Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

laptop krasjer i batteri modus


Anbefalte innlegg

Kjøpte en flunkende ny asus laptop på Elkjøp før jul. Denne har fra første dag vært litt kranglete, men har ignorert det i håp om at det bare skal gi seg. Fant ut for litt siden at dette kun skjer i batteri modus så det må være noe der det skurrer. I batteri modus så skifter den over til intel grafikkort istede for nvidia gforce rtx 3050. Vet ikke om det kanskje er der problemet ligger. Det jeg opplever et at den fryser sånn at jeg må starte den på nytt. Når jeg ser på Netflix så krasjer den stort sett alltid + bildet blir merkelig (se vedlagt bilde).

 

Det jeg har sett på er om alle drivere er oppdatert. Prøvde å oppdatere intel grafikkdriveren her en dag, men da ble skjermen svart. Valgte da å ikke installere den. Har også sett litt på strøminnstillinger og endret til høy ytelse uten at jeg vet helt hva jeg driver med.😅

Mitt håp er at det er noen som kan hjelpe meg og at det er en enkel sak å fikse sånn at jeg slipper å sende den på reparasjon. ☺️

Her er link til pc...

https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc/barbar-gaming-pc/asus-tuf-dash-f15-i5-121610243050ti144hz-barbar-gaming-pc/422486

IMG_20230114_233815.jpg

Endret av frøken_spørsmålstegn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har annen anti-virus enn Windows defender så ville jeg prøvd å tatt den vekk.

Ellers kan en prøve å oppdatere Intel grafikk driveren og bios til maskinen.

Tilbakestill windows er også en mulighet.

Men trolig er det vel bare å reklamere på PC da det trolig er en feil.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...