Gå til innhold

Gjett bildet - [AI-generering]


Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg at vi skal bruke denne nett siden her dream.ai. Men her skal man bruke ai til å genere et tilfeldig kjent bilde, det være enten av en/et kjente sted eller kjente person/artist/gruppe/film/spill/bok/serie. Greia er at den under deg skal gjette hva det genererte bildet er av. Den som gjetter rett, får genere et nytt bilde den under seg skal gjette på.

Viktige seks punkts regler:

  1. Det er ikke lov og genere et bilde som du allerede har generert.
  2. Du har lov og bruke hvilken som helst filter.
  3. Ikke lov og poste noe som strider imot med Diskusjon.no sine retningslinjer.
  4. Hvis det har seg sånn at noen ikke klarer å gjette innen en dag eller inne 5 feil svar eller fler svar da er det lov gi hint. Max 2-5 hint. Så bruk hintene med omhu. Hvis ingen klarer å gjette innen 5 hint, da må den samme som postet generert bilde poste et nytt generert bilde. Hvis posteren glemmer å poste dagen etter, da har neste man lov til å starte en ny runde.
  5. Det er lov og spørre.
  6. Hvis noen glemmer eller ikke har tid i å starte en ny runde innen ca et og halvt døgn, da har en annen lov starte en ny runde.

 

 

For å få start på denne leken, da må jeg vist vise et generert bilde. Her er bildet den under meg skal gjette på:

final(1).thumb.jpg.7463f09ecd91f7b80f7373a4c62be165.jpg

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Punkt 6 er ny.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...