje gått i 20 årene, men come on.. Jeg er 30 og hadde jeg vært på en fest hvor bursdagsbarnet er sørpings og mannen er der, hadde jeg enten A: Hjulpet såfremt ingen er der, men selvfølgelig hadde jeg gått rundt med god samvittighet og sagt ting som det er .. B: Gått til mannen og sagt at hun bør nok få litt hjelp.

Det at sjefen da later som han ikke vet hvor hun er også er prikken over I'en.

Hadde spionert på telefonen hennes de neste ukene, også kommet clean i etterkan. Og på bakgrunna av det enten slått opp da det er like mye tillitsbrudd som et evt utroskap.. Eller få fruen din til å forstå at du har trust issues så det jomer etter og trenger hjelp... Men da kan du enten forlate forholdet med god samvittighet, eller som en skikkelig drittsekk og må ta konsekvensen av det.. Uansett er det ikke sunt at du har tankegangen som du har hvis det viser seg det bare er sjefen hennes som er en overgriper/ ingenting skjedde. 

Mao.. Finn ut av det.
1: Er du drittsekk = Jobb med deg selv, ta alt som lærdom av forholdet.  Åpenbart noe som er feil, spm er bare hva.

2: Er hun drittsekk.. Ja da kan du stole mer på magefølelsen din hvis du evt finner det nye partnere down the line og kan ta dette forholdet som læring også.

Uansett utfall tror jeg man må jobbe litt.

Anonymous poster hash: 1f911...8f2

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...