Spillredaksjonen Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Anmeldelse: Like a Dragon: Ishin Yakuza-studioet leverer enda ei fantastisk historie som aleine er verdt inngangsbilletten. Les hele saken på Gamer.no» Siter Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Kjøpes. Digger Yakuza serien og judgment spillene og dette ser riktig så bra ut. Siter Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Har aldri spilt et Yakuza-spill. Hvordan er dette? Combat? Frist meg. Siter Lenke til kommentar
Politebro Skrevet 17. februar Rapporter Del Skrevet 17. februar Guybrush 3pwood skrev: Har aldri spilt et Yakuza-spill. Hvordan er dette? Combat? Frist meg. Er nub. Spilte judgement. Cringe af. Likte sega logoen i starten Siter Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. februar Rapporter Del Skrevet 18. februar Guybrush 3pwood skrev: Har aldri spilt et Yakuza-spill. Hvordan er dette? Combat? Frist meg. https://levelskip.com/rpgs/9-Reasons-Why-You-Should-Play-Segas-Yakuza-Series 1 Siter Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Jeg er helt enig. Siden det første spillet på ps2 var jeg overbevist. Jeg har også kjøpt nesten alt av spin offs, som ryu ga gotoku kenzan jeg importerte fra japan. Dette er verdens beste spillserie. 1 Siter Lenke til kommentar
Lurfinator Skrevet 19. februar Rapporter Del Skrevet 19. februar Ryu Ga Gotuko (Japanske navnet på serien) oversatt til Englesk er Like a Dragon. Spillet het aldri "Yakuza: Ishin!" ettersom at det aldri var en vestlig utgivelse. Serien bruker nå det Japanske navmet internasjonalt istedenfor Yakuza, nemlig Like a Dragon. Enig med reviewet i sinn helhet, men det er feil informasjon på tittel og navn bytte Ryu Ga Gotuko: Ishin! Er det spillet alltid har het i Japan hvor den eneste tidligere versjon har hvert tilgjengelig. Så spillet het aldri Yakuza. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.